MT [ İZMİR ] Kan Bağışı Kampanyası 26 Kasım / Pazar

Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kan Bağışı Günü : 26 Kasım Pazar

Yer : 9 Eylül

Buluşma yeri:Balçova AGORA alışveriş merkezi (Balçova kavşağını geçince hemen solda ana cadde üzerinde kalıyor)

Buluşma saati: 13.00


Katılım Listesi

Egeknn
Tenten
Özer
Starwars
Tess
Karakız
Taner_k
Racing iski
Volkan çimen
Kamberhan
Gittardando
Offroad
Forrap
Mny46
uglychild
ironline + Başak
Ruzgar_bey



Haydi arkadaşlar Bu kampanyaya destek versin herkes...
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
sevgili dostum şule.
1- şiddetli grip,
2- oğlum bu gün ananesiyle bergama'ya gitti. annesi gezi kolu başkanı olarak bu gün okul gezisine ürgüp'e gitti,
3- oğlumu pazar günü alma görevi bana düştü,
4- 3 gündür raporluyum ve evde harap bir şekilde yatıyorum,
5- söz vermiştim. haklı sebeplerden dolayı kan vermeye gelemiyorum,
beni anlayışla karşılamanızı umuyorum. kalbim sizinle. sevgiyle kalın... iskender.
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
iskenderim geçmiş olsun kendine dikkat et bir ara gelirsin kanını alırız :p sen merak etme ufak delikanlıya iyi bak kendinede tabi selamlar..
 
Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Kan bağışı yapacak ve bağış yapamayıp destek olan tüm MT İzmir üyeleri duyarlılığınız için teşekkürler.

Saygılar
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler boss :p

haydi tüm MT izmir üyeleri ve MT manisa
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Selamlar,

Ben gecen hafta kan verdigimden dolayi kan veremeyecegim ancak misafir sanatci olarak yaninizdayim.
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm arkadaslar kan verme gezisine :cherry: bizde katılımcı olarak gelıyoruz.
umarım prolem olmaz verebiliriz. neyse kenancım bızıde lıstye ekleyıver saygılarımla F.T.T.
cok eylencelı olucak sabırsızlanıyorum ::stupid:: :queen: :queen: :queen: :queen:
bu arada saka bır yana cok guzel bı organızasyon bakmayın makara yaptıgıma bu organızasyonlar ve bunabenzerlerı sayesınde mt izmir uyesı olmaktan gurur duyorum F.T.T.
 
Katılım
3 Tem 2006
Mesajlar
902
ya bugun cumartesii...hani azda olsa içki içsek çok mu problem olurrr ? ? ? :pr:
 
Katılım
8 Ara 2005
Mesajlar
409
Lbr. Şule Hn, ben bugun sabah 1 adet 250 lik antibiyotik almıstım (cmt saat 10.00 da ) yarın 13.00 a kadar etkisi devam etmezse ben de kan vermek isterim ayrıca dun aksam sarımsaklı, sirkeli bol limonlu işkembe çorbası ve üstüne 1.5 acılı adana yedim :) bi sakıncası yoksa beni de listenize yazın,yarın ki organizasyonda görüşmek üzere.
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Yarın bende aranızda olucam MT İzmir beni almadan bir yere gidemez bundan sonra . Ne yani toplantılara katılamıyorum diye gezileredemi katılamıycam :salut:
 
Katılım
21 May 2006
Mesajlar
121
Arkadaslar,

Siz hastaneye gelin zaten orda size ahret sorulari ile dolu bir form veriyorlar. Formu doldururken bircogunuz boncuk boncuk terleyecek eminim.
 
Katılım
21 Ocak 2006
Mesajlar
225
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben o saatlerde maalesef pazar pazar da olsa işimin başında öğrencilerle derste olmak zorunda olduğumdan yanınızda olamıycam.
herkesten özür diliyorum ama başka birgün mütlaka kan vermeye gelicem yanına şuşum :p
 
Katılım
1 Ocak 2006
Mesajlar
137
benim de bulusma saatinden 15 dk sonra sinavim var..o yuzden ben gelemeyecegim..
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
sevgili dostum şule.
1- şiddetli grip,
2- oğlum bu gün ananesiyle bergama'ya gitti. annesi gezi kolu başkanı olarak bu gün okul gezisine ürgüp'e gitti,
3- oğlumu pazar günü alma görevi bana düştü,
4- 3 gündür raporluyum ve evde harap bir şekilde yatıyorum,
5- söz vermiştim. haklı sebeplerden dolayı kan vermeye gelemiyorum,
beni anlayışla karşılamanızı umuyorum. kalbim sizinle. sevgiyle kalın... iskender.

geçmiş olsun arkadaşım
sağlığın daha önemli. bizler yine birlikte program yaparız. dikkat et kendine.yapabileceğim birşey olursa haberim olsun.
sevgiler

Kan bağışı yapacak ve bağış yapamayıp destek olan tüm MT İzmir üyeleri duyarlılığınız için teşekkürler.

Saygılar

bizden sana sevgiler
teşekkürler

ya bugun cumartesii...hani azda olsa içki içsek çok mu problem olurrr ? ? ? :pr:

içme yaaaaaaaaaaaaaaaa

Lbr. Şule Hn, ben bugun sabah 1 adet 250 lik antibiyotik almıstım (cmt saat 10.00 da ) yarın 13.00 a kadar etkisi devam etmezse ben de kan vermek isterim ayrıca dun aksam sarımsaklı, sirkeli bol limonlu işkembe çorbası ve üstüne 1.5 acılı adana yedim :) bi sakıncası yoksa beni de listenize yazın,yarın ki organizasyonda görüşmek üzere.

pazar sabahı ilacını içmeden gel sorarız doktorumuza. yediklerinin sadece senin için sakıncası olur yani göbek yapma açısından dedim özgür cüm :p dikkat et istersen orada görüşürüz artık
sevgiler

Arkadaslar,

Siz hastaneye gelin zaten orda size ahret sorulari ile dolu bir form veriyorlar. Formu doldururken bircogunuz boncuk boncuk terleyecek eminim.

hayrola hakan cım bu kadar terlemene gerek olacak şey nedir merak ettim:p
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SAYIN SPEEDYGIRL bende bu aksam 8 tane sosıslı yedım (bol hardallı) sorun olurmu dıyıcektım ::eek:hmy:: :p :p :p ama hardal kanda kalırsa bıde hasta hardal sevmıyorsa ::wackoo:: dıye yanı hım bu arada sabahda pastırma yemeyı dusunuyorum ama hastalra bı sorsan dıyorum:p :p
Neyse saka bı yana ac tok gelmemız farkedermı bıde yanımıza meyve suyu nalalımmı dıyıcektı saygılar F.T.T. cvp.nızı beklıyorum
 
Katılım
12 Ağu 2006
Mesajlar
505
düşünmen yeter şuleciğim. teşekkürler. ama uygun olduğum en kısa zamanda yanına gelip kan vereceğim. bunu kendime görev adlediyorum. sevgiler...
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
413
SAYIN SPEEDYGIRL bende bu aksam 8 tane sosıslı yedım (bol hardallı) sorun olurmu dıyıcektım ::eek:hmy:: :p :p :p ama hardal kanda kalırsa bıde hasta hardal sevmıyorsa ::wackoo:: dıye yanı hım bu arada sabahda pastırma yemeyı dusunuyorum ama hastalra bı sorsan dıyorum:p :p
Neyse saka bı yana ac tok gelmemız farkedermı bıde yanımıza meyve suyu nalalımmı dıyıcektı saygılar F.T.T. cvp.nızı beklıyorum

ben artık pes ediyorummmmmmmmmmm
yav niye benim arkadaşlarım hep çatlak oluyokiiiiiiiii
zaten saat 13de agorada buluşacağız orada yemek yeriz çünkü aç karnına kan verilmiyor meyve suyuna gerek yok çünkü orada ikram olacak zaten :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst