Honda Türkiye Motosiklet Üretimi Resmen Başlıyor

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,498
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Talep etmediğimiz tavsiyen sana kalsın hocam. Haydi başka kapıya...
TAm da demek istedigim seydi. Daha terbiyeli yazmissin tabi😂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ederim ama geleceğini zannetmem; benim motorda şu anki tur camı ve deflektör kombinasyonu ile vizör açık 120 gidebilirim. Ama böbreklere vuran bir şey oluyor. Oradan mı geliyor elcik korumalardan mı yazarım. (Nisan falan gibi herhalde? 🤣💦)
Bobreklere dize ya da deponun yanina vuran ruzgar da gelebiliyor. Ilk kez ekipman alirken, tecrubeli bir arkadasim kask, eldivem ve monta ek bel korumasi almami da soylemisti. Hizimin yuksek olacagini bildigim yol oncesi ya da soguk oldugu zaman mutlaka takiyorum. Hem bobrekleri usutmuyor hem de level 1 koruma.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Haluk Hocam porno yapmış, genç kardeşimizin bağırsağını düğümlemiş, suya götürüp susuz getirmiş. Achilles'in tapınak önünde Hector'a başını sallayıp dediği gibi "pısst sittelaaa" demiş.
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
muhtemel chatgbt'e bile yazdırıyor olabilir ilanları.
Gerçekten saçma, yabancı menşeili firmasın diye de bunu yapma. Prestij gibi sanıyorlar ama bence varoşluk.

Böyle şirketlere o kadar çok başvuru oluyor ki, İngilizce gerekmese bile başvuruları azaltmak için yapıyorlar.

Benim arkadaşımın bir fabrikası var, sadece basit bir makine mühendisi aranıyor ilanı vermiş, başvuruların çıktısını okumak bile ayrı bir iş.

Düşünsene elinde üç, dört paket a4 kağıdı kadar iş başvurusu.

Yakında sırf başvuruları elemek adına kaval çalmasını bilen diye bir şey eklerlerse şaşma.

Not: Arkadaş çıktı almıştı, tam çıktı almasının amacını bilmiyorum belki elle tutulur, gözle görülür bir şey olsun, istemiş olabilir.
Şimdi biri demesin bilgisayar icat oldu.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,037
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
TAm da demek istedigim seydi. Daha terbiyeli yazmissin tabi😂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bobreklere dize ya da deponun yanina vuran ruzgar da gelebiliyor. Ilk kez ekipman alirken, tecrubeli bir arkadasim kask, eldivem ve monta ek bel korumasi almami da soylemisti. Hizimin yuksek olacagini bildigim yol oncesi ya da soguk oldugu zaman mutlaka takiyorum. Hem bobrekleri usutmuyor hem de level 1 koruma.
Evet ben de elcik koruma ve depodan yansıyan rüzgâr diye şüpheleniyorum. Elcik korumaları takmadan önce hissettiğimi hatırlamıyorum ama daha dikkatli değerlendireceğim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Vardı tabii.







Bir daha motoruna bindiğinde yolda giderken sol elini gidon boşluğuna doğru uzatıp rüzgar gelip gelmediğini veya ne kadar şiddetli geldiğini kontrol et.

Hatta bizleri de bilgilendir bakalım sonuç ne çıkacak.




Talep etmediğimiz tavsiyen sana kalsın hocam. Haydi başka kapıya...
Ben de kontrol edeyim, beniim 2015 vstrom'da da gionun önünde kafa arasında boşluk aslında büyük, hatta oradan elimi sokup kolaylıkla öndeki iki tane yanyana farın ampulunu değiştirebiliyorum, yani hiç bir parça sökmeden far ampulu ulaşılır halde ama oradan rüzgar gelmiyordu, otobanda düz yolda hızlı sürerken sol elimi bırakıp kontrol etmiştim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Evet ben de elcik koruma ve depodan yansıyan rüzgâr diye şüpheleniyorum. Elcik korumaları takmadan önce hissettiğimi hatırlamıyorum ama daha dikkatli değerlendireceğim.
Senin elcik korumalar bendekine göee baya geniş, yelken gibi. Ellere geen rüzgarı kesiyordur ama onları saptırdığı yön böbreklerine doğru olabilir bak sen yazınca aklıma geldi.
Bendeki elcik korumalar da dar, rüzgarı tam kesmiyor, zaten sadece gidon ucundan tutuyor yani darber alınca manetleri de korumuyor, denk gelirse sendeki gibi kocaman almaya niyetliydim vazgeçtim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bi kac ay sonra tabi, dimi😂
şimdi kara kıştayız.
En son eylül mü neydi Cyan ile Trakya'da bir köy keşfedip çok güzel et yapan mekanda ayı gibi yemiştik, o günden beri motor parkettiğim yerde akü şarj cihazına bağlı bir şekilde duruyor. Cyan yine benim kadar yaz motorcusu değil, o ara sıra İstanbul içinde kullanmıştı.
 
Son düzenleme:

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
@haluk23
abi eski kasalara göre o gidon ön far arasını kapatacak gibi bir deflektör yapılmıştı hatta alıp kullanıp memnun olanlar var kendi tasarlayanlar da var
ben diğer afrika kullanıcılarının olduğu kadar muzdarip değilim bu konudan
hatta sele sertliği ön cam yetersizliği (araziye girdiğim için uzun cam görüş engelliyor) ve titreşim var diyorlar 270 derece krank açısının vermiş olduğu çalışma prensibinin normal hareketi yani
benim tek şikayetim 45 65km/h arası gidon titreşim ön teker zıplamasıydı güzel bir amortisör bakımı ile onun da %70 halletmiştim
 
Katılım
7 Kas 2025
Mesajlar
74
Honda personel alımlarına da başlamış LinkedIn'de gördüm. Yakında hizmete açılır muhtemelen ama bu vergiler varken kimse bir indirim beklemiyor. Bence Hornet 750 gibi bir modeli ülkemizde üretip daha uyguna satarlarsa işe yarar öteki türlü pcx-dio her köşe başında arabadan fazla var zaten.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,498
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Ben de kontrol edeyim, beniim 2015 vstrom'da da gionun önünde kafa arasında boşluk aslında büyük, hatta oradan elimi sokup kolaylıkla öndeki iki tane yanyana farın ampulunu değiştirebiliyorum, yani hiç bir parça sökmeden far ampulu ulaşılır halde ama oradan rüzgar gelmiyordu, otobanda düz yolda hızlı sürerken sol elimi bırakıp kontrol etmiştim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Senin elcik korumalar bendekine göee baya geniş, yelken gibi. Ellere geen rüzgarı kesiyordur ama onları saptırdığı yön böbreklerine doğru olabilir bak sen yazınca aklıma geldi.
Bendeki elcik korumalar da dar, rüzgarı tam kesmiyor, zaten sadece gidon ucundan tutuyor yani darber alınca manetleri de korumuyor, denk gelirse sendeki gibi kocaman almaya niyetliydim vazgeçtim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


şimdi kara kıştayız.
En son eylül mü neydi Cyan ile Trakya'da bir köy keşfedip çok güzel et yapan mekanda ayı gibi yemiştik, o günden beri motor parkettiğim yerde akü şarj cihazına bağlı bir şekilde duruyor. Cyan yine benim kadar yaz motorcusu değil, o ara sıra İstanbul içinde kullanmıştı.
Hangi köymüş o, soyle de biz de yiyelim.
Ben usenmezsem ve hava yagisli degilse kullaniyorum motoru ama bu sene motora binmedigim zamanlarda bile cok usuyorum. O yuzden fazla kullanamadim.
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
990
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
@haluk23
abi eski kasalara göre o gidon ön far arasını kapatacak gibi bir deflektör yapılmıştı hatta alıp kullanıp memnun olanlar var kendi tasarlayanlar da var
ben diğer afrika kullanıcılarının olduğu kadar muzdarip değilim bu konudan
hatta sele sertliği ön cam yetersizliği (araziye girdiğim için uzun cam görüş engelliyor) ve titreşim var diyorlar 270 derece krank açısının vermiş olduğu çalışma prensibinin normal hareketi yani
benim tek şikayetim 45 65km/h arası gidon titreşim ön teker zıplamasıydı güzel bir amortisör bakımı ile onun da %70 halletmiştim
Yeni kasa AT alarak zaten çok mantıklı bir iş yaptın valla Fatihçim.
 
  • Beğen
Tepkiler: F54
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,848
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hangi köymüş o, soyle de biz de yiyelim.
Ben usenmezsem ve hava yagisli degilse kullaniyorum motoru ama bu sene motora binmedigim zamanlarda bile cok usuyorum. O yuzden fazla kullanamadim.
google maps linkini atayım: https://maps.app.goo.gl/HbKnSkjbYQ8tjdAGA
Pınrhisar'ın Kaynarca köyünde. Güzel, ilginç bir köy. Köyde bir kaç yer daha vardı, google haritalardan baktık bir tanesi kapalıymış, meğer kafasına göre açarmış orası sonra haritalardan bu mekanı bulduk, Trakya ölçülerine göre pahalı bir tık ama etler çok lezzetliydi ve İstanbul fiyatlarına alışık biri için pahalı sayılmaz yine de. Mekanda bira/rakı falan da var, mekanda kalacak yer varmış bungalow şeklinde, bir dahakine kalmalı gelelim de rakı da içeriz demiştik.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,498
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
google maps linkini atayım: https://maps.app.goo.gl/HbKnSkjbYQ8tjdAGA
Pınrhisar'ın Kaynarca köyünde. Güzel, ilginç bir köy. Köyde bir kaç yer daha vardı, google haritalardan baktık bir tanesi kapalıymış, meğer kafasına göre açarmış orası sonra haritalardan bu mekanı bulduk, Trakya ölçülerine göre pahalı bir tık ama etler çok lezzetliydi ve İstanbul fiyatlarına alışık biri için pahalı sayılmaz yine de. Mekanda bira/rakı falan da var, mekanda kalacak yer varmış bungalow şeklinde, bir dahakine kalmalı gelelim de rakı da içeriz demiştik.
Kaydettim👍
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Honda personel alımlarına da başlamış LinkedIn'de gördüm. Yakında hizmete açılır muhtemelen ama bu vergiler varken kimse bir indirim beklemiyor. Bence Hornet 750 gibi bir modeli ülkemizde üretip daha uyguna satarlarsa işe yarar öteki türlü pcx-dio her köşe başında arabadan fazla var zaten.
liste fiyatı 750k olan motoru bayiden 500k ya aldığını söyleyenler var hocam, daha ne kadar uygun olmasını istiyorsun fiyatın :)
 
Katılım
7 Kas 2025
Mesajlar
74
liste fiyatı 750k olan motoru bayiden 500k ya aldığını söyleyenler var hocam, daha ne kadar uygun olmasını istiyorsun fiyatın :)
8500-9000 dolar civarı satılması gereken motorlara gereksiz paralar biçiliyor diye biz saçmalıyor gibi gözüküyoruz. Bizde olması gereken sıfır fiyatı 10bin dolar civarıdır muhtemelen. Maliyetleri hesaplayacak veriler olmadan pay biçemeyiz getirdikleri konteyner fiyatlarını bilmiyorum. Sarı sitede paylaştığınız aralıkta varmı diye bakacaktım sıfır satılık hornet 750 gözükmüyor.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
8500-9000 dolar civarı satılması gereken motorlara gereksiz paralar biçiliyor diye biz saçmalıyor gibi gözüküyoruz. Bizde olması gereken sıfır fiyatı 10bin dolar civarıdır muhtemelen. Maliyetleri hesaplayacak veriler olmadan pay biçemeyiz getirdikleri konteyner fiyatlarını bilmiyorum. Sarı sitede paylaştığınız aralıkta varmı diye bakacaktım sıfır satılık hornet 750 gözükmüyor.
Ben de bulamıyorum ancak çoğu arkadaş bayiden bu fiyatlara alınabildiğini söylüyordu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst