[Ankara] 9 Aralık İncek'e Gözleme Yemeye Gidiyoruz

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Kardeşim son dakika iş çıkarmayın başıma, pazar da bir apar topar buluşma yapabiliriz. Mail grubunu takipte kalın :p
 
Katılım
1 Haz 2006
Mesajlar
1,027
çoğunluk pazardan yana sanki. neyse son dakikada şimdi degisemez gibi. umarim yarin gelebilirim, olmadi pazar hiç olmazsa gelebilrim bi buluşma olursa. görüşmek üzere.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yarın uğramaya çalışırım, uğrayamazsam ballı gözlememi topatapana paket olarak veriniz :) pazar apar topar buluşursak güzel olur diye düşünüyorum. ya da motorumu kaldırsam kullanmasam mı :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Pazar günü ben katılamayabilirim. Ancak dediğim gibi mail grubundan bir buluşma çıkarılabilinir. Mailiniz grupta olsun :p
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işte gezinin pazar olmasını engelleyenler burda arkadaşlar , saldırın :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
sonunda bulduk artçı olabileceğimiz birkişi Yarin Allah izin verirse ordayım

yaw bu resmi koyarsan buraya çok beklersin beni artçı alırlar diye. ümmet abi çok işe yarıyo buldum bile yaww.
yaramış harbiden iyi ya demkki millet sanattan anlıyor.:queen: :mrgreen: :pr: :queen:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Güzel gezi oldu. R1 ve 600 rr'lı arkadaşlar biraz yavaş kaldı bizim yanımızda ama olsun. Bundan sonra daha yavaş gideriz. Bu arada çayyolu motomax'ın kapandığına şahit olduk. Dükkanı boşaltmışlar.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
En kısa zamanda sakal bırakacağım :p

Her geçen gün sayımız artıyor. Bu çok güzel... İşte birkaç foto..

09122006027wm7.jpg


09122006028ew4.jpg


09122006029nh6.jpg


09122006030wa3.jpg
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Resimlerde ben yokum ama ilk resimdeki boş tabak benim. Gözlemeler süperdi? ::pizza::
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
abi bi biz gidemedik yaww geziye toplatnıya gideriz artık başka çare yok:pale: :salut:
 
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
159
ah ulan gelemedim ankaraya incek ha bugun kesin benim evin önünden geçtiniz ben orda oturuyorum ya katılacam kar düşmeden inşallah
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Abi Papua Yeni Gine'de olsan yine gelmiştim bu vakite kadar. Hayırdır trafik mi var :p
 
Katılım
6 Haz 2006
Mesajlar
518
selam arkadaslar gözleme yemeye gitmişsiniz.:rendeer:
afiyet olsun. şirketten cagırılma sebebimden dolayı gelemedim.:salut: gelmeyi cok istiyordum ama nasip kısmet degilmiş.başka bir güne inşallah gezimizi de yaparız,gözlememizide yeriz artık. ( 4 fotomu cektiniz ?:silent:)
 
Katılım
26 Kas 2006
Mesajlar
52
Aralık ayında Ankara da motora bineceğimi düşünmezdim doğrusu.Bugün için katılan herkese teşekkürler,güzeldi.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Daha dur, yılbaşı gecesi bi sokağa dökeyim sizi de görün :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst