- Katılım
- 30 Kas 2005
- Mesajlar
- 613
çok geçmiş olsun...beyler haftasonu gezideydim. tekir karboğazı gezisi. geziler sayfasında var. benim motorun resmide var.
yolda kalan ilk motor olma şerefine nail oldum. nedeni elektrik arızası. üzerindeki orjinal akünüz nedir bilmiyorum ama benim motorun ilk sahibi, japon akü taktırmış. ama takan usta sıvı tip akü olmasına rağmen akünün tahliye kanalına kör tapa takmış. o nedenlede akü suyu kapaklardan dışarı sızıp sigortanın oksitlenmesine neden olmuş. motor çin ama arıza kaynağı japon akü ile türk usta.....
bende dün söktüm ve tahliye hortumu yerleştirdim.ayrıca hemen tüm elektrik aksamı koltuğun altında ve karman çorman. akü etrafında. bence bir göz atın . sudan da etkilenebilir buralar. kabloları kelepçelerle toparlayıp düzleyin derim. aküden de olağanca koruyarak....
verdigin bilgiler için sagol.
bu senin motor degilmi qrar supershadow kırmızı