TAm da demek istedigim seydi. Daha terbiyeli yazmissin tabiTalep etmediğimiz tavsiyen sana kalsın hocam. Haydi başka kapıya...
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Bobreklere dize ya da deponun yanina vuran ruzgar da gelebiliyor. Ilk kez ekipman alirken, tecrubeli bir arkadasim kask, eldivem ve monta ek bel korumasi almami da soylemisti. Hizimin yuksek olacagini bildigim yol oncesi ya da soguk oldugu zaman mutlaka takiyorum. Hem bobrekleri usutmuyor hem de level 1 koruma.Ederim ama geleceğini zannetmem; benim motorda şu anki tur camı ve deflektör kombinasyonu ile vizör açık 120 gidebilirim. Ama böbreklere vuran bir şey oluyor. Oradan mı geliyor elcik korumalardan mı yazarım. (Nisan falan gibi herhalde?)


