22.Kasım.2025 - Çok şükür bugün de hımbıl olmadık. (400 km üstü rota içerir)

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,472
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Dostum bunları İzmir'de Kawasaki yetkili servisleri de yapmıyor, yapamıyor.
Ben de tam aynisini diyecektim.
Izmir tayfasi birlesip bi lift alin bari @Memcoş48 a, hem baska isleriniz de gorulur😂
Bafa golu benim yillardir gitmek istedigim bir yer ama hanimin radarinda olmayinca kaldi.
Bu siralar bende de @espresso daki gibi usengeclik var, anca iste dun anadolu fenerine kadar gittim, viraj, kontra, konumlanmada paslanmiim diye. Havanin guzel oldugu mis gibi haftayi yedim resmen.
Ne guzel yol yapmissiniz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Memcoş48 Usta'nın ellerine sağlık.:)

Çiçek gibi çalışıyor maşallah.

Ne de güzel gezmişsiniz.

Ben de dünkü yazışmalardan sonra gaza gelip yeni CRF L motoruma yeni sipariş verdiğim topcase'i taktım.

Hava Ankarada da fena değildi.

Uygun alet edevat olduğunda bu işlerin yapılabileceğine kanaat getirdim valla.

Tabii daha ehil ve mahir ellerde benim harcadığım emek ve sürenin 5'te birinde yapılırdı aynı iş.

Tüm alet edevatı düzeyim de baharda-yazın yapacağımız Ankara buluşmasında benim evin önünde misafir motorların bakımını da aradan çıkartalım.

Herkese selamlar
"Gaza gelip"i gorunce "enem 4.yu mu aliyor" diye dusundum bi an😂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

O degil de, himbil demisken, @burak r25 ten ses yok iki haftadir, noldu acaba, ben mi goremedim yazdiysa🙄
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben de tam aynisini diyecektim.
Izmir tayfasi birlesip bi lift alin bari @Memcoş48 a, hem baska isleriniz de gorulur😂
Bafa golu benim yillardir gitmek istedigim bir yer ama hanimin radarinda olmayinca kaldi.
Bu siralar bende de @espresso daki gibi usengeclik var, anca iste dun anadolu fenerine kadar gittim, viraj, kontra, konumlanmada paslanmiim diye. Havanin guzel oldugu mis gibi haftayi yedim resmen.
Ne guzel yol yapmissiniz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


"Gaza gelip"i gorunce "enem 4.yu mu aliyor" diye dusundum bi an😂
Biz Bafa gölünün diğer tarafından girip aynı rotanın bir benzerini tersten yapmayı planladık bugün. Muhtemelen daha yorucu olacak ve daha erken yola çıkmamız gerekecek.

Üşengeçlik sorununun tek çözümü atlayıp motora amaçsızca gezmek, gezdikçe daha fazlasını istemek, gezdikçe daha da uzaklara gitmeyi düşlemek. Başka da çaresi yok.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,472
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Biz Bafa gölünün diğer tarafından girip aynı rotanın bir benzerini tersten yapmayı planladık bugün. Muhtemelen daha yorucu olacak ve daha erken yola çıkmamız gerekecek.

Üşengeçlik sorununun tek çözümü atlayıp motora amaçsızca gezmek, gezdikçe daha fazlasını istemek, gezdikçe daha da uzaklara gitmeyi düşlemek. Başka da çaresi yok.
Iste istanbuldan cikana kadar zaten 1 saati yiyorum vs vs, sanki annenanne yorgani var ustumde, oyle bi ruh hali. Ama haklisin, gotu kaldirmadan olmuyo.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Iste istanbuldan cikana kadar zaten 1 saati yiyorum vs vs, sanki annenanne yorgani var ustumde, oyle bi ruh hali. Ama haklisin, gotu kaldirmadan olmuyo.
Daha 1-2 saat önce Cyan ve espresso'ya özelden "1 haftanızı ayırıp İzmir'e gelseniz sizi ne gezdiririm hee" dedim. Nikky'nin de dediği gibi İzmir'de yaşayanlar motor konusunda biraz daha şanslı, çevrede gezecek çok rota var.

Eskisi gibi İstanbul'da yaşasam şehir dışına çıkmaktan başka çare yok, hep aynı rotalar sıkıyor.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,472
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Daha 1-2 saat önce Cyan ve espresso'ya özelden "1 haftanızı ayırıp İzmir'e gelseniz sizi ne gezdiririm hee" dedim. Nikky'nin de dediği gibi İzmir'de yaşayanlar motor konusunda biraz daha şanslı, çevrede gezecek çok rota var.

Eskisi gibi İstanbul'da yaşasam şehir dışına çıkmaktan başka çare yok, hep aynı rotalar sıkıyor.
Kofte var mi kofte? Simdi alismis onlar trakya koftesine, izmirdekiler icin gitmeyebilirler😂
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Kofte var mi kofte? Simdi alismis onlar trakya koftesine, izmirdekiler icin gitmeyebilirler😂
izmir'e gitmişken köfte aramam, söğüş ve kokoreçin kralı orada. aydın tarafında çöpşiş de varmış, daha ne olsun.

Keşke fırsat olsa da gitsek, eşşek gibi çalışmaktan gezmeye kafa kalmıyor. Bu haftasonu boştum, çıksam gezerdim ama kafam o kafada değildi evde pinekledim.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Çok güzel gezilerden biri daha :giggle:

Nikky'nin de dediği gibi İzmir'de yaşayanlar motor konusunda biraz daha şanslı, çevrede gezecek çok rota var.

Eskisi gibi İstanbul'da yaşasam şehir dışına çıkmaktan başka çare yok, hep aynı rotalar sıkıyor.

Şu dediğinde o kadar haklısın ki.
Anadolu tarafına gitsen en az 1-1,5 saat sonra Kocaeli, İzmit'tesin,
Avrupa tarafına gitsen en az 1-1,5 saat sonra Tekirdağ'dasın, ondan sonra biraz ferahlarsın.
Bursa - Yalova tarafına gideyim desen, feribota binmen lazım, hem masraf, hem de yine en az 1-1,5 saat deniz yolculuğu.
Bu süreler geri dönüşe de ekleniyor elbette, çarpı 2 oluyor.
En kısa yol Karadeniz tarafına doğru çıkmak; Riva, Şile, Yeniköy, Karaburun, Yalıköy vs.
O da bir süre sonra sıkıyor.

Bazen canım çok gezmek istese de bu 2-3 saatlik boş beleş İstanbul'a giriş çıkış süresi yüzünden üşendiğim çok oluyor.
Evden çıktıktan yarım saat sonra güzel bir rotada gidiyor olmanın kıymetini bilin :giggle:
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,472
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
izmir'e gitmişken köfte aramam, söğüş ve kokoreçin kralı orada. aydın tarafında çöpşiş de varmış, daha ne olsun.

Keşke fırsat olsa da gitsek, eşşek gibi çalışmaktan gezmeye kafa kalmıyor. Bu haftasonu boştum, çıksam gezerdim ama kafam o kafada değildi evde pinekledim.
Bu arada eski kuzguncuk kelle sogusun yeni yerine gittim. Eski tadi vardi. Eve de yakin, firsat buldukca giderim😬
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bu arada eski kuzguncuk kelle sogusun yeni yerine gittim. Eski tadi vardi. Eve de yakin, firsat buldukca giderim😬
Tam neresi? Konum linki var mı?
İstanbul'a gidince gideyim ben de. Artık her yerde kokoreç yenmiyor diye hasret kaldım. Parası neyse vereyim düzgün yapan yerde yiyeyim diyorum. Zaten her zaman gidemem bana uzak.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Çok güzel gezilerden biri daha :giggle:



Şu dediğinde o kadar haklısın ki.
Anadolu tarafına gitsen en az 1-1,5 saat sonra Kocaeli, İzmit'tesin,
Avrupa tarafına gitsen en az 1-1,5 saat sonra Tekirdağ'dasın, ondan sonra biraz ferahlarsın.
Bursa - Yalova tarafına gideyim desen, feribota binmen lazım, hem masraf, hem de yine en az 1-1,5 saat deniz yolculuğu.
Bu süreler geri dönüşe de ekleniyor elbette, çarpı 2 oluyor.
En kısa yol Karadeniz tarafına doğru çıkmak; Riva, Şile, Yeniköy, Karaburun, Yalıköy vs.
O da bir süre sonra sıkıyor.

Bazen canım çok gezmek istese de bu 2-3 saatlik boş beleş İstanbul'a giriş çıkış süresi yüzünden üşendiğim çok oluyor.
Evden çıktıktan yarım saat sonra güzel bir rotada gidiyor olmanın kıymetini bilin :giggle:
İstanbulda yaşıyorken Büyükçekmece'deydim, oradan çatalya yarım saat bile sürmüyor, sonrasındaki yollar çok güzel. Tabi bu şehrin kıyısında olmanın avantajıydı.
Şimdi Trakya'nın ortasında bir ilçedeyim, şehirden çıkmak 10dk bile sürmüyor zaten. Sonra bir sürü değişik rota var köyden köye giden yollar çok güzel. İstanbul'a gitmeye kalkınca da bomboş 3 şeritli TEM otobanı var, Silivriye kadar rahat sonrasında İstanbul trafiği başlıyor.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,020
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
İstanbulda yaşıyorken Büyükçekmece'deydim, oradan çatalya yarım saat bile sürmüyor, sonrasındaki yollar çok güzel. Tabi bu şehrin kıyısında olmanın avantajıydı.
Şimdi Trakya'nın ortasında bir ilçedeyim, şehirden çıkmak 10dk bile sürmüyor zaten. Sonra bir sürü değişik rota var köyden köye giden yollar çok güzel. İstanbul'a gitmeye kalkınca da bomboş 3 şeritli TEM otobanı var, Silivriye kadar rahat sonrasında İstanbul trafiği başlıyor.
Senin evden şehir dışına yürüyerek bile 15dk'da çıkılır 🤣 💦
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Senin evden şehir dışına yürüyerek bile 15dk'da çıkılır 🤣 💦
2km gidince şehir bitiyor zaten. Eskiden 200 metre yürüyünce şehir bitiyordu ama 40 yıl önceydi, Okula diye istanbula geldim, 40 sene sonra geri dönünce bir baktım şehir merkezinde kalmış bizim ev.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
senin konularına gelince aklıma direk; "tommy abi paso motor üstünde başka bişi yapmıyor mu yav" sorusu geliyor :D
Sadece motor ile ilgili şeyleri burada paylaşıyorum. Dün mesela arkadaşım ve 7 yaşındaki kızıyla bowling oynadık. 7 Yaşındaki kız beni bowlingde yendi. :) Bilerek yenilmişim gibi yaptım ama rezil kepaze olmamı engellemedi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst