Bolu Mt Yine Azdı 26.11.2006 Abant Gezisi

Bolu Mt Bu Tür Geziler Düzenlemeye Devam Etsin mi?


  • Kullanılan toplam oy
    28
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
@l.Sahin

Ben Bu Pazar Günü Calısıyorum Ya.. Cumartesi Günü Nejdet abimiz gelecek inş. Boluya... Onla takılırız Biraz...
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
139
Ben motorsiklet net üyeliğine bolu dan yeni katıldım geziniz çok güzel olmuş ihşallah ehliyeti aldıktan sonra gezilere bende katılırım iyi günler dileğiyle
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
güzel bir gezi olmuş seyrederken çok keyif aldık çok değerli manzaraları göz zevkimize sunduğunuz içn teşekkür ederiz göstermiş olduğunuz çabaya ve emeğinize sağlık.boluya selam.

@l.Sahin

Ben Bu Pazar Günü Calısıyorum Ya.. Cumartesi Günü Nejdet abimiz gelecek inş. Boluya... Onla takılırız Biraz...
necoyu istanbula çabuk gönder kardeş onu görmeden gitmeyelim izmire.:bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Fotolara imrenerek baktım valla, çok güzel bi gezi olmuş doğayla iç içe, kutlarım sizi :cat:
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Grup ve gezi iyi ..ama fotoğraflarda bize biraz daha doğa verseniz daha iyi olurdu ..cennet gibi yerlerdir orlar ..bulunduğunuz ve gezdiğiniz yeri ne kadar iyi tanıtırsanız gezi o kadar değerli oluyor.. paylaşım için teşekkürler.
 
Katılım
31 Ocak 2005
Mesajlar
2,031
güzel gezmişiniz,sucuklar nefis hava güzel daha ne istenebilirki,devam diyoruz
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ümmet perkitan;513782' Alıntı:
güzel bir gezi olmuş seyrederken çok keyif aldık çok değerli manzaraları göz zevkimize sunduğunuz içn teşekkür ederiz göstermiş olduğunuz çabaya ve emeğinize sağlık.boluya selam.


necoyu istanbula çabuk gönder kardeş onu görmeden gitmeyelim izmire.:bounce:

bİ aKSİLİK yUZUNden Nejdet Abi geçen hafta sonu yanımıza katılamadı abicim sen merak etme o senin yanında olacaktır...

Grup ve gezi iyi ..ama fotoğraflarda bize biraz daha doğa verseniz daha iyi olurdu ..cennet gibi yerlerdir orlar ..bulunduğunuz ve gezdiğiniz yeri ne kadar iyi tanıtırsanız gezi o kadar değerli oluyor.. paylaşım için teşekkürler.

Sevgili moderatorum valla normalde ben hiç foto cekmeyecektim ama sitede yayınlayalım diyince diğer arkadaşlar çektik işte o kadar... Daha fazla cekmek isteriz tabiki ama gezi anındayken dur kalk dur kalk oldugu için elimizden gelen bu kadar oldu :):):cat:

Bazı Yerlerinde buzlanması sonucu bi kaç ufak tekef kazalar yasadık.. Mesela benım motorla oldugum yerde ters dondum ama motoru düşürmedim.. Büyük başarı :rendeer:

Aynı sekilde cbf 250 ci levent arkadasımızda aynı sekilde bi olayla karsılaştı :):)

Ama herseye ragmen güzel ve eglenceli bir geziydi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst