- Konu Yazar
- #1
Herkese selamlar. Enjeksiyonlu Cg bloğuna sahip Mondial Xtreme Maxx motorum var. Sarı sitede 350cc cg dönüşüm kiti buldum. Krank-piston-silindir-üst kapak-dereceli egzantrik setin içinde. Bende seti almak çok istiyorum. Amacım bir yarış motoru yapmak değil ancak tahmini olarak 25-30 arası beygir-tork isteğim var. 250cc olanları RT250 gibi 16-18 beygir arasında. Öğrendiğim kadarıyla şaş blok(çita 125) almam gerekiyormuş. Bunlara ek olarak güzel bir karbüratör ve yağ soğutucu radyatör ve arkasına bir fan ile verim almayı hedefliyorum. Motorda birçok parça ekstra olarak güçlendirilecek. Motorun üstüne binip canını alan kesiciye sokan biri değilim. Size soracaklarım şu şekilde;
1-Tahmini ne kadar güç alabilirim ?
2-Çok limitlerde bir makina istemiyorum ömrü tahmini ne kadar olur ?
3-Bu 350cc(72.5mm 80mm) set neden bu kadar az ? İnsanlar yapıp yapıp öldü mü ?
4-4 subaplı üst kapaklar nasıl ? Motoru rahatlatır mı yoksa ekstra sıkıntı mı çıkarır ?
5-250-270 cc arasındaki makinalardan ne kadar farkı olur ya da tercih etmeye değer mi ?
Swap yapmayı söyleyebilirsiniz ancak şuan alınacak bir kelle Ns200-Nk250-D250 gibi kelleler sadece 20-25 gibi başlıyor bunun yanında beyin tesisat ve kellenin durumu gibi olaylar mevcut. Motorumu çok seviyorum ve beni tatmin etmesini istiyorum. Aklımda 200 gibi hızlara çıkmak yok. Ktm Duke 390 ın yarısı bile bir his verse yeterli zaten ıslak ağırlığı 140kg ki enjeksiyon sökülecek yeni kelle de balansör gibi ekstralar da olmayacak.
Buraya kadar okuyup yardımcı olduğunuz için teşekkürler.
1-Tahmini ne kadar güç alabilirim ?
2-Çok limitlerde bir makina istemiyorum ömrü tahmini ne kadar olur ?
3-Bu 350cc(72.5mm 80mm) set neden bu kadar az ? İnsanlar yapıp yapıp öldü mü ?
4-4 subaplı üst kapaklar nasıl ? Motoru rahatlatır mı yoksa ekstra sıkıntı mı çıkarır ?
5-250-270 cc arasındaki makinalardan ne kadar farkı olur ya da tercih etmeye değer mi ?
Swap yapmayı söyleyebilirsiniz ancak şuan alınacak bir kelle Ns200-Nk250-D250 gibi kelleler sadece 20-25 gibi başlıyor bunun yanında beyin tesisat ve kellenin durumu gibi olaylar mevcut. Motorumu çok seviyorum ve beni tatmin etmesini istiyorum. Aklımda 200 gibi hızlara çıkmak yok. Ktm Duke 390 ın yarısı bile bir his verse yeterli zaten ıslak ağırlığı 140kg ki enjeksiyon sökülecek yeni kelle de balansör gibi ekstralar da olmayacak.
Buraya kadar okuyup yardımcı olduğunuz için teşekkürler.