servisin hangisi olduğunu bilmiyorum ama sanırım forma mersinden katılıyorsun orda artmen ticaret ve ekintaş bayi ve servislerimiz var sana kesin yardımcı olurlar sanırım vida yataklarına tornacının yeni yatak açması lazım söylediğim servisler rica edrsen sana yardımcı olurlar.kendine çok iyi bak esen kal.:queen: :cat: :rendeer:değerli abimiz bir sorum olacak size.. sizdeki motorun aynısından bendede var 16 aydır kullanıyorum sadece arka fren balatasını 500 km de memnun olmadığımdan birde sesi zayıf olduğundan kornasını değiştirdim. 8000 km de şu anda. Fakat serviste her bakımda açılmak zorunda olan plastik aksamların vida yataklarının bazıları doğal olarak aşındığından 2 vidası tutmuyor. Bu durum garanti kapsamına dahilmi yoksa servis muamelesi de kullanıcı hatasına eşdeğermidir? scooter kullanıcılarında bu sorunlar yaşanmıyormu anlamadım,ayrıca forumda mt 125 kullanıcıları sorunlara destek olmuyor bilgin varsa sana danışmak istedim şimdiden sağolasın. :bounce:
abi çok özür dilerim,fakat geçerli mazaretim var marmariste barışın yanından köyceğize şahinin yanına gidecektim özelden mesaj aldım şahinden fethiyede işi çıkmış orası iptal olunca kale yoluyla denizliye geçtim,vakit kaybı olmasın diye çok afedersin.efsane sürücü Ümmet Perkitan hani Muğla MT toplantısı için beni arayıp haber verecektin? Marmariste ararken sen KIRIKKALE'de çıktın.:queen: Biz bu satırları yazarken sen şimdi kimbilir nerelerde olacaksın.Yolun açık olsun kendine dikkat et.
iştanbuldan sevgi dolu selamlar mesut ailesi.Ümmet hocam sesim geliyor muuu....nerelerdesin???:queen: :queen:
öncelikle ilgine teşekkür edrerim bu sene adnaya 3 kere geldim makine başta olmak üzere ordaki arkadaşlar sağolsun beni yalnız bırakmadılar çok samimiydiler.gene gelirim nisan gibi herhalde kısmetse ozaman görüşürüz kendine iyi bak.:rendeer: :cat: :queen:MERHABA....Abi ben adanadan hakpek buralara gelmeyi düşünüyormusun...Eminim ve forumdada okuduğum kadarı ile seni tanıyan birdaha, tanımayan buraya ne zaman geleceksin diyor...bende sorayım buralara ne zaman gelmeyi düşünüyorsun..gelecekteki planların arasında varmı ...
öncelikle ilgine teşekkür edrerim bu sene adnaya 3 kere geldim makine başta olmak üzere ordaki arkadaşlar sağolsun beni yalnız bırakmadılar çok samimiydiler.gene gelirim nisan gibi herhalde kısmetse ozaman görüşürüz kendine iyi bak.:rendeer: :cat: :queen: