jr.'a sevgilerle
peki dostum üşenmeden fotoladım senin için.
bu hali ile aynı kapalı kask:
ama bundan sonra işler değişiyor:
sanırım kapalı kasktan farkını anlamışsındır.
bence çeneden açılır almak avantajlı. konuşurken sesinizi duyurmak daha kolay. özellikle şehir içi kullanımda bu çok gerekli oluyor. ayrıca bunaldığında vizörü açarsın ama daha fazlasını istersen çeneden açarsın. çeneden açtığında tekrar aşağı inmesi sözkonusu değil, istediğin hızla seyredebilirsin.
korunmada bence:
1.kask
2.eldiven
3.dizlik
4.dirseklik
5.mont
ama hala paran ve bunları giymek için sabrın tükenmemişse bellik ve soğuktan korunmak içinde balaklava alman hayırlı olur.
geçen küçük bir kaza geçirdim scooter ile. yaralanan kısımlarım elim, dizim ve dirseğimdi. vucudun en sert yerleri darbeyi emmediği için en fazla zarar gören yerlerdir.