Fiyat dengesizliği ve motor tavsiyesi ne yapmalıyım?

Katılım
11 Haz 2025
Mesajlar
65
Motosikleti
Voge 250RR
Her gun bir kac tane drift goruyorum. Ya kask yok, ya isigi sallamiyorlar ya egzoz acik, falsosuzunu gormedim. Daha bu sabah saat 8 bile degilken bi tanesi teker yaparak gitti, tabi ki kafada kask yok.
Bi de gorduklerimin hepsi sisme mont giyiyor. Dirft alma sarti mi yoksa yaninda mi veriyorlar?😂 siz alirken dediler mi sisme mont yoksa vermeyiz motoru diye😂
ben bayiye şişme mont ile gittim :)
 
Katılım
11 Haz 2024
Mesajlar
15
5k Kilometre kullandım bi tane şu dediğinizi yapmadım ya :D Ben de mi sorun şimdi ki gençler de mi anlamış değilim. bu arada Voge'nin 250'lik makinasını kullanıyorum şimdilik gayet memnunum, hatta geçen hafta istanbul-çanakkale yaptım asla yormadı. Herhangi bir problem de yaşamadım. 125' in fiyatını bilmiyorum ama değerlendirilebilir
Abi voge 125 r da çok güzel duruyor ama yağmurdan sudan bozulur mu çinlilerde öyle bir algı var şimdi motorum yok bilmiyorum o konuları en çok ta pulsarla karşılaştıran insanlar var
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Abi voge 125 r da çok güzel duruyor ama yağmurdan sudan bozulur mu çinlilerde öyle bir algı var şimdi motorum yok bilmiyorum o konuları en çok ta pulsarla karşılaştıran insanlar var
Piyasası yok parça durumunu bilmiyorum ama arkadaşımda vardı sorunsuz biniyordu ne yaptı bilmiyorum .
 
Katılım
9 Ağu 2023
Mesajlar
608
driftL kertenkele tayfası, görseldeki stock 125liğe binseler, sorun çözülür mü?



 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
tek silindir motura egzoz takanlar idam edilsin!!!!! artçılı drift l ve tvs raider sürenler volkswagen arenada düzenlenecek bir etkinlikte bir araya gelsin sonra volkswagen arenanın temeline yerleştirilen dinamitler patlatılsın!!! ytd
Hocam sana zahmet 1000 yerine 1k 5000 yerine 5k diyenler de kapatılsın. k ne?
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,834
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Hocam sana zahmet 1000 yerine 1k 5000 yerine 5k diyenler de kapatılsın. k ne?
kolayımıza geliyor, alışmışız ama hep bu amerikan filmlerinden girmiş dilimize, bir 20 yıl önce öyle diyen hiç yoktu. 3bin, 5bin demek daha kolay aslında.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
kolayımıza geliyor, alışmışız ama hep bu amerikan filmlerinden girmiş dilimize, bir 20 yıl önce öyle diyen hiç yoktu. 3bin, 5bin demek daha kolay aslında.
Valla ben çok sinirleniyorum abi.
Hepimiz yazarken konuşurken hata yaparız da o kadar aptalca şeyleri soktular ki günlük yaşantımıza.
Geçen 25 yaşların da bir kız senden iyi vibe aldım dedi.
Sohbetimizde yok iş gereği .
Öküze bakar gibi baktım sordum o ne demek kendi de söyleyemedi.
Özentilik ve saçmalık.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Valla ben çok sinirleniyorum abi.
Hepimiz yazarken konuşurken hata yaparız da o kadar aptalca şeyleri soktular ki günlük yaşantımıza.
Geçen 25 yaşların da bir kız senden iyi vibe aldım dedi.
Sohbetimizde yok iş gereği .
Öküze bakar gibi baktım sordum o ne demek kendi de söyleyemedi.
Özentilik ve saçmalık.
Ben de o vibe alma lafına inanılmaz kıl oluyorum. bizim ofisteki lanet olası Z kuşağı asistan da öyle hamster gibi konuşuyor.
 
Katılım
26 Mar 2023
Mesajlar
655
Motosikleti
Kymco Skytown 125, Multistrada V2S
İlk internet kafe çağında oynamaya başlamıştım. Bir gün bir girdim hesabı soymuşlar. Yıllar sonra evlerde 256k sınırsız internet ve tüplü monitörlü PC çağında tekrar başladım. 59 level'da sabit tutuyordum kendimi arenaya girmek için. O dönem yılbaşı etkinliği vardı tüm serverlarda, yeşilliklerde yılbaşı ağaçları dolanıyordu canavarlar yerine, onları kesince de içinden güzel item'lar çıkıyordu. Karakterimi full chitin armor, chitin bow falan yaptım. Bir gün yine bir girdim, karakter sadece donla, yine soyulmuşum. O günden beri de bir daha elimi sürmedim Knigt'a.
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,115
İlk internet kafe çağında oynamaya başlamıştım. Bir gün bir girdim hesabı soymuşlar. Yıllar sonra evlerde 256k sınırsız internet ve tüplü monitörlü PC çağında tekrar başladım. 59 level'da sabit tutuyordum kendimi arenaya girmek için. O dönem yılbaşı etkinliği vardı tüm serverlarda, yeşilliklerde yılbaşı ağaçları dolanıyordu canavarlar yerine, onları kesince de içinden güzel item'lar çıkıyordu. Karakterimi full chitin armor, chitin bow falan yaptım. Bir gün yine bir girdim, karakter sadece donla, yine soyulmuşum. O günden beri de bir daha elimi sürmedim Knigt'a.
valla ben çok küçüktüm, genelde abimin çarları kasardım 6-7 yaşındayken, çocuk işçiydim yani. iyi oynamaya başlayınca kendi çarımı açmıştım, ardream asas'ım vardı, bayram harçlıklarıyla gb alıyordum... soyuldu benimki de, ağlaya zırlaya bırakmıştım oyunu. sonra da cs 1.6'ya sardım... :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst