sport touring tavsiyesi

Katılım
24 Eyl 2025
Mesajlar
3
Motosikleti
trident 660
Selamlar, ilk motorum ktm duke 250 idi. sonra, su anki motorum olan triumph trident 660 (2025) modeline gectim. aslinda motordan cok memnunum ama hem uzun yola cikabilmek hem de cantada esya vs tasiyabilmek icin sport touring gecmek istiyorum ama %90 yine sehir icinde kullanacagim. boyum 1.75

butce 700-800k

motordan beklentilerim
1 - sehir icinde dur-kalk trafikte ayagimi yakmasin
2 - sehir icinde kullanimi, manevrasi vs kolay olsun, cok buyuk hantal olmasin
3 - uzun yolda titresimden eller vs uyusmasin.
4 - arada gazlamaya gelsin
5 - traction control gibi guvenlik ozellikleri olsun.

Benim dusundugum modeller tiger sport 800, f900xr, tracer 7, f750gs, tiger 900 gt pro.
Ama hangi modele baksam ya isinma problemi var, ya titresim vs. deneme firsati da olmadigi icin cok arada ve kararsiz kaldim. sizin tavsiyeleriniz nelerdir ? cok tesekkurler simdiden
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2026
Mesajlar
27
Motosikleti
Dominar 250
Selamlar, ilk motorum ktm duke 250 idi. sonra, su anki motorum olan triumph trident 660 (2025) modeline gectim. aslinda motordan cok memnunum ama hem uzun yola cikabilmek hem de cantada esya vs tasiyabilmek icin sport touring gecmek istiyorum ama %90 yine sehir icinde kullanacagim. boyum 1.75

motordan beklentilerim
1 - sehir icinde dur-kalk trafikte ayagimi yakmasin
2 - sehir icinde kullanimi, manevrasi vs kolay olsun, cok buyuk hantal olmasin
3 - uzun yolda titresimden eller vs uyusmasin.
4 - arada gazlamaya gelsin

Benim dusundugum modeller tiger sport 800, f900xr, tracer 7, f750gs, tiger 900 gt pro.
Ama hangi modele baksam ya isinma problemi var, ya titresim vs. deneme firsati da olmadigi icin cok arada ve kararsiz kaldim. sizin tavsiyeleriniz nelerdir ? cok tesekkurler simdiden
bütçe nedir
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,500
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Isinma istemiyorsan nc 750, silindirleri bacaktan olabildigince uzakta
 
Katılım
16 Nis 2026
Mesajlar
8
Motosikleti
Multistrada
Hocam 3 silindirliden 2 silindire geri dönünce titreşimi hissetmeye başlarsın. Anlatımına göre tiger sport 800 senlik bir makine gibi duruyor. Hem 175 boy için daha güvenli yere basarsın. Tiger 900gt, BMW lar, multistradalar yüksek bence. F900xr çok çok güzel ama titriyor bence BMW un iki silindirli blokları titreşimli diyebilirim. benim motorda titriyor 😂(multistrada v2s), yani bu titreşim bu arada uzun yolda beni yormuyor. BMW larda yormaz ama sizin için 3 silindirden sonra titreşimli gelebilir.
 
Katılım
18 Tem 2024
Mesajlar
117
Motosikleti
NX500
Şehiriçi durumuna göre o paralara ben olsam Tracer 9 bakardım. Dediğiniz her şeyi de karşılar sadece İstanbul da inanılmaz trafikli yollara giriyorsanız tadınız kaçabilir.

Öte yandan Tracer 7 direkt olarak her ihtiyacınızı karşılar, yoğun trafikte de çok yormaz uzun yola da gelir her işinizi görür ama çok teknolojik bir motosiklet değil, galiba yeni kasalarda sadece traction control var o da yeni geldi.
 
Katılım
24 Eyl 2025
Mesajlar
3
Motosikleti
trident 660
Hocam 3 silindirliden 2 silindire geri dönünce titreşimi hissetmeye başlarsın. Anlatımına göre tiger sport 800 senlik bir makine gibi duruyor. Hem 175 boy için daha güvenli yere basarsın. Tiger 900gt, BMW lar, multistradalar yüksek bence. F900xr çok çok güzel ama titriyor bence BMW un iki silindirli blokları titreşimli diyebilirim. benim motorda titriyor 😂(multistrada v2s), yani bu titreşim bu arada uzun yolda beni yormuyor. BMW larda yormaz ama sizin için 3 silindirden sonra titreşimli gelebilir.
mantikli, tesekkurler.

Şehiriçi durumuna göre o paralara ben olsam Tracer 9 bakardım. Dediğiniz her şeyi de karşılar sadece İstanbul da inanılmaz trafikli yollara giriyorsanız tadınız kaçabilir.

Öte yandan Tracer 7 direkt olarak her ihtiyacınızı karşılar, yoğun trafikte de çok yormaz uzun yola da gelir her işinizi görür ama çok teknolojik bir motosiklet değil, galiba yeni kasalarda sadece traction control var o da yeni geldi.
ankarada yasiyorum. tracer 7 ye de baktim. son kasasi guzel duruyor cidden. tracer 9 sehir ici icin aralardan gecmek icin yorucu olur gibi geldi bana.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,040
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Çok düşük km XT ler var.
Ama ilanlarda da Vstrom 800 ler 650 likler ile aynı paralara. Kamyoncu 800 le fırıl fırıl dönüyor ortalıkta.
800'ler konfor, ergonomi ve teknolojik olarak çok güzel ancak 650'lere göre daha titreşimli ve sıcak çalışıyorlar. Biraderde 800 SE var, ne yaptı ise aynalardaki titreşimi ve motordan gelen ısıyı çözemedi. Motordan gelen ısıyı dağıtmak için 100€ harcayıp havayı bacaklardan arkaya yönlendiren apartlar da aldı ama onlar da kof çıktı. Şu iki probleme uyuz olduğu için motoru satmak istiyor.

(Yine de 650'lerin 800 fiyatına olması doğru değil tabi...)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst