Keeway Keeway KW250-H SUPERSHADOW Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
beyler haftasonu gezideydim. tekir karboğazı gezisi. geziler sayfasında var. benim motorun resmide var.

yolda kalan ilk motor olma şerefine nail oldum. nedeni elektrik arızası. üzerindeki orjinal akünüz nedir bilmiyorum ama benim motorun ilk sahibi, japon akü taktırmış. ama takan usta sıvı tip akü olmasına rağmen akünün tahliye kanalına kör tapa takmış. o nedenlede akü suyu kapaklardan dışarı sızıp sigortanın oksitlenmesine neden olmuş. motor çin ama arıza kaynağı japon akü ile türk usta.....
bende dün söktüm ve tahliye hortumu yerleştirdim.ayrıca hemen tüm elektrik aksamı koltuğun altında ve karman çorman. akü etrafında. bence bir göz atın . sudan da etkilenebilir buralar. kabloları kelepçelerle toparlayıp düzleyin derim. aküden de olağanca koruyarak....
çok geçmiş olsun...
verdigin bilgiler için sagol.
bu senin motor degilmi qrar supershadow kırmızı
p1010570wp1.jpg
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
BABA KIRMIZI YAAAAAA olay budur ben de kırmızı alcam. kardeşim gecmiş olsun basımıza gelen kazalar bunları gecmesin inşallah. nazlı kızlar bunnar tabi uzakdou :wiinkk:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
saolasın qrar. motorun harika gorunuyo kararımı pekiştirdin. umarım yaza dooru ben de size katılırım
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
546
regal şık bi makine diil ki ya herkes bunna kıyaslıyo hem getiren firma bile yok internette. adamlar iki ay soora annaşmayı bozduk yedek parca we serwis sunmuyoruz derse noolucak. gecen ramzey'in çok şık bi choperi war onu sordum adam satmıyoruz dedi annaşamamışlar falan. alannara patladı. ama motomax oole mi en azından adamların işi bu. motomaxtan şikayeti olan war mı bu arada.
baba işte orda dur bi kere regal raptor daha sık ama supershadowda ıyı bide motomax iyi bi firmadır ama bende bundan once sl150 vardı sonlara dogru cıvıtmıslardı ve saglam fırmalar fıyatları don degıstırır gıbı degıstırmez bıraz ıstıkrar olmalı gene solyuorum supershadow guzel bı makıne kullandım ama regal raptor daha iyi:queen:
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
11
arkadaslar selam sımdı ısmını unutdum bı arkadas yazmıs bızım motorlarda hava fılıtresı yokmu? bıde benım koltugun altında aaku kabloları gayet duzgun gozukuyo onları baska bırtarafa kaydırmak mumkunmu we son sorum bızım makınalara heybe takabılıyomuyuz takan warmı benımle paylasırsanız fıkırlerınızı sewınırım....
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
bellboy elbette çantalayabiliyorsun. benim motorda var. çok iyi çıkmasada yukardaki yazdığım mesajda verdiğm linkte benim motorun bir iki fotosu var ve çantalı.

murat81 yazmıştı ama hava değil benzin filtresi yok demişti.
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
qrar selam, motosikleti Adana'da hangi servise götürüyorsun. Ben de almayı düşündüm ama servis konusunda tereddütlerim oldu. Servislere baktım Keeway dışında bütün motorların tamirini yapıyorlar. Servisler motorları iyi tanıyorlar mı? Zaten senin arıza da usta hatasından olmuş.... Yani Keeway Adana'da biraz bilinmiyor gibi.... Servis konusunda bilgi verebilirsen sevinirim.
 
Katılım
30 Kas 2005
Mesajlar
613
fevri
qrar selam, motosikleti Adana'da hangi servise götürüyorsun. Ben de almayı düşündüm ama servis konusunda tereddütlerim oldu. Servislere baktım Keeway dışında bütün motorların tamirini yapıyorlar. Servisler motorları iyi tanıyorlar mı? Zaten senin arıza da usta hatasından olmuş.... Yani Keeway Adana'da biraz bilinmiyor gibi.... Servis konusunda bilgi verebilirsen sevinirim.
motomax ın servis kalitesi diger markalara göre çok çok daha iyi tereddütün olmasın bence :cat:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
fevri akşam klüpte toplantı var 20:00 da sen gelmeyecekmisin?
orda konuşalım istersen yüzyüze. adanada 2 servisi var 1 tenesi benim evin çookk yakınında ve orası sanırım tatnınmış bir usta. suziki yamaha honda her gittiğimde 2 adet hayabusa filan görüyorum. klube takılan bir kaç yüzü de orda gördüm. yeni olduğum için tanımıyorum tam olarak. yüzyüze detaylı konuşuruz.

murat81 benzin filtreni takılı halde bir fotoğraflarsan sevinirim. 1 musluktan 4 adet hortum çıkıyor. 1 tanesi T yapıp iki ayrı silindire gidiyor. 1 tanesi başka biryerle birleşip geri dönuyor. sonra karbüratöre giriyor 1 tanesi vs......

çözemedim valla. bir anlatıp fotolasanda ustasız yapma hevesim kırılmasa......
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
qrar akşam iş dolayısıyla gelemeyeceğim. Saat 21:30 gibi işim bitecek. Ama senle müsait olduğun zaman bir görüşelim. İstersen bana özelden tlf no yaz ben seni hafta sonu arayım. Ben de sana atıyorum.
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
201
herkese merhaba silindirden gelen iki hortum büyük ihtimalle diyafram hortumu dur motor çalıştıkça benzin gelir.karbüratöre gelen hortumu takip etmek gerekli benzin filtresi için.hava filtresi deponun sağ yanındaki nikelajın içinde birsüngervar onu temizliyorsun.birde ben sorayım motorundaki koruma demiri standart birşeymi yaptırdınmı cevaplarsan sevinirim herkese kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
11
pekı arkadaslar bızım ss lerde benzın fılıtresı yoksa yandık demek mı oluyo yanı,neyapmak lazım yada yapan eden warmı:silent: alınıp takılabılıyomu???? bıde bu heybelerı kaca taktırdınız ortalama bana bı fıyat werırımısınız ben ızmırde sordum bana 250-350 arası dedıler kazıklanmıyalımda ıkınıcsı motorun önune takılan koruma demırını kaca we nasıl taktırıcaz kalıtelı yada az kalıtelı dıye deyısıyomu yoksa hepsı sıtandartmı
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
benim aksesuarlar ilk sahibi tarafından yaptırılmış. ama motoru almadan evvel araştırmıştım. hakiki deri çantalar çok pahalı ama suni deriler çok daha ucuz. armode nin çantaları var alınabilecek. bir kaç firma internet üzerinden de satıyor. aşağıda linklerini veriyorum arkadaşlar.
http://www.motorturkmarket.com/
http://www.feyizoglu.com/alisveris/index.php
http://www.hediyedenizi.com/Hediye_Kat/697/Oto_Aksesuar/Motosiklet_Aksesuarlari.htm

ben sadece sosis çanta aldım feyizoğlundan ve siparişten 2 gün sonra elimde idi. koruma demiri standart değil; sen yaptırıyorsun ama kaça nerede inanın fikrim yok. 25-30 ytl civarıda sis farları. işçilik ne kadar bilemem. benzin filtresi olmazsa olmaz diye bişey yok ama aldığın benzin kirli ise yada uzun süre boş kalırsa depon işte o zaman pas karbüratörde sorun yaratabilir.

birde egzostun çiftinin de içinde susturucular var. her ikisinden birer tane çıkarttırın. ses gerçekten süper oluyor şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
10 Kas 2006
Mesajlar
11
qrar kardesım bılgıler we werdıyın sıte ısımlerı ıcın cok sagol pekı sana bısey daha sorucam bu malzemelerı ınternetden sıparısını werdıyımız zaman yada gozuken tum heybeler uyumlu olabılıyomu sonra elde patlamasın....tekrar tesekkurler...
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
bell bende aynı şeyi düşünmüştüm ve mail atmıştım satıcı firmalara. bir kaçı geri döndü. siz almayı düşündüğünüz modeli ve motosikletinizi söyleyin biz size uyarmı uymazmı bilgilendirir yönlendiririz demişlerdi.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
babalar ya ben naaptıysam bu motora ait bi vidyo bulamadım goren ya da duyannar bana bi yardımcı olurlarsa aazım kulaklarımı temizliicek.:cherry:
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
413
jr haftasonu bir gezi daha var bizde. o zaman videolamaya çalışırım. sesli yaparsam egzostunda tadına bakmış olursun. ama kısmet bakalım. video olmazsa foto kesin olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst