Bolu Mt Yine Azdı 26.11.2006 Abant Gezisi

Bolu Mt Bu Tür Geziler Düzenlemeye Devam Etsin mi?


  • Kullanılan toplam oy
    28
Katılım
14 Eki 2006
Mesajlar
56
yav resımler nası cıkmıs yakısıklı adamıs.harun kıskanmaya basladım yakında katılacam ınsallah aranısa.:rendeer:
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
79
gerçekten harikaydı arkadaşlar inşallah devamı gelecek gezilerin ankete filan ne gerek var yaww...
geç katıldım ben geziye ama iyikide gelmişim mudurnudan gece yola çıktığımızda en öndeyken arkama bi baktım 8 motorun ışıklarını bir ip gibi görmek muazzamdı,çok tatlıydı(tabi kendimi saymassam 7 motor hehehehe)

bu arada bu vefasız arkadaşlarım bana sucuk bırakmamaış hayvan gibi yemişler aç kaldım valla
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
gerçekten harikaydı arkadaşlar inşallah devamı gelecek gezilerin ankete filan ne gerek var yaww...
geç katıldım ben geziye ama iyikide gelmişim mudurnudan gece yola çıktığımızda en öndeyken arkama bi baktım 8 motorun ışıklarını bir ip gibi görmek muazzamdı,çok tatlıydı(tabi kendimi saymassam 7 motor hehehehe)

bu arada bu vefasız arkadaşlarım bana sucuk bırakmamaış hayvan gibi yemişler aç kaldım valla


adama cabuk gel diyoruz adam gidiyor kapidaki ormanci dayi ile cay iciyor :queen: ondan sonra sucuk bekliyor :farao:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
1,922
evt arkadaşlar siyah kuşumu aldım perşembe teslim alcam siz bittiniz bensiz sucuk yemek nasıl olurmuş size göstercem:queen: gelsin sucuklar tatlılar cumartesi yada pazar bütün bolu mt yi görmek istiyorum saygılar sevgiler:rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
evt arkadaşlar siyah kuşumu aldım perşembe teslim alcam siz bittiniz bensiz sucuk yemek nasıl olurmuş size göstercem:queen: gelsin sucuklar tatlılar cumartesi yada pazar bütün bolu mt yi görmek istiyorum saygılar sevgiler:rendeer:

necdet abi gel abi pazar gel ama :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla kıskandırdınız....Hayır işaretledim...keh keh:p
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
bende motoru kaldirmayi dusunuyordum ama yalan oldu kaldirma isi :) diger hafta ve daha sonrasinda kimler gelicek simdi ben olmazsam olmaz ama en yakin zamanda elektrikciye gitmem gerekicek kablolarim ve sigortam yandi :pr:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
bider derler bolu soğuk yer motora az binlir aylardan kasın 26 ve biz abanttayız bizim için mevsim önemli değl ama dimi arkadaşlar ya bu arada endurocular bizi bıraskıp bırakıp ormana gittiler kıskandım valla bende cbf ile öle mal gibi baktım:)kızacam banada aldıracanız enduro:)
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
2,633
ENDURO HAYAT ONDA VALLA HONDA HALT ETMİŞ YANINDA :)

nejdet abi senı cumartesi günü bekliyoruz boluya... Zafer ben kandırdım nejdet abiyi cumartesi günü geliyo. ve bana caddede motoru verecek :):) Bi havamız olsun boluda birld le :):)
 
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
bider derler bolu soğuk yer motora az binlir aylardan kasın 26 ve biz abanttayız bizim için mevsim önemli değl ama dimi arkadaşlar ya bu arada endurocular bizi bıraskıp bırakıp ormana gittiler kıskandım valla bende cbf ile öle mal gibi baktım:)kızacam banada aldıracanız enduro:)

Levent dostum gec bile kaldin uzun yolda CBF ile orman,yagmur,camur zamani ise enduro al birtanede enduro keyfine bak :queen:
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
773
Pazar günü Düzce'den gelseymişim keşke. Bolu MT ile de tanışırdık, Gençlere ayak uyduramasak da düz yoldan tin tin gezerdik.

Arvasi; erkenden mi ayrıldınız köyden? Düzce'ye uğramadınız sanırım.
 
Katılım
8 Ağu 2006
Mesajlar
79
ENDURO HAYAT ONDA VALLA HONDA HALT ETMİŞ YANINDA :)

nejdet abi senı cumartesi günü bekliyoruz boluya... Zafer ben kandırdım nejdet abiyi cumartesi günü geliyo. ve bana caddede motoru verecek :):) Bi havamız olsun boluda birld le :):)

olum apo dikkat et bu motor senin orjinal çinli 200 cc lik (zongşennn) e benzemez dikkat et altından kaçar heee muhahahahhahahahahahahah
zongşen zongşenn zongşennn muhahahahahahahahahha (patlak lastik)muhahahahahahah

bende motoru kaldirmayi dusunuyordum ama yalan oldu kaldirma isi :) diger hafta ve daha sonrasinda kimler gelicek simdi ben olmazsam olmaz ama en yakin zamanda elektrikciye gitmem gerekicek kablolarim ve sigortam yandi :pr:

olm zafer seninde motor patladı en sonunda laaaaa,bıırak yaww yukide patlak lastik oldu muhahahahahahaah,apo sabah benim yazdığımı görünce köpürür laa muhahahahahah olsun olm patlayacaklar tabi hakkını veriyonuz motorların ama ben hondanın hakkından fazlasını tabiii zuhahhahah
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ağu 2006
Mesajlar
442
olum apo dikkat et bu motor senin orjinal çinli 200 cc lik (zongşennn) e benzemez dikkat et altından kaçar heee muhahahahhahahahahahahah
zongşen zongşenn zongşennn muhahahahahahahahahha (patlak lastik)muhahahahahahah



olm zafer seninde motor patladı en sonunda laaaaa,bıırak yaww yukide patlak lastik oldu muhahahahahahaah,apo sabah benim yazdığımı görünce köpürür laa muhahahahahah olsun olm patlayacaklar tabi hakkını veriyonuz motorların ama ben hondanın hakkından fazlasını tabiii zuhahhahah

yok yaw aynı seyi 1 kere daha yapmisti, sigorta patladi yarın aksam isten cikinca necminin eve gidip sokucem komple, catlak olan granajlarida bakalitci ye goturup yaptiricam, bide zincir gevsemis onuda halledip yikayip kaldiricam. pazar gunune kadar :queen:
 
Katılım
21 Eyl 2006
Mesajlar
1,799
bir dahaki gezinizde beyler sucuğa hayır pankartı açın.
madem yiyorsunuz bize göstermeden gizli gizli yiyin ama olmuyor iı canım
:queen: :queen: :queen:
 
Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
416
yok yaw aynı seyi 1 kere daha yapmisti, sigorta patladi yarın aksam isten cikinca necminin eve gidip sokucem komple, catlak olan granajlarida bakalitci ye goturup yaptiricam, bide zincir gevsemis onuda halledip yikayip kaldiricam. pazar gunune kadar :queen:


ee pazar günü ne yapıyoz gene azalım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst