Yeni YAMAHA YBR 125(2007)

Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
153
ewet arkadaşlar şimdilik bulduklarım bunlar

2007_YBR125_Color_Light-Grey-Metallic_prv_tcm26-140521.jpg


2007_YBR125_Color_Red-Spirit_prv_tcm26-140527.jpg

2007_YBR125_Color_Midnight-Black_prv_tcm26-140524.jpg

2007_YBR125_Color_Yamaha-Blue_prv_tcm26-140503.jpg

2007_YBR125_Detail_01_prv_tcm26-140506.jpg

2007_YBR125_Detail_02_prv_tcm26-140509.jpg

2007_YBR125_Detail_03_prv_tcm26-140512.jpg

2007_YBR125_Detail_04_prv_tcm26-142265.jpg

2007_YBR125_Detail_05_prv_tcm26-142992.jpg

2007_YBR125_Detail_06_prv_tcm26-142995.jpg

2007_YBR125_Detail_07_prv_tcm26-142998.jpg

2007_YBR125_Detail_08_prv_tcm26-143001.jpg

2007_YBR125_Detail_09_prv_tcm26-142980.jpg

2007_YBR125_Detail_10_prv_tcm26-142983.jpg

2007_YBR125_Detail_11_prv_tcm26-142986.jpg

2007_YBR125_Detail_12_prv_tcm26-142989.jpg


YBR125 Engine -
Engine type Air-cooled, 4-stroke, 2-valve, forward inclined parallel 4-cylinder, SOHC
Displacement 124 cc
Bore x stroke 54.0 x 54.0 mm
Compression ratio 10:01
Maximum power 7.5 kW (10 PS) @ 7,800 rpm
Maximum torque 9.6 Nm (0.98 kg-m) @ 6,000 rpm
Lubrication system Wet sump
Fuel System Fuel injection
Clutch type Wet, multiple disc
Ignition system CDI
Starter system Electric and Kick
Transmission system Constant mesh, 5-speed
Final transmission Chain
Fuel tank capacity 12 litres
Oil tank capacity 1.2 litres


Chassis -
Chassis: Diamond shaped
Front suspension system Telescopic forks
Front travel 120 mm
Rear suspension system Swingarm
Rear travel 105 mm
Front brake Single disc, Ø 245 mm
Rear brake Drum, Ø 130 mm
Front tyre 2.75-18 42P
Rear tyre 90/90-18 M/C 57P


Dimensions -
Length (mm) 1,980 mm
Width (mm) 745 mm
Height (mm) 1,080 mm
Seat height (mm) 780 mm
Wheel base (mm) 1,290 mm
Minimum ground clearance (mm) 175 mm
Dry weight (kg) 113 kg

bunlarda bonus :)
2007_YBR125_Photo_01_prv_tcm26-140515.jpg


2007_YBR125_Photo_02_prv_tcm26-140518.jpg


2007_YBR125_Photo_03_prv_tcm26-142262.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
111
iyide bi fark yok :) sadece depo üstünde bi desen bide egsozu siyah yapmışlar o kadar benim ybr de 2007 zaten bende korktum bi an kasamı deişti diye yinede emeğine sağlık teşekkürler:rendeer:
 
Katılım
24 Şub 2006
Mesajlar
951
CrazYDriveR81 teşekkürler 5 kollu jant ve yeni boya gayet güzel ama mat siyah eksoz güzel olmamış eski nikalaj kaplama aksoz daha güzeldi.Kırmızıdaki depo desenleri çok şık duruyor.Diğer rakiplerini göz önüne alırsak,küçük klasmanda yamahanın köklü bi değişime yada yeni modele ihtiyacı olduğunu düşünüyorum.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
kimileri performansi cbf ten daha kötü diyor bence bu alemin krali ybr 2007 dir ybr kendini kanitlamiştir
cbf ten daha güzel tipide var ayrica:) birde egzos metalik olsaydi eskisi gibi daha güzel duruyordu
kaynak neresi arkadaşlar? 2007 ybr ile ilgili
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
153
5 kollu jant bencede daha çok yakışmış ybr'ye.egzos bölede güzel öteki türlüde.bide göstergelerdeki sinyal ışıklarımı değişmiş dörtlü flaşörmü eklenmiş anlayamadım
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
bunu alip egzozu 2006 ybr nin sifir egzozunla degisim yapilabilirmi? garanti dişi kalirmi?
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
beldeyama motor dan bilgi geldimi hangi ay gelecegibe dagir motorun?
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
Arka lastikler eskisinkinden daha kaliteli görünüyor sanki.Egsozu değiştirmişler.Umarım performansı sesi daha iyidir
 
Katılım
2 Eyl 2005
Mesajlar
1,288
egzoz acıkcası kotu olmuş,onunda dışında jantlar konusunda kişsel zevke kalmış ben sevmiyorum bu tip jantları:)bıaralar dev grenajlı ybr resimleri vardı topicte 2007 model diye??keşke öle yapsalarmış daha güzeldi o
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
162
-Fuel System Fuel injection -

Bu motosiklet injeksiyonlu mu yoksa ben mi yanlış anladım? :santa: :sunny: ::sas::
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
417
Yeni egzozu ben beğendim ancak jantlar ve yeni deseni pek tutmadım.
 
Katılım
11 Ara 2006
Mesajlar
815
Egsoz iyi olmamış.Al 10 000 km sonra silindir çıkıştan paslanmaya başlasın!
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
egzost ve depo deseni değişiklikleri ufak ayrıntılar...bana göre mühim olanı motorun injeksiyonlu olması.çünki ilk gaz verişte bir bayılma sorunu var karbüratörlü olanlarda.belki yeni sistem bunu çözer...
 
Katılım
24 Ağu 2006
Mesajlar
281
Yamaha'ya saygı duyuyorum, fakat bir türlü sevemedim şu YBR'yi...Son olarak enjeksiyonlu olması küçük fakat faydalı bir ayrıntı. Saygılar...:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst