Motosiklette Ellerim Neden Uyuşuyor ?

Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Sürekli böyle konuşmalar gerçekleştiriyor musunuz?

ayın 2sinde 1. yıl dönümümüz gerekçeği ile kendine bakım seti hediye ettim.

evet

:D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Domi zaten cevap veriyor abi titreşimiyle ondan sormuştum :D motorlarımız duygusal olarak kırılgan bu yüzden sürekli duygusal konuşmalar yapmamalıyız

bizim iyiliğimiz için titriyormuş faydalıymış güya :D
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
konu sandığımdan çok daha ciddi çıktı, hatta durumun ciddiyetini daha iyi anlamak için bir video buldum paylaşayım, titreyen demir bizim elcikler oluyor, kırılan camda bizim kollarımız oluyor.

 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
konu sandığımdan çok daha ciddi çıktı, hatta durumun ciddiyetini daha iyi anlamak için bir video buldum paylaşayım, titreyen demir bizim elcikler oluyor, kırılan camda bizim kollarımız oluyor.


fotoşok, titreşim faydalıdır. titreşimli yüzük alan damat bunun en büyük ispatıdır.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
fotoşok, titreşim faydalıdır. titreşimli yüzük alan damat bunun en büyük ispatıdır.

Nikola Tesla'nın bazı sözleri;
“Evrenin sırlarını bulmak istiyorsanız enerji, frekans ve titreşim cinsinden düşünmelisiniz.”
“Hareket halindeki bir kütle, yönünün değiştirilmesine direnecektir. Aynı şekilde dünya da yeni fikirlere karşı çıkar. Fikrin öneminin ve değerinin kavranması zaman alır.”

Yani benim demek istediğim şey titreşimin ne kadarı zararlı ve ne kadarı faydalı ve nereye titreşim yapmak faydalı ve nereye titreşim yapmak zararlı, bunu bilmek lazım ve bunun uzmanını dinlemek gerekiyor. Titreşim zararlı olsaydı vibratör satılmazdı yada titreşim faydalı olsaydı bazı makinelerin bazı yerlerine titreşimi engellesin diye kauçuk tarzı yalıtıcı maddeler kullanılmazdı.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
@Okan Sinan Ocan Hoca artık şu doğru oturuş pozisyonunu anlat. Dötümüz nerede olacak? bacağımız nerede olacak?
Hocadan medet umacağına vücudunu dinle...
Nasıl durduğunda rahatsızlık vermiyorsa o pozisyonda git..
Hocaya rahat gelen sana rahat gelmez...
Zaten her motorun oturuş şekli farklıdır..
Ben uzun yolda scooter la bacak bacak üstüne atınca rahaat ediyorum...
USB li kahve makinası montaj edecem motora :ROFLMAO:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,547
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Hocadan medet umacağına vücudunu dinle...
Nasıl durduğunda rahatsızlık vermiyorsa o pozisyonda git..
Hocaya rahat gelen sana rahat gelmez...
Zaten her motorun oturuş şekli farklıdır..
Ben uzun yolda scooter la bacak bacak üstüne atınca rahaat ediyorum...
USB li kahve makinası montaj edecem motora :ROFLMAO:
Benim zaten sıkıntım yok, en tırt motorla bile uzun yol yapıp akşamına forumda konu açan adamım. Benim maksadım genç kardeşlerden birinin işe yaraması. Ben amuda kalkarak da sürsem o parkuru yorulmadan bitirir evime dönerim :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Benim zaten sıkıntım yok, en tırt motorla bile uzun yol yapıp akşamına forumda konu açan adamım. Benim maksadım genç kardeşlerden birinin işe yaraması. Ben amuda kalkarak da sürsem o parkuru yorulmadan bitirir evime dönerim :)
Tam olarak sana demedim zaten :)
Kızım sana söylüyorum, eniştem sen anla hesabı :)
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
ne çektiysek hacı hocadan çektik boşverin en rahat ettıgınız pozisyon zevk aldıgınız pozisyondur.



images



pardon bu değildi

img02.jpg
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
sen hayatında pejo 103 sürdün mü hoca,yok oturuş pozisyonu yok kol pozisyonu bilmem ne,uyuşma tamamen motor kaynaklıdır ha bel ağrısının önüne geçebilirsin ama el ve ayaklardaki uyuşmaya hiç bir şey yapılmaz
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
ne çektiysek hacı hocadan çektik

Arndiol için konu ne titreşim di ne de motosiklet. Bütün yazılanların , itirazların , fikir çürütme , küçük düşürme çabalarının arkasındaki fikir buydu.

Ben de adamı ciddiye alıp diyolağa girdim. Tek hatam buydu

Allah islah etsin ne diyeyim.


sen hayatında pejo 103 sürdün mü hoca,yok oturuş pozisyonu yok kol pozisyonu bilmem ne,uyuşma tamamen motor kaynaklıdır ha bel ağrısının önüne geçebilirsin ama el ve ayaklardaki uyuşmaya hiç bir şey yapılmaz

Al birde bu model var . Şimdi ben bu adama ne yazayımki .

Haklısın sen kardeşim ben haksızım.

Pejo 103 çok sürdüm ama benim favorim Puch Magnum du.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Arndiol için konu ne titreşim di ne de motosiklet. Bütün yazılanların , itirazların , fikir çürütme , küçük düşürme çabalarının arkasındaki fikir buydu.

Ben de adamı ciddiye alıp diyolağa girdim. Tek hatam buydu

Allah islah etsin ne diyeyim.

devam eden bir muhabbetteki espriyi alıp da klasik "siyasal islam" modunda "mağduruz bizi bundan eziyorsunuz" diyen türbanlı bacıya nasıl bağladınız?

Konu gayet bilmediğiniz bir konuda kesin bilgi gibi paylaşım yapmanız idi, paranoyanız gibi arka planda şeyler kurmuş olsam diğer konularda da size laf yapardım =)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
devam eden bir muhabbetteki espriyi alıp da klasik "siyasal islam" modunda "mağduruz bizi bundan eziyorsunuz" diyen türbanlı bacıya nasıl bağladınız?

Konu gayet bilmediğiniz bir konuda kesin bilgi gibi paylaşım yapmanız idi, paranoyanız gibi arka planda şeyler kurmuş olsam diğer konularda da size laf yapardım =)

Sevgili Arndiol ,

Bak yine yanlış anladın. İfade ettiğim şeyin din ile alakası yok . Hoca = Motosiklet Eğitmeni açısından yazmıştım.

Siyasetle işim olmaz
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Sevgili Arndiol ,

Bak yine yanlış anladın. İfade ettiğim şeyin din ile alakası yok . Hoca = Motosiklet Eğitmeni açısından yazmıştım.

Siyasetle işim olmaz

tamam abi yanlış yorumlamışım.

onunla da alakası yok aslında, X kişisi de benzer konuyu açsa ona da aynı şeyi söylerdim =)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst