- Katılım
- 22 Ara 2006
- Mesajlar
- 842
- Motosikleti
- 2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Yerin kulagi yoksa bizim kulagimiz vardir![]()
![]()
![]()
![]()
Beni yakarsın hoca, yakarsın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
"Şemmame" action cam bende de var. Görüntüsü güzel, ses kaydı v.s. de iyi. Bu kadar sene toplasan 20-30 kez ancak kullanmışımdır.Bende 10 senelik xiaomi yi aksiyon kamerası var aslında, önceki kaskta kullanıyordum.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Pil ile azıcık şarj alıp açılıyorsa bu iş olur. Galiba batarya komple gidikse açılmıyor.Motürdeki usb çıkışlardan cereyan alınarak sürekli şarjda şekilde kullanılamaz mı? Pil almak yerine bu iş daha iyi olabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Muhabbet kısmında müracaat powerbank.Bu fikri beğenmedim.Yol için tamam da, işin muhabbet kısmını yine kaçırırız.
![]()
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Beni yakarsın hoca, yakarsın.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
"Şemmame" action cam bende de var. Görüntüsü güzel, ses kaydı v.s. de iyi. Bu kadar sene toplasan 20-30 kez ancak kullanmışımdır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Pil ile azıcık şarj alıp açılıyorsa bu iş olur. Galiba batarya komple gidikse açılmıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Şemmame kameranın GoPro tarzı bağlantıları var. Motordan ayırmak zor olmaz. Muhabbet kısmında müracaat powerbank.![]()
Son düzenleme: