[MT Ankara] 25 Kasım 11.30 Kurtboğazı Barajı Gezisi

Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
36
Prometheus kardeşe,organizasyon için de, bilgiler için de kutlar ve teşekkür ederim.Bir aksilik olmazsa katılmayı çok isterim.
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Prometheus kardeşe,organizasyon için de, bilgiler için de kutlar ve teşekkür ederim.Bir aksilik olmazsa katılmayı çok isterim.

Organizasyon öyle fazla kapsamlı bir şey değil, o yüzden teşekküre değmez bence. Yaz gelince daha geniş kapsamlı organizasyonlar yaparız.
Bilgiler içinse mütevazilik yapamayacağım :p :queen: Şaka bir yana, birçok siteden derlenen bilgiler bunlar ve güvenli bir grup sürüşü için çok önemli. Birkaç pratikten sonra ne kadar işlevsel olacağı görülecek. :cat:
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Bu uzmanlık gerektiren soruya herkesin vereceği cevabı verdim gitarcı1453 onun için teşekkür etmene gerek yok :p
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
196
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neyse gelemezsem size iyi eylenceler
:cat:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Otomobil işi ne oldu? Mangal falan olayı? Bir de kesin gelecek olanlar tekrar geleceklerini yazarlarsa sevinirim :)
 
Katılım
20 Haz 2005
Mesajlar
989
Hımm Birileri buralarda bi yerlere gitmeye kararlı demek........,


Pro boş durmuon bakıom askerden geldin geleleli :)
 
Katılım
7 Ağu 2006
Mesajlar
163
Ya ben de gelebilsem, hem sizlerle tanışsam, ne güzel olur. Ama muhtemelen o gün şehir dışında olacağım. Bu arada honda today ı ile o yolu almak, böylesi bir grup gezisine, diğer katılımcıları rahatsız etmeden (yavaş gitmek vs den kaynaklı) katılmak uygun mudur ? Today o yolu rahat alır mı sizce ?
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ya ben de gelebilsem, hem sizlerle tanışsam, ne güzel olur. Ama muhtemelen o gün şehir dışında olacağım. Bu arada honda today ı ile o yolu almak, böylesi bir grup gezisine, diğer katılımcıları rahatsız etmeden (yavaş gitmek vs den kaynaklı) katılmak uygun mudur ? Today o yolu rahat alır mı sizce ?

İmkansız be dostum. O trafikte o kadar yavaş ilerlememiz sorun olur. Ortalama 80-90 ile gideriz ki bu da Today'in çok uzağında bir hız.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
19
Arkadaşlar, ben Ankara'da yeni sayılırım. Honda efenin web sitesine baktım, iki adres görünüyor. Buluşma yeri İstanbul yolunda bulunan plazada sanırım. Doğru mudur?
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Evet buluşma yeri İstanbul Yolu üzerinde Çiftlik kavşağına yakın. Ben geliyorum geziye.
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
1,490
procum pazar bende çamlıderedeyim ama ailemle,,sizlere güzel geziler diliyorum..bu arada bugun motorla 3 saat fln gezdim eve geldiğimde bacaklarım iptaldi,,hiss kalmamıştı.sıkı giyinin benim gibi kotla çıkmayın.güneş batmadan dönmeye çalışın..
ıyı yolculuklar
 
Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
129
Bu gidişle mangal işi yalan olacak. Ben sırt çantama yiyecek içecek bir şeyler koymayı düşünüyorum. Gerçi sucuk ekmek yapmak için mangala ihtiyaç yok. Küçük bir ateş yakarız ve temizlenmiş ince ağaç dalına geçirdiğimiz sucukları ateş üzerinde 2-3 dakikada pişiririz. Bu arada fotoğraf makinesi unutmayalım arkadaşlar. Gezip görmek yetmez, belgelemek lazım.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
Eğer iş yerinden izin alabilirsem bende gelmek isterim. (Tabi akşamki kickboks antrenmanında gözüm filan şişmezse::evil::) Eğer yemekli olursa herkes kendi yemeğini kendisimi getirecek arkadaşlar. ::sos::

yane demek istediğim sucuk partisi olacak herkez kendi sucuğunu mu getirir yoksa toplanılıp damı alınır cevap bekliyorummm
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst