- Katılım
- 30 Nis 2026
- Mesajlar
- 31
- Motosikleti
- 150mh drift / D400 Ug
- Konu Yazar
- #1
03.05.2026da 2023 model 23binde aldım motor 1.5 aydır bende yaklaşık 5bin km yol yapmışım. İyisiyle kötüsüyle götürdü getirdi. Bulunduğum konum gereği servisler 100 150km uzağımda. Motorun oturuş pozisyonuna alışamadım 1.78 boy ve 93 kiloyum 3.5cm gidon yükseltme taktım anca rahat ettim fakat motorun ön tarafı aşşağıda kalıyor ve üzerinde garip bir varlık gibi gözüküyorum. Tüm rüzgar kafama geliyor ve kafam ağrıyor en uzun gpnin tur camı var + olarak deflektör de taktım yine de kafama geliyor. Hızlanması cidden çok güzel aralardan geçerken olsun ışıkta kalkma hızı olsun veya uzun yolda 110 120 giderken sollamaya çıkmak istediğimde rahatça 140 150leri görmem artısı. 450mt almak istiyorum fakat bütçem yok bunu satıp xpulse 200 v4 pro alıp kalan parayı ya altına ya bir yerlere bağlayıp (erimemesi için) vakti geldiğinde 450mt almak istiyorum. Anlayacağınız üzere motorda uzun yola çıkmayı seviyorum ve hero beni orada tatmin etmeyebilir bunun farkındayım fakat ben dağ yollarında sürmeyi ve kamp yapmayı seven biriyim oradan amorti ederim diye düşünüyorum. En baştan hatalı bir seçim yaptım dominar almamalıydım tercihime pişman oldum ve bu beni motoru sürmekten biraz soğuttu.
Bu yazıyı biraz pişmanlığımı dile getirmek amaçlı kendi içimi açmak için yazdım biraz da fikrinizi almak için yazdım teşekkürler
Bu yazıyı biraz pişmanlığımı dile getirmek amaçlı kendi içimi açmak için yazdım biraz da fikrinizi almak için yazdım teşekkürler