Gelişme nasıl olurmuş birlikte görelim(resim-DUBAİ)

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
sadece resimle ilgili bir yorumdu, sana da yaranılmıyor be kardeşim :farao: , dur ben topicini kitleyecek bi yorum yapiym , nesi gelişme bunun petrol olmasaydı petrol heheyyyt :bounce: :cherry:


Şşşşşttt.....Kimse duymasın aman....Kitlerler haaa...:queen: :queen: :queen:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi ağzını kapatsaydın :cherry: bak yavaştan da konu dışı olan topicte iyice konu dışına cıkıyoruz
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
abi ağzını kapatsaydın :cherry: bak yavaştan da konu dışı olan topicte iyice konu dışına cıkıyoruz

Burda konu yok....Yorum yapmak yok..Bu senin bildiğin topiclerden diill...:) Sadece resme bakıp iç çekeceksin....Vay be ne gelişmişler diye....Anlaştıkmı....:) Bak ağzım kapalı....:)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adamlar çölde vaha yapmışlar be abiii :queen:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
Arkadaşlar yaptığınız çok yanlış konuyu açan arkadaşa saygınızdan en azından fikrinizi beyan ettikden sonra tastışmayı uzatmayabilirdiniz daha öncede bu tip bir olaydan sonra arkadaşımız forumu terk etmişdi kimsenin kimseyi kırmaya hakkı yok !

paylaşım için teşekkürler paranın bir çölü nasıl teknolojik ve mühendislik harikası bir yer yapabileceğinin en büyük kanıtı
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yaptığınız çok yanlış konuyu açan arkadaşa saygınızdan en azından fikrinizi beyan ettikden sonra tastışmayı uzatmayabilirdiniz daha öncede bu tip bir olaydan sonra arkadaşımız forumu terk etmişdi kimsenin kimseyi kırmaya hakkı yok !

baboş açıkta bişe mi gördün vesaire denilen satırlar nedeniyle uzatmış bulunmaktayım, verdiğim geçici rahatsızlıktan ötürü özür dilerim
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ya siz şeker şeylersiniz be...cezo...kraljames ve alp...oku oku gül yani...ha Gökhanıda unutmamak lazım...:)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar yaptığınız çok yanlış konuyu açan arkadaşa saygınızdan en azından fikrinizi beyan ettikden sonra tastışmayı uzatmayabilirdiniz daha öncede bu tip bir olaydan sonra arkadaşımız forumu terk etmişdi kimsenin kimseyi kırmaya hakkı yok !

paylaşım için teşekkürler paranın bir çölü nasıl teknolojik ve mühendislik harikası bir yer yapabileceğinin en büyük kanıtı

Sizi alkışlıyorum arkadaşım...:rendeer: :rendeer: :rendeer:

Diğerlerine yorum yok!
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Topicte kitlenecek bişey yok şimdilik.Bu kadar abartmayın olayı:)Fotoğraflar için teşekkürler.11 sene gibi bir zamanda bu kadar bile ilerleyebilmeleri güzel.Bi kaç gökdelenle gelişmişlik olmuyor evet ama o gökdelenlerin içi boş değil ve bir tarlayı 11 sene içinde gökdelen yuvası haline getirmek de bir başarıdır.Tabi petrol konusunda haklısınız,bence günü geçirmekten çok ileriye dönük işler yapmalılar.

Küçük yorumlar sorun değil ancak salt siyaset yapılmaya başlanırsa buna maalesef ki izin veremeyiz,bu konuda dikkatli olursanız sevinirim.
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
12
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şimdi bir yorum yapmak istiyorum umarım yanlış anlaşılmaz.
1945 lerde 2. Dünya Savaşı'ndan sonra Almanya'nın halini bilen varmı? Yerle bir olmuştu herşey! O insanlar (tabi Türkiye'den de işçi alarak tabi birkaç ülkeden daha) yeniden dirildiler. Şuan beyaz eşya da dünyanin sayılıları arasında ayrıca yapı ve yaşam şartları bakından da çok rahatlar. Ben kendimi bildim bilelide böyle, en az 20 yıl. Bu demek oluyor ki yaklaşık 40 yılda bu kadar gelişmek...

Bizim Kurtuluş Savaşımız ne zaman bitmişti, kaç yıl geçti ve ne değişti , birbirimizi yemekten başka?

Kusura bakmayın ben resimleri görünce bunları hatırladım.
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Biz de senin diğer konularına yorum yapmayız arkadaş.......:farao: :farao:

Konuyu açarken ne amaç güttüğünü hala anlayabilmiş değilim....

Valla gardaş sana kimse zorla yorum yaptıramaz yorum yapmazsanda yapma canın sağolsun kusura bakma ama bende seni anlamıyorum...:pale:
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Arkadaşlar,garip bi tartışma olmuyo mu sizce?Üzmeyin bu kadar basit şeyler için birbirinizi:wiinkk:
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
588
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevgili forrap ben başlatmadım varsın olsun bazı kişilerin nefretini kazanayım hiç umrumda değil!
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
sen saniyo musun ki onlar yatirim yapmiyo?? yapiyolar. her yil milyonlarca turist gidiyo otellerini ziyarete.. petrol bitecekse fabrikaya ne gerek var? ben mi yanlis dusunuyorum acaba?..
Bence cok yanlıs düsünüyosun bir ülke sadece turizmle kalkınamaz zaten turistler onların yaptıgı şaşalı yapılara geliyolar.Günü geldiginde abd tepesine çöktügü zaman napcak.Otellerine yerlestirdigi füzelerimi atesliycek.Sanayisi olmayan bir ülke asla kalkınamaz turizmden kazandıgı parayı dısardan tv,dvd,beyaz esya getirtir eldede para kalmaz.Onun içindirki her ülkenin sanayisini hızla kalkındırmaya ihtiyacı vardır.
@Kraljames her yorumda konu kilitlenmesin demişsin ama burda konunun kilitlenmesiyle ilgili bi yorumda bulunmuyoruz sadece demokrasi ortamında fikirlerimizi beyan ediyoruz.Konu tartısılmıycaksa ozaman konu acmayınız.Burası sadece emegine saglık,paylasım için teşekkürler diye gecinene basit forum sitesi degil biseler tartısma geregi duyuyoruz.Dogru fikirler tartısa tartısa ortaya çıkar bi fikir üzerine ot gibi yetismemek lazım.
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
bence petrol çarkı döndürmek için ilk harekette kullanıldı ancak bundan sonra dubai gelirinin büyük çoğunluğunu turizm den kazanacak şu palmiye adaları bitsin de şimdiden tamamına yakını satılmış.

yanlışım varsa düzeltin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst