- Katılım
- 11 Haz 2025
- Mesajlar
- 65
- Motosikleti
- Voge 250RR
ben bayiye şişme mont ile gittimHer gun bir kac tane drift goruyorum. Ya kask yok, ya isigi sallamiyorlar ya egzoz acik, falsosuzunu gormedim. Daha bu sabah saat 8 bile degilken bi tanesi teker yaparak gitti, tabi ki kafada kask yok.
Bi de gorduklerimin hepsi sisme mont giyiyor. Dirft alma sarti mi yoksa yaninda mi veriyorlar?siz alirken dediler mi sisme mont yoksa vermeyiz motoru diye
![]()
