- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
lidersiz bir toplum olamaz. topluluğun statüsü ne olursa olsun mutllaka o toplumu yönlendirecek bir lider şarttır. tek bir liderin olmadığı yerde liderler olur kavga olur gürültü olur. Sözüne güvenilen, dürüst, adil, ortak bir kararla seçilen liderin önderliğinde ki grupta her türlü sorun çözüme kavuşur. biz burda nasıl bir yönetim kademesi ve kurallarla busiteyi yürütmeye çalışıyosak İzmir MT ve diğer il gruplarıda bir lider eşliğinde güzel dostluklar ve gruplar oluşturacaktır. MT yönetimi olarak illarde yapılacak bu tür seçimlere müdahil olmasakta seçilen kişiyi destekleyeceğimizi defalarca dile getirdik. Bu toplantıda seçim için bir ön adım yapılır seçim önümüzde ki haftaya bırakılır bu arada göreve talip olanlar kulis çalışmalarınıda rahatlıkla yaparlar. bu seçim her yıl ocak ayında tekrarlanır. bunlar benim ilk aklıma gelenler bu toplantıda İzmir li arkadaşlarımızda söz hakkı alarak fikirlerini sunabilirler böylece çok sesli demokratik bir yönetimin ilk adımlarıda atılmış olur
Abi Adolf Hitler de Almanya'da %90'lardan fazla oy alarak iktidara gelmişti. Yani neymiş, çoğunluk her zaman haklı olamayabiliyormuş
Eğer tüm bireyler kendilerini eğitirse, lidere ihtiyaç duyulmaz diye düşünüyorum.