küçük motoruyla TÜRKİYE'yi dolaşan ÜMMET PERKİTAN

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
değerli abimiz bir sorum olacak size.. sizdeki motorun aynısından bendede var 16 aydır kullanıyorum sadece arka fren balatasını 500 km de memnun olmadığımdan birde sesi zayıf olduğundan kornasını değiştirdim. 8000 km de şu anda. Fakat serviste her bakımda açılmak zorunda olan plastik aksamların vida yataklarının bazıları doğal olarak aşındığından 2 vidası tutmuyor. Bu durum garanti kapsamına dahilmi yoksa servis muamelesi de kullanıcı hatasına eşdeğermidir? scooter kullanıcılarında bu sorunlar yaşanmıyormu anlamadım,ayrıca forumda mt 125 kullanıcıları sorunlara destek olmuyor bilgin varsa sana danışmak istedim şimdiden sağolasın. :bounce:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
efsane sürücü Ümmet Perkitan hani Muğla MT toplantısı için beni arayıp haber verecektin? Marmariste ararken sen KIRIKKALE'de çıktın.:queen: Biz bu satırları yazarken sen şimdi kimbilir nerelerde olacaksın.Yolun açık olsun kendine dikkat et.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
selam

değerli abimiz bir sorum olacak size.. sizdeki motorun aynısından bendede var 16 aydır kullanıyorum sadece arka fren balatasını 500 km de memnun olmadığımdan birde sesi zayıf olduğundan kornasını değiştirdim. 8000 km de şu anda. Fakat serviste her bakımda açılmak zorunda olan plastik aksamların vida yataklarının bazıları doğal olarak aşındığından 2 vidası tutmuyor. Bu durum garanti kapsamına dahilmi yoksa servis muamelesi de kullanıcı hatasına eşdeğermidir? scooter kullanıcılarında bu sorunlar yaşanmıyormu anlamadım,ayrıca forumda mt 125 kullanıcıları sorunlara destek olmuyor bilgin varsa sana danışmak istedim şimdiden sağolasın. :bounce:
servisin hangisi olduğunu bilmiyorum ama sanırım forma mersinden katılıyorsun orda artmen ticaret ve ekintaş bayi ve servislerimiz var sana kesin yardımcı olurlar sanırım vida yataklarına tornacının yeni yatak açması lazım söylediğim servisler rica edrsen sana yardımcı olurlar.kendine çok iyi bak esen kal.:queen: :cat: :rendeer:

efsane sürücü Ümmet Perkitan hani Muğla MT toplantısı için beni arayıp haber verecektin? Marmariste ararken sen KIRIKKALE'de çıktın.:queen: Biz bu satırları yazarken sen şimdi kimbilir nerelerde olacaksın.Yolun açık olsun kendine dikkat et.
abi çok özür dilerim,fakat geçerli mazaretim var marmariste barışın yanından köyceğize şahinin yanına gidecektim özelden mesaj aldım şahinden fethiyede işi çıkmış orası iptal olunca kale yoluyla denizliye geçtim,vakit kaybı olmasın diye çok afedersin.:pr: :pr: :silent: :pr: :cyclopsan
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
929
Ya Herseyİm Ya Hİcİm
Sorma DÜnya Ne Bİcİm
Bİr KÖrdÜĞÜm Kİ İcİm
ÇÖzdÜkce Dolaniyor

Ankaraya Selamlar Ümmet Abİcİm.
 
Katılım
9 Tem 2006
Mesajlar
2,878
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tekirdaga ne zaman gelion abi tekrar beklioruz köfteler yandı...:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
efsane sürücü

anlaşıldı ,tamam...Yola devam Ümmet Perkitan durmak yok.Tekerlekler dönecek .Ama öyle ama böyle....Yolun açık olsun:rendeer:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
söylediğiniz yerler bişey icat edemedi. plastikteki aşınıma torna kar etmiyor üzgünüm. yinede sağol.:cat:
 
Katılım
2 Ağu 2005
Mesajlar
114
adama helal olsunbizim yapamadığımızı yapmış abi manisaya geldiğinde haberim olsun beraber bi akdeniz turu yapalım çok güzel yerler gezmişsin...:salut: :rendeer:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
79
dayı helal sana keske daha iyi bır motor olsaydı rahat gezerdın sana honda gold wıngs yakısır valla.ellerınden öptüm.
 
Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
187
ümmet abi benim silverwingi vereyim sana onunla dünyayi gezersin sen azimle:wiinkk:
yolun acık olsun ümmet abi:rendeer:
 

mes

Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
1,018
Ümmet hocam sesim geliyor muuu....nerelerdesin???:queen: :queen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
mrh

Ümmet hocam sesim geliyor muuu....nerelerdesin???:queen: :queen:
iştanbuldan sevgi dolu selamlar mesut ailesi.
:rendeer: ::hosgeldi ::thanks: ::melek02: ::tartis::

izmirden istanbula giderken yanlarına uğradığım racıng iski,nart,havranlı ahmet hocam ve muammer kardeşe bana göstermiş oldukları sıcak ilgi ve yakınlıklarından samimi davranışlarından ötürü kendilerine çok teşekkür ederim .:rendeer: :bestmt: ::alkiis:: ::thanks: ::thanks: :queen: :queen: :thumleft: :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
MERHABA....Abi ben adanadan hakpek buralara gelmeyi düşünüyormusun...Eminim ve forumdada okuduğum kadarı ile seni tanıyan birdaha, tanımayan buraya ne zaman geleceksin diyor...bende sorayım buralara ne zaman gelmeyi düşünüyorsun..gelecekteki planların arasında varmı ...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
selam

MERHABA....Abi ben adanadan hakpek buralara gelmeyi düşünüyormusun...Eminim ve forumdada okuduğum kadarı ile seni tanıyan birdaha, tanımayan buraya ne zaman geleceksin diyor...bende sorayım buralara ne zaman gelmeyi düşünüyorsun..gelecekteki planların arasında varmı ...
öncelikle ilgine teşekkür edrerim bu sene adnaya 3 kere geldim makine başta olmak üzere ordaki arkadaşlar sağolsun beni yalnız bırakmadılar çok samimiydiler.gene gelirim nisan gibi herhalde kısmetse ozaman görüşürüz kendine iyi bak.:rendeer: :cat: :queen:
 
Katılım
21 Kas 2005
Mesajlar
271
öncelikle ilgine teşekkür edrerim bu sene adnaya 3 kere geldim makine başta olmak üzere ordaki arkadaşlar sağolsun beni yalnız bırakmadılar çok samimiydiler.gene gelirim nisan gibi herhalde kısmetse ozaman görüşürüz kendine iyi bak.:rendeer: :cat: :queen:


gelecegin zaman özelden msj atarsan sevinirim...makine arkadaşımla tanışma fırsatım olmadı inşallah bir gün tanışırım..seni agırlamak nisan'da güzel olur...

kendine iyi bak dikket et..kazasız belesız yolculuklar...:cat:
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
79
dsc04788kg6.jpg
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
ümmet baba bazı resimler unuttu onları beraber yüklüyelim dedik:)



vaybe ümmet baba ne binerse yakışıyor


adana mondial bayisi gizerler müdürü alibeye katkılarından dolayı ümmet abi teşekkür ediyor





ümmet abi akın ustaya katkıları için çok teşekkür ediyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst