Prometheus kardeşe,organizasyon için de, bilgiler için de kutlar ve teşekkür ederim.Bir aksilik olmazsa katılmayı çok isterim.
Hımm Birileri buralarda bi yerlere gitmeye kararlı demek........,
Pro boş durmuon bakıom askerden geldin geleleli![]()
pro bende gelimmi![]()
Ya ben de gelebilsem, hem sizlerle tanışsam, ne güzel olur. Ama muhtemelen o gün şehir dışında olacağım. Bu arada honda today ı ile o yolu almak, böylesi bir grup gezisine, diğer katılımcıları rahatsız etmeden (yavaş gitmek vs den kaynaklı) katılmak uygun mudur ? Today o yolu rahat alır mı sizce ?