- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
sadece resimle ilgili bir yorumdu, sana da yaranılmıyor be kardeşim :farao: , dur ben topicini kitleyecek bi yorum yapiym , nesi gelişme bunun petrol olmasaydı petrol heheyyyt :bounce: :cherry:
Şşşşşttt.....Kimse duymasın aman....Kitlerler haaa...:queen: :queen: :queen: