- Katılım
- 27 Eki 2006
- Mesajlar
- 413
arkadaşlar sl i neden karıştırıyorsunuz. bırakın onu; ister ucuz olsun ister pahalı. 150 cc lik bir motoru kendi kulvarında değerlendirin. sl aksesuar bakımından çok zengin. kromaj olsun deri çanta olsun göstergeler vs....
motomax ın tek cruiser modeli idi ve ülkeye gelen markaların ilklerinden biri idi.
siz 250 cc ler arasında kıyaslama yapın bence. ben öle yaptım ve en son SS ile regal arasında kaldım. kısmetime SS düştü ve ben çok memnunum.
motomax ın tek cruiser modeli idi ve ülkeye gelen markaların ilklerinden biri idi.
siz 250 cc ler arasında kıyaslama yapın bence. ben öle yaptım ve en son SS ile regal arasında kaldım. kısmetime SS düştü ve ben çok memnunum.