şunu anlayamıyorum uyuşturucu taşıyor olabilir silah taşıma ihtimali var diye her şey mübah mı taşımıyorsa ne olacak o adamın hakkını nasıl ödeyeceksin bence insanımız başına gelmediği için anlayamıyor devlete bu yetkiyi vermenin ne demek olduğunu bu gün insanlar hukuki dayanağı olmadan hapse giriyorsa sebebi biraz da sizin desteğiniz
Kardeşim her mesajında devlet devlet diyorsun devlet x parti değil.
Tedbir var asayiş var bilmeden sadece sallıyorsun öfkenden dolayı.
Anana babana bir şey yapan biri kaçarsa bunu yakalamak için şüpheli her kişiyi değerlendirirsin.
Belli bölgede çok fazla uyuşturucu torbacı ihbarı gelir ora da asayiş uygulaması yaparsın.
1 dakikalık bir şey aranırsın bir sıkıntın yoksa silah uyuşturucu aranman yakalanman geçer gidersin.
Motorla bu işi yapıyorlar çeteler torbacılar katiller üzerine neden alınıyorsun ki.
Gir uygulamaya çık 1 dakikanı almaz .
Devlet vatandaşın güvenliğini sağlamak zorunda hiç siyasi bir söylem değil devlet deyince parti gelmesin aklınıza.
Her gün kaç cinayet kaç yaralama oluyor tabi ki uygulama yapılacak.
Kanuna kız yargıya kız ama sürekli devlet devlet diye şikayet etme .
Çok şikayet ediyorsan oku çalış çabala sistemi değiştirmeye çalış.
Senin yaşıtların boşuna can vermedi devlete yetki verilmese zombi dizisi gibi herkes birbirini yer.
Oku savcı hakim ol doğru karar ver insanlara örnek ol beğenmiyorsan gayet basit.