22.Kasım.2025 - Çok şükür bugün de hımbıl olmadık. (400 km üstü rota içerir)

Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Yerin kulagi yoksa bizim kulagimiz vardir 🤣 🤣 🤣 🤣

Beni yakarsın hoca, yakarsın.💥🔥💥🔥
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende 10 senelik xiaomi yi aksiyon kamerası var aslında, önceki kaskta kullanıyordum.
"Şemmame" action cam bende de var. Görüntüsü güzel, ses kaydı v.s. de iyi. Bu kadar sene toplasan 20-30 kez ancak kullanmışımdır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Motürdeki usb çıkışlardan cereyan alınarak sürekli şarjda şekilde kullanılamaz mı? Pil almak yerine bu iş daha iyi olabilir.
Pil ile azıcık şarj alıp açılıyorsa bu iş olur. Galiba batarya komple gidikse açılmıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu fikri beğenmedim. :) Yol için tamam da, işin muhabbet kısmını yine kaçırırız. :(
Muhabbet kısmında müracaat powerbank. (y)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Beni yakarsın hoca, yakarsın.💥🔥💥🔥
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


"Şemmame" action cam bende de var. Görüntüsü güzel, ses kaydı v.s. de iyi. Bu kadar sene toplasan 20-30 kez ancak kullanmışımdır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Pil ile azıcık şarj alıp açılıyorsa bu iş olur. Galiba batarya komple gidikse açılmıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Şemmame kameranın GoPro tarzı bağlantıları var. Motordan ayırmak zor olmaz. Muhabbet kısmında müracaat powerbank. (y)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst