- Katılım
- 26 Eyl 2005
- Mesajlar
- 69
Fenaa motor egzost da heralde ilk çıkan yoshimura olabilir.:queen: :queen:
Ya bu uyduruk velespit devamlı güncel.Her tarafı motor olsa ne olur bunun.İlk motor olsa kaç yazar son motor olacan.Sonnnn...:cherry:
ön lastik balonlamıs .sibobun ordan görürsünüz. bide 200 gösterge gomuslar demekki ilk motoru yapan gavurlar baya iyi yapmıs suna bak 200 yapıo :silent:
bide ortadaki kutunun icinde ne var acaba .bizim as900 ün sanzumanına benzioo :mrgreen:
Arkadaşlar o hız değil basınç göstergesi :wiinkk: