22.Kasım.2025 - Çok şükür bugün de hımbıl olmadık. (400 km üstü rota içerir)

Katılım
10 Mar 2023
Mesajlar
293
Izmir tayfasi birlesip bi lift alin bari @Memcoş48 a, hem baska isleriniz de gorulur😂
Böyle bir oluşum olursa içinde yer alıp destek vermek isterim. Hatta olayı daha da büyütüp küçük bir yer kiralayıp bu sitede kafa dengi arkadaşlar elde alet olarak ne var ne yoksa oraya yığıp motosikletlerin ufak tefek bakımlarımı hem kendimiz yapıp hem geyik eğlence olur diye düşünmekteyim.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Böyle bir oluşum olursa içinde yer alıp destek vermek isterim. Hatta olayı daha da büyütüp küçük bir yer kiralayıp bu sitede kafa dengi arkadaşlar elde alet olarak ne var ne yoksa oraya yığıp motosikletlerin ufak tefek bakımlarımı hem kendimiz yapıp hem geyik eğlence olur diye düşünmekteyim.
Valla piyasadaki servislerden öyle hikayeler geliyor ki, bu kış sanırım bir arkadaşımla kendi servisimizi açacağız. İş başa düştü, mantıklı işçilik - düzgün ve zamanında iş; yapamayacağımız işin altına girmemek = müşteriye mahçup olmamak. Hedefler bunlar...
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bakım faaliyetleri ve aletler de gözümden kaçmadı bu arada. ;)
Fren hidrolik değişimi sırasında sistem hava almasın diye fren hidroliğini emen garip bir alet bile almış @Memcoş48

Bir gün sen de katıl bizim gezilere, nasılsa bizim coğrafyada havalar güzel, sürüşe uygun.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Çok memnun olurum. Mutlaka katılmak isterim.
E bekliyoruz o zaman
Başlığı okumaya başladığımda ilk aklıma gelen şey o oldu.
Kaydetmiyorsunuz bunları, kim bilir neler kaçırıyoruz diye. :mad:
Bende 10 senelik xiaomi yi aksiyon kamerası var aslında, önceki kaskta kullanıyordum. Pilleri iyice zayıfladığı için tat vermiyor. Bir iki yeni pil bulabilirsem hizmete geri döndürebiliriz. Bir de motora taktığım Torima marka çin işi android auto/carplay cihazının ön arka kameraları var fakat onlar da en fazla 5 dakikalık döngüsel kayıt yapabiliyor. Telefonla bağlanıp videoları indirmek filan zor geliyor😬
 
Katılım
14 Mar 2016
Mesajlar
854
Motosikleti
Hero Dash 125
Bende 10 senelik xiaomi yi aksiyon kamerası var aslında, önceki kaskta kullanıyordum. Pilleri iyice zayıfladığı için tat vermiyor. Bir iki yeni pil bulabilirsem hizmete geri döndürebiliriz. Bir de motora taktığım Torima marka çin işi android auto/carplay cihazının ön arka kameraları var fakat onlar da en fazla 5 dakikalık döngüsel kayıt yapabiliyor. Telefonla bağlanıp videoları indirmek filan zor geliyor😬

Çok güzel görüntü vermeyecektir ancak şöyle bir kombinasyon da bence yapılabilir. Xiaomi kamera motüre sabitlenir. Motürdeki usb çıkışlardan cereyan alınarak sürekli şarjda şekilde kullanılamaz mı? Pil almak yerine bu iş daha iyi olabilir.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
3,235
Şöyle anlatayım; Triumph lezzetli bir İskender Kebapsa Wolf anca merdiven altı üretim jelibondur. Adamın motor harika gidiyor, adam da iyi sürüyor. Ben bugün anca Memcoş48'in plakasını uzaktan okumaya çalıştım. :)
Güzel faliyet olmuş.

Triumphu tenzi ediyorum elbet bir tutulmaz.
Trafikte yürüyen güzel bir Wolf, Triumphtan daha çok dikkatimi çeker benim.
Maşallah maviş Wolf pek temizmiş.

Artık sıkıldım Cfmoto, Forza, turuncu ve pembe bez çanta görmekten.
Böyle yakın geçmişteki motorlar çok dikkatimi çekiyor mutlu ediyor beni.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,543
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Güzel faliyet olmuş.

Triumphu tenzi ediyorum elbet bir tutulmaz.
Trafikte yürüyen güzel bir Wolf, Triumphtan daha çok dikkatimi çeker benim.
Maşallah maviş Wolf pek temizmiş.

Artık sıkıldım Cfmoto, Forza, turuncu ve pembe bez çanta görmekten.
Böyle yakın geçmişteki motorlar çok dikkatimi çekiyor mutlu ediyor beni.
Eldeki kuş, teldeki kuştan evladır. Bugün Kuşadası merkez, Davutlar ve Söke'de yer alan ofislerimizi ziyaret ettim. Motor sürerek gittim. Basmıyor, basmadığı için de az yakıyor. Şimdilik Wolf ile 2. dönemimizde ilişkimiz güzel gidiyor, bir kaç ay sonra daha yüksek cc bir makine aldığımda da şehir içi ıvır zıvır işler için Wolf'ü tutacağım elimde.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Bende 10 senelik xiaomi yi aksiyon kamerası var aslında, önceki kaskta kullanıyordum. Pilleri iyice zayıfladığı için tat vermiyor. Bir iki yeni pil bulabilirsem hizmete geri döndürebiliriz. Bir de motora taktığım Torima marka çin işi android auto/carplay cihazının ön arka kameraları var fakat onlar da en fazla 5 dakikalık döngüsel kayıt yapabiliyor. Telefonla bağlanıp videoları indirmek filan zor geliyor😬
Aynısından bende de var şunu denemeyi düşünüyorum

Bu marka pilden daha önce eski dijital kameram için aldım ve gayet güzel çalışıyor.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Değerli arkadaşlar İzmir'de hava bugün 25 dereceydi, kışın gelmemesini fırsat bilerek @Memcoş48 kardeşimle gezinin dibine vurduk. Sabah 08:30 gibi Pornova'dan kalkıp Ürkmez'e Memcoş48'in yanında geldim. Onun yazlık evininin önünde benim Wolf'ün ön ve arka balatalarını yeniledik, hidrolik sıvılarını değiştirdik. Elim alet edevat tutmadığı için ben sadece işin muhabbet sohbet kısmını hallettim, geri kalan her şeyi sağ olsun Memcoş48 büyük bir titizlikle çözdü.



Makara kukaranın ardından 11:15 gibi yola koyulduk, Ahmetbeyli üzerinden Selçuk, oradan da Ortaklar'a geçerek Somuncu Baba'da adam başı 1,5 porsiyon çöp şiş gömdük ve enerjimizi aldık. 13:30 gibi restorandan yola çıkıp ne zamandır merak ettiğimiz, sürmeyi tasarladığımız bol virajlı güzel manzaralı bir dağ yolu rotası vardı, o rotayı yapmak için Ortaklar'dan İncirliova'ya geldik ve Koçarlı sapağından sapıp dağ yollarına çıktık, Koçarlı'dan sırasıyla Mersin Belen, Kızılcabölük, Sakarkaya, Hacıahmetler üzerinden Bafa gölüne ulaştık. Bu sürdüğümüz rota tamamen ormanlık ve sizleri deli gibi döndüren virajları var, yolun bazı yerlerinde yama olmasa çok daha süper olacaktı.



Her zamanki gibi foto işini atladığımız ya da aceleye getirdiğimiz için Mersin Belen tarafında mola verdik, termostan kahve içerken yalandan bir kaç resim çekip günü ölümsüzleştirdik.









Akşam üstü Bafa gölüne vardık, burada göle sıfır konuşlanmış Çeri Restaurant'ta çay sigara molası verdik, gölü izleyip sohbet ettik.





Bafa sonrası Söke yolunu takip ettik, Memcoş48 kardeşim Selçuk-Kuşadası sapağından saparak Ürkmez'e geri döndü, ben de Aydın-İzmir otobanına çıkarak Pornova'ya evime geri döndüm. Git gel 400 km'yi aşmışız, 2 ay önce aldığım motorumla 5000 km'yi devirmişim.

Abiler muazzam imrendim yine. Biz istanbulda 20 km yer değiştirmek için saatlerce efor harcıyoruz. Rahat rahat takımları motorun yanına açmayı bile yapamıyoruz. Yer yok, sıkış tepiş binalar, sıkışık trafik falan. Keyifle rota yapmak için 1 saatlik bir şehir değiştirme operasyonu gerekiyor. Tekeriniz düz bassın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst