Fiyat dengesizliği ve motor tavsiyesi ne yapmalıyım?

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yok bee, bunlarin aynilarini 90-95 arasi sivasta gormustum. Farklari yok simdikilerin de. Hic ulkenin durumu kotu, bunlara yazik diyip haketmedikleri empatiyi kurma.
Bildigin ulke genelinde organize olmuslar yillardir:
-arkadaslar bu sene saclarimizi şöyle yapcaz..
-arkadaslar onumuzdeki 5 10 senenin dans figurleri bunlar
-arkadaslar bi 5 yil hepimiz adidas aşortman, corapsiz ayakkap, sisme yelek, elde tespih gezcez
Vs vs
O da doğru, yaş gereği yumuşayıp merhamet ettikçe tepemize çıktılar. Eskilerin dediği bazı zamanlar maalesef çok doğru "Acıma yetime, gelir koyar dötüne"
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,466
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
O da doğru, yaş gereği yumuşayıp merhamet ettikçe tepemize çıktılar. Eskilerin dediği bazı zamanlar maalesef çok doğru "Acıma yetime, gelir koyar dötüne"
En cok tekrar ettigim söz.
51 cc motor kullanmak icin bile bi ton para verip sinav minav ugrasiyo insanlar ama iş yeni bir insani dunyaya getirmek (ya da bunlar icin dogru ifade: uremek) olunca hic bir izin sorulmuyor
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Hocam sakın Manisa'ya veya İzmir'e gitmeyin.
Haftanın beş günü Gaziemir ve Balçovadayım😄 nasıl gitmeyeyim. Balçovada 2 tane tüy siklet driftçi velet var ne gece biliyorlar ne gündüz, hasta mı var yaşlı mı var demeden tor tor tor dolanıyorlar ortalıkta. Geçen motosikletli polis memurlarına söyledim pek sallamadılar.
Az kaldı tenhada kıstıracam ikisini bir alacağım elime, o kadar nefret ettirdiler.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Haftanın beş günü Gaziemir ve Balçovadayım😄 nasıl gitmeyeyim. Balçovada 2 tane tüy siklet driftçi velet var ne gece biliyorlar ne gündüz, hasta mı var yaşlı mı var demeden tor tor tor dolanıyorlar ortalıkta. Geçen motosikletli polis memurlarına söyledim pek sallamadılar.
Az kaldı tenhada kıstıracam ikisini bir alacağım elime, o kadar nefret ettirdiler.
Ben zaten İzmir'de aradığım eğlenceyi bulamadım. Denk düşürelim, sakat bırakmadan uyaralım mübarek. :)
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Haftanın beş günü Gaziemir ve Balçovadayım😄 nasıl gitmeyeyim. Balçovada 2 tane tüy siklet driftçi velet var ne gece biliyorlar ne gündüz, hasta mı var yaşlı mı var demeden tor tor tor dolanıyorlar ortalıkta. Geçen motosikletli polis memurlarına söyledim pek sallamadılar.
Az kaldı tenhada kıstıracam ikisini bir alacağım elime, o kadar nefret ettirdiler.
Bizimkilere söyliyim hallederler abi plakaları özelden atabilirsin , bunlar biraz çakal sürüsü gibi 4 5 kişi ama birisine bir şey yap direkt dağılıyorlar arkamda kız arkadaşım vardı biri teker yaparken üstüme düşüyordu sağa çektirip kaskından tutup sağa sola savurunca kaçıştılar veya benim göz altlarım genetik olarak mor tinerci sanıp kaçmış olabilirler.
 
Katılım
11 Haz 2024
Mesajlar
15
NS125'te güzel güçsüz kalmaz ABSli ve kişisine göre yakışıklı bir motor.
Drift L'de güzel ben 5 6bin KM kullandım 2022 modelini hiç bir sorun yaşamadım sattığım arkadaşta 20bin KMde sattı hiç bir sorun yaşamadı
TVS Raider'i olan 2 3 arkadaşımın motor saplama civataları kırıldı ve gösterge sönükleşti onun dışında bir sıkıntı yaşamadılar.
Temiz CB125R veya CBR125R alabilirsin 2 yıldır aktif olarak CBR125R kullanıyorum belirli bir KMyi geçtikten sonra ilana atıp 1 2 hafta içinde satıyorum yenisini alıyorum bazıları piyasasını bilmediğinden çok ucuza koyabiliyor onlardan denk getirdikçe alıyorum ABS ve vites göstergesi yok onun dışında bir kronik parça bulamama vs. gibi bir sorun yaşamadım
Abi racing motorda artçı olarak rahatsız olur muyuz kısa mesafelerde tabi yani 65-70 kilo arkada sıkıntı mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Abiler çok teşşekürler kafamda haylen sorular var bu PCX tir N Mac 125 tir hoş duruyor bunlar scooter olursa seçeceklerim naked olursa pulsar 125 güzel olur düşürmeyeceğimi bilsem racing Japonlarda çok hoş ama artçı alma nasıl olur onu düşünüyorum günlük 5-10 dk 2 kişi kullanırız o yüzden racing çok sıkıntı mı bilmem her türde 125 cc ler hakkında fikir sahibi oldum sağ olun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tabi son kararı yine ailem verir ben bu 125 cc de en mantıklılarını siz büyüklerle tartıştım artık onlarında içine sinen bi modelde ortak karar kılacağız gibi bişey 😅
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Abi racing motorda artçı olarak rahatsız olur muyuz kısa mesafelerde tabi yani 65-70 kilo arkada sıkıntı mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Abiler çok teşşekürler kafamda haylen sorular var bu PCX tir N Mac 125 tir hoş duruyor bunlar scooter olursa seçeceklerim naked olursa pulsar 125 güzel olur düşürmeyeceğimi bilsem racing Japonlarda çok hoş ama artçı alma nasıl olur onu düşünüyorum günlük 5-10 dk 2 kişi kullanırız o yüzden racing çok sıkıntı mı bilmem her türde 125 cc ler hakkında fikir sahibi oldum sağ olun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tabi son kararı yine ailem verir ben bu 125 cc de en mantıklılarını siz büyüklerle tartıştım artık onlarında içine sinen bi modelde ortak karar kılacağız gibi bişey 😅
Benim CBR125R'e binen hiç bir artçı rahatsız değildi aksine çoğu Nakedtan daha rahattır.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Bizimkilere söyliyim hallederler abi plakaları özelden atabilirsin , bunlar biraz çakal sürüsü gibi 4 5 kişi ama birisine bir şey yap direkt dağılıyorlar arkamda kız arkadaşım vardı biri teker yaparken üstüme düşüyordu sağa çektirip kaskından tutup sağa sola savurunca kaçıştılar veya benim göz altlarım genetik olarak mor tinerci sanıp kaçmış olabilirler.
Arkadaşlar burası çok güzel bir forum. Yaratıcı ve esprili yaklaşımlarınız gerçekten çok güzel.
Bu tip insanlar ile uğraşmamak lazım. Devlet bile uğraşmıyor yada uğraşamıyor. Ya görmemezlikten gelmek lazım ya da daha üst mercilere şikayet etmek lazım. Bu tipleri uyarmak, sorunu çözmeyecektir. Yana harbiden anladıkları dilden konuşmak lazım.
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
Arkadaşlar burası çok güzel bir forum. Yaratıcı ve esprili yaklaşımlarınız gerçekten çok güzel.
Bu tip insanlar ile uğraşmamak lazım. Devlet bile uğraşmıyor yada uğraşamıyor. Ya görmemezlikten gelmek lazım ya da daha üst mercilere şikayet etmek lazım. Bu tipleri uyarmak, sorunu çözmeyecektir. Yana harbiden anladıkları dilden konuşmak lazım.
Ben uğraşmak istemiyorlar diye yorumluyorum abi , Instagram'da 'bu mahalleye polis bile giremez' diyen yerlere devlet resmi izin verdikten sonra nasıl yaptırımlar yapıldığını hem fiziksel hemde internet üzerinden gördüm ama 1 2 tane apaçi motorun egzozunu patlatıyor diye izin vs.yle uğraşmak istemiyor çoğu çünkü Gaziantep'te olan olay gibi plakasız ve polisten kaçan birinin maganda olduğunu bilemez kimse , uyuşturucu madde taşıyor olabilir silah taşıyor olabilir adamların yaptığı doğru bir şey benim gözümde. Yurtdışında arabalara yapıldığı gibi 'PIT manevrası' Türkiyede'de olmalı , şuana kadar hiç bir polis veya jandarmadan ters bir tepkiyle karşılaşmadım çünkü adamların ilk baktığı profilimiz oluyor ekipmanı tam , aynaları açık , egzozu gürültü çıkartmayan birisiysen hepsi çok nazik davranıyor bana ters yaklaşan hiç bir polise denk gelmedim. Görevinin başında ki her emniyet mensubuna saygım sonsuzdur.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Ben uğraşmak istemiyorlar diye yorumluyorum abi , Instagram'da 'bu mahalleye polis bile giremez' diyen yerlere devlet resmi izin verdikten sonra nasıl yaptırımlar yapıldığını hem fiziksel hemde internet üzerinden gördüm ama 1 2 tane apaçi motorun egzozunu patlatıyor diye izin vs.yle uğraşmak istemiyor çoğu çünkü Gaziantep'te olan olay gibi plakasız ve polisten kaçan birinin maganda olduğunu bilemez kimse , uyuşturucu madde taşıyor olabilir silah taşıyor olabilir adamların yaptığı doğru bir şey benim gözümde. Yurtdışında arabalara yapıldığı gibi 'PIT manevrası' Türkiyede'de olmalı , şuana kadar hiç bir polis veya jandarmadan ters bir tepkiyle karşılaşmadım çünkü adamların ilk baktığı profilimiz oluyor ekipmanı tam , aynaları açık , egzozu gürültü çıkartmayan birisiysen hepsi çok nazik davranıyor bana ters yaklaşan hiç bir polise denk gelmedim. Görevinin başında ki her emniyet mensubuna saygım sonsuzdur.
Bizim güvenliğimiz için çalışan herkese saygımız ve sevgimiz sonsuzdur. Burada kanun koyucuların adam gibi kanunlar koymaları lazım. Polisin istemesi ise çözülecek konular değil bunlar çünkü polisin işi yakalamak. Polis de yakalıyor zaten. Polisin yakaladığını hakim serbest bıraktığı müddetçe biz daha çok çenemizi yorar tartışırız.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,868
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
şunu anlayamıyorum uyuşturucu taşıyor olabilir silah taşıma ihtimali var diye her şey mübah mı taşımıyorsa ne olacak o adamın hakkını nasıl ödeyeceksin bence insanımız başına gelmediği için anlayamıyor devlete bu yetkiyi vermenin ne demek olduğunu bu gün insanlar hukuki dayanağı olmadan hapse giriyorsa sebebi biraz da sizin desteğiniz
 
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
1,772
şunu anlayamıyorum uyuşturucu taşıyor olabilir silah taşıma ihtimali var diye her şey mübah mı taşımıyorsa ne olacak o adamın hakkını nasıl ödeyeceksin bence insanımız başına gelmediği için anlayamıyor devlete bu yetkiyi vermenin ne demek olduğunu bu gün insanlar hukuki dayanağı olmadan hapse giriyorsa sebebi biraz da sizin desteğiniz
Bu aslında etiket olma durumu gibi bir şey şu sıralar İnstagram'a düşen çoğu videoda motosikletle ilgili bir şeyler var bunu bildikleri içinde daha çok üstümüze düşüyorlar bazı konularda da haklılar . En kolayını okulumun kampüsünden vereyim Sakarya Üniversitesinde hiç egzozlu araba görmedim gördüysemde taş çatlasın 1 2 tane, plakasız araba görmedim ama plakasız ve egzozlu onlarca motosiklet rahatlıkla görmüşümdür , daha demin sınavdan çıkarken bile Drift L'li bir çocuk oksijen sensörü sökük pancar motoru gibi bir şekilde kampüsten çıktı . Artı olarakta o Gaziantep'te ki olayda kask kamerası olmasa hiç birimizin haberden bilgisi olmıycaktı , abimin 10 arabasından hiç birinde araç kamerası yoktu ama ben 2 yıllık motosiklet hayatımda 3 tane farklı kamera kullandım ve hepsiyle onlarca video çekmişimdir motorcularında %60 70inde kask kamerası var ama araçlarda olmadığı için bu kadar yayılmıyor. Bir şey kesin olmadan fiziksel hasara yol açıcak yollara başvurulmaması gerek ama her şeyde bir ihtimal var .
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
şunu anlayamıyorum uyuşturucu taşıyor olabilir silah taşıma ihtimali var diye her şey mübah mı taşımıyorsa ne olacak o adamın hakkını nasıl ödeyeceksin bence insanımız başına gelmediği için anlayamıyor devlete bu yetkiyi vermenin ne demek olduğunu bu gün insanlar hukuki dayanağı olmadan hapse giriyorsa sebebi biraz da sizin desteğiniz
Hapse girmek farklı bir kavramdır. Göz altına alınmak farklı bir kavramdır. Nezarete girmek farklıdır. Haksız yere hapse giren de suçlu polis değil hakimdir. Hapis cezasını polis vermez, veremez. Haksızlık var ise, mahkemeler yapıyordur. Aklıma bir hikaye geldi.
Aşağıya alıntılıyorum.

"Bir gün Kadı Karakuşî bir lokantanın önünden geçerken vitrinde nar gibi kızarmış ördeği görür ve sahibi başkası olmasına rağmen lokantacıdan ördeği ister. Lokantacı da Karakuşî’yi iyi bildiğinden itiraz edemez ve ördeği verir. Bir süre sonra sahibi gelip de parasını ödemiş olduğu kızarmış ördeğini isteyince lokantacıyla kavgaya tutuşur. Bu kavga esnasında lokantacı elindeki bıçakla orada bulunan gayrimüslim bir müşterinin kazayla gözünü çıkarır. İşin büyüdüğünü görünce kaçmaya başlar. Kaçarken can havliyle bir duvardan atlar ve yine bilmeden hamile bir kadının üzerine düşüp kadının karnındaki bebeği düşürmesine neden olur. Ardına gayrimüslimin yanı sıra kadının kocası da takılır. Lokantacı önde bunlar arkada kovalamaca sürerken bu sefer de Yahudi bir vatandaşa çarpıp onu devirir ve o da lokantacının peşine düşer. Nihayetinde zaptiyeler lokantacıyı yakalar ve Kadı Karakuşî’nin huzuruna getirirler.

Önce ilk mağdur söz alarak “bu adam parasını ödediğim halde kızarmış ördeğimi başkasına sattı” der. Kadı lokantacıya ördeği ne yaptığını sorunca, aşağı tükürse sakal yukarı tükürse bıyık durumundaki lokantacı ne yapsın, “ördek uçtu” deyiverir. Kadı açar kara kaplı defterini ve “ördek tayyardır, yani uçan hayvandır, uçması suç değildir” diyerek suçlamayı düşürür. Ardından gözü çıkan gayrimüslime cevaben de “her kim bir gayrimüslimin iki gözünü çıkara, o Müslümanın tek gözü çıkarıla” der. Gayrimüslim “benim tek gözüm çıktı” deyince de “o halde önce senin ikinci gözünü çıkaracağız sonra da lokantacının tek gözünü” diyerek gayrimüslimin davadan vazgeçmesini sağlar. Sıra çocuğunu düşüren kadına gelince, kocasına, “karını vereceksin, bu lokantacı yeni bir çocuk koyacak” der, der demez de durumu anlayan koca hemen suçlamasını geri çeker. Son olarak sıra Yahudiye geldiğinde kadı “senin şikâyetin nedir bre” diye sorunca, öncekilerin durumundan meselenin nereye gideceğini anlayan Yahudi “ne diyeyim kadı efendi, adaletinizle bin yaşayın e mi!” diye bağırıp toz olur."
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
şunu anlayamıyorum uyuşturucu taşıyor olabilir silah taşıma ihtimali var diye her şey mübah mı taşımıyorsa ne olacak o adamın hakkını nasıl ödeyeceksin bence insanımız başına gelmediği için anlayamıyor devlete bu yetkiyi vermenin ne demek olduğunu bu gün insanlar hukuki dayanağı olmadan hapse giriyorsa sebebi biraz da sizin desteğiniz
Kardeşim her mesajında devlet devlet diyorsun devlet x parti değil.
Tedbir var asayiş var bilmeden sadece sallıyorsun öfkenden dolayı.
Anana babana bir şey yapan biri kaçarsa bunu yakalamak için şüpheli her kişiyi değerlendirirsin.
Belli bölgede çok fazla uyuşturucu torbacı ihbarı gelir ora da asayiş uygulaması yaparsın.
1 dakikalık bir şey aranırsın bir sıkıntın yoksa silah uyuşturucu aranman yakalanman geçer gidersin.
Motorla bu işi yapıyorlar çeteler torbacılar katiller üzerine neden alınıyorsun ki.
Gir uygulamaya çık 1 dakikanı almaz .
Devlet vatandaşın güvenliğini sağlamak zorunda hiç siyasi bir söylem değil devlet deyince parti gelmesin aklınıza.
Her gün kaç cinayet kaç yaralama oluyor tabi ki uygulama yapılacak.
Kanuna kız yargıya kız ama sürekli devlet devlet diye şikayet etme .
Çok şikayet ediyorsan oku çalış çabala sistemi değiştirmeye çalış.
Senin yaşıtların boşuna can vermedi devlete yetki verilmese zombi dizisi gibi herkes birbirini yer.

Oku savcı hakim ol doğru karar ver insanlara örnek ol beğenmiyorsan gayet basit.
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,115
tek silindir motura egzoz takanlar idam edilsin!!!!! artçılı drift l ve tvs raider sürenler volkswagen arenada düzenlenecek bir etkinlikte bir araya gelsin sonra volkswagen arenanın temeline yerleştirilen dinamitler patlatılsın!!! ytd
 
Katılım
11 Haz 2025
Mesajlar
65
Motosikleti
Voge 250RR
Aman yeğenim aman deyim drift deme. Kertenkele gibi tipleri, hava filtresi sökük, plakası bantlı ya da bezle kapalı diriftle gördükçe yakalayıp temiz bir sopa çekesim geliyor vallahi. Voge'un çok güzel 125 lik bir naked'ı var, hâtta bir öğrencim kullanıyor güzel makina.
5k Kilometre kullandım bi tane şu dediğinizi yapmadım ya :D Ben de mi sorun şimdi ki gençler de mi anlamış değilim. bu arada Voge'nin 250'lik makinasını kullanıyorum şimdilik gayet memnunum, hatta geçen hafta istanbul-çanakkale yaptım asla yormadı. Herhangi bir problem de yaşamadım. 125' in fiyatını bilmiyorum ama değerlendirilebilir
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,466
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
5k Kilometre kullandım bi tane şu dediğinizi yapmadım ya :D Ben de mi sorun şimdi ki gençler de mi anlamış değilim. bu arada Voge'nin 250'lik makinasını kullanıyorum şimdilik gayet memnunum, hatta geçen hafta istanbul-çanakkale yaptım asla yormadı. Herhangi bir problem de yaşamadım. 125' in fiyatını bilmiyorum ama değerlendirilebilir
Her gun bir kac tane drift goruyorum. Ya kask yok, ya isigi sallamiyorlar ya egzoz acik, falsosuzunu gormedim. Daha bu sabah saat 8 bile degilken bi tanesi teker yaparak gitti, tabi ki kafada kask yok.
Bi de gorduklerimin hepsi sisme mont giyiyor. Dirft alma sarti mi yoksa yaninda mi veriyorlar?😂 siz alirken dediler mi sisme mont yoksa vermeyiz motoru diye😂
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst