[Ankara] 9 Aralık İncek'e Gözleme Yemeye Gidiyoruz

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ordayım. Geçen sefer gözlemeler güzeldi. Ama ballı gözleme söylemeyin biraz geç geliyor.

:p niye taş atıyosunuzki ; ilk olarak ballıyı getir kardeşim deriz :) yok yok gelebilseydim kıymalı yerdim bu sefer ama cumartesi çalışmam lazım. size iyi geziler , iyi eğlenceler şimdiden afiyet olsun. gezi pazara alınırsa haberleşelim.

aslında motoru seneye 2500 bakım yaptırıp kullanayım istiyodum ama fırsat buldukça binecek gibi bir halim var.
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20061201000252ld3jp2.jpg
beni neden artçı almıyorsünöz yosa beni beğenmiyörmisünüz:salut:
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bakın scorp da yok , olmazsa pazara alalım :)
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgili prometheus pazar olması ihtimali var mıdır?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Pazar olma ihtimali yok da (havalar nasıl olacka bilmiyoruz, pazar kar mar yağarsa :p ), scorp bize sonradan katılabilir istersen. GSM'leşiriz :p
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
katilirim tabide sinav 3 demi biter 4 demi degililmazsaniz gelirim tabi simdiden gidilecek yeri tarif edersen zaman kaybetmeden gelirim...
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
50
ben de 11de anatolia da olmaya çalışırım pro. arkadaşlarla da tanışmış oluruz
 
Katılım
1 Ara 2006
Mesajlar
591
Pro telefon var ararim ben seni. Emr senin gelmenede sevindim kesin gelmeye calisicam (yagmur yagmazsa). Montun cok guzelmis =)
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi beni arktçı alabilecek varsa özele mesaj atabilirmi
a
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
61
abi ben ilk defa katılmayı düsünüyorum gezınıze artcı kartcı zartcı olaylarını acıklar mısınız tek grup olmıcek mıyız?
 
Katılım
1 Ağu 2006
Mesajlar
47
Artçı yanlış olmuş birazcık:) Kastedilen pilyon(yolcu) aslında.
Bu arada grup sürüşlerinde tek grup dahi olsa öncü (lider) ve artçı olmalıdır.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
gözlemelerden kargoyla istanbula gönderme şansınız varmı ödemeli olarak.:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sonunda bulduk artçı olabileceğimiz birkişi Yarin Allah izin verirse ordayım

yaw bu resmi koyarsan buraya çok beklersin beni artçı alırlar diye. ümmet abi çok işe yarıyo buldum bile yawww:p

yaw bu resmi koyarsan buraya çok beklersin beni artçı alırlar diye.:flower: :queen: :queen: ::hosgeldi ::tartis::

:cherry: çok işe yarıyo abi artçı olacak arkadaşlara seminerler düzenleyecem nasıl artçı olunur diye malum hayat şartları yaş 15 olunca:cherry: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Sevgili Onur bey:

Üzgünüm çokda gelme hevesindeydim Cumartesi sabahına iş cıktı...

Ha olduda PAZARA ertelenirse sizinleyim...
Sana yeni montumu gösteririm ::miiz:: ::pulp::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst