Yamaha Yamaha XT 660 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Hmm, uzun yolda pek rahat değil demişlerdi de o bakımdan. Daha önce hangi motorları kullandın sen?
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
ilk motosikletim honda bali, sonra ybr125. 2 hafta kadarda R1 kullanmışlığım var :)
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Anladım.. Hala kararsızım ikinci motorum için. O yüzden soruyorum kusura bakma :)
Bir yandan enduro-touring karışımı olan (touring yanı ağır basan) V-Strom; diğer yandan az yakar çok kaçar (servis-parça ücretleri de çok kaçıyor tabi) Dakar, son olarak da dağ-tepe-taş-toprak dinlemeyen KTM 640 ADV aklımda.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
yok canım ne kusuru :) henüz 600+ km yol yaptım ama çok memnun kaldım. Fiyat+performans+kalite beni tatmin etti.
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
selammm

merhaba bende de 660R var arkadaşlar ve ben gayet memnunum. Bence çok kullanışlı ve seri bir motor. Fakat nakit ihtiyacımdan dolayı malesef satmak durumundayım. İsteyen varsa görüşelim.
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
arkadaşım motoru nisanda aldım 2006 model 5700 km de ve mavi. Fiyat olarakda 10500 ytl biçtim. Aslında nakit ihtiyacım var ama takastan kastın nedir onu da bir söylersen iyi olur. :)
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
@tanermavi

dostum tesekkurler; motosiklet hakkinda goruslerimi sormussun. henuz 600 kusur km yol yaptim. memnunum. yakitini olcmedim ama ilk sayfada motoboy kendi motosikletinin yakit durumunu yazmis ben henuz olcemedim. Torku cok iyi, frenleri guven veriyor, selesi bana gore rahat.
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
206
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
arkadaslar XT kullanıcıları için süper bi site buldum. www.off-the-road.de Modifiye meraklısı arkadaşların hoşuna gideceğinden eminim. Ürünler süper ama param olana kadar sadece bakabilirim :(
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bende şöööle fıstık resimler görcem diye tıkladım ama :mrgreen:
 
Katılım
26 Eki 2006
Mesajlar
907
tanermavi kardeş..! valla bende xt haricinde bir de yamaha cygnus var 125lik. yani senin motor bana uymaz ki bana nakit para lazım zaten. teklifin için teşekkürler. Umarım uygun bir motor bulabiliirsin kolay gelsin :)
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
80
arkadaslar XT kullanıcıları için süper bi site buldum. www.off-the-road.de Modifiye meraklısı arkadaşların hoşuna gideceğinden eminim. Ürünler süper ama param olana kadar sadece bakabilirim :(


Verdiğiniz adres için çok teşekkür ederim... ben de bir xt660r düşünüyorum. ayrıca kişisel sitenizden de resimlerinizi gördüm. Şahane resimler. Özellikle zirvelerde kar olan resimler şahane... Tebrik ederim. Kazasız günlerde kullanınız. Kısmet bende bir tane aynı motordan alınca toroslara özellikle çamlıyaylaya gitmek istiyorum. Oradan da ayaşa geçeyi düşünüyorum.Yani uzun bir yol ancak değer. Bu arada bici bici yemeği de özledim laf aramızda.... sevgiler.
 
Katılım
20 Nis 2005
Mesajlar
6
selam bende de xt 660 r var.son zamanlarda buji problemi yaşıyorum.bilgisi olan var mı?ilk bujiyi 3000 de değiştirdim.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
379
Verdiğiniz adres için çok teşekkür ederim... ben de bir xt660r düşünüyorum. ayrıca kişisel sitenizden de resimlerinizi gördüm. Şahane resimler. Özellikle zirvelerde kar olan resimler şahane... Tebrik ederim. Kazasız günlerde kullanınız. Kısmet bende bir tane aynı motordan alınca toroslara özellikle çamlıyaylaya gitmek istiyorum. Oradan da ayaşa geçeyi düşünüyorum.Yani uzun bir yol ancak değer. Bu arada bici bici yemeği de özledim laf aramızda.... sevgiler.

hoşgeldin boncorno, umarım en yakın zamanda kavuşursun motoruna. buralara yolun düşerse mutlaka haberleşelim. görüşmek üzere, yolun açık olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst