Motoru 48 derece yatirabiliyorum daha iyisini yapabilen var mi ?

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Bu kervan yolda düzülür mantığında bir şey değil ki abi, iyi gidebiliyorsun ama temel şeylerde eksiklik varsa kapalı alan eğitimi alman lazım. İyi bir gözlemci eskiden bu yana yanlış olan şeyleri düzeltecek. Ayak yanlış basıyorsa geri çektirecek mesela. Bunlar düzelince iyi gözlemci yolda düzeltir zaten. Hızlı gitme marifet değil ki, sistemli gidebilmek önemli.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,150
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Aynısını düşünüyorum ama bana Killingroad gibi süren biri lazım..

Hoca deyip yola çıktıklarımız bize yetişemediki izleyip hata bulsun..

Sevgili dostum,

Benim ekolümden gelen egitmenler hizlanmak icin sürüs güvenliginden ödün verdigini hissettikleri anda arkandan cekilirler. Eger bu güne kadar ciktigin hocalar bu ekolden ise durum gayet normal. Asil umursamaman gereken hoca senin üzerinde kontrol elde etmek icin seni gecmeye yada ezmeye calisan hocalardir .

Benim egitim aldigim üstadlara "hatayi görmek icin hiz gereklimidir " diye sordugumuzda aldigimiz cevap "Gercek bir egitmen 30 km hizda dahi ögrencisinin sürüsünü okuyabilen kisidir " diyerek cok net bir tablo cizmislerdi.

Killingroad un videolarindan gördügüm kadari ile pek bir sürüs becerisi yok ama lafa gelince masallah mangalda kül birakmiyor. Kendine denk olarak onu görüyorsan sende de pek bir numara yoktur diye düsünüyorum.

Kendi adima seninle calisma firsati bulursam , hiz adina sürüs güvenliginden ödün vermeye basladigini hissettigim anda arkandan cekilirim. Yok hocam piste cikip gazlayalim dersen muhtemelen seni önümde gördügümde gecmemeyi tercih ederim (tur bindirince küsüyorsunuz :cool:)

Sevgilerimle
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Yok hocam piste cikip gazlayalim dersen muhtemelen seni önümde gördügümde gecmemeyi tercih ederim (tur bindirince küsüyorsunuz :cool:)

Sevgilerimle
O hocalarda benzer birşeyler demişti 🤣
Ayrıca ben kendilerinden ders almıyordum , beraber sürüyorduk..
Neyse sidik mevzusuna dönecek konu..
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,150
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
O hocalarda benzer birşeyler demişti 🤣
Ayrıca ben kendilerinden ders almıyordum , beraber sürüyorduk..
Neyse sidik mevzusuna dönecek konu..

Su yazdiklarini okuyunca resimdeki masum kedicige ne kadar benzedigini düsündüm bir an icin. Tekerin düz bassin güzel kardesim.

30742192_10156355312778624_4743524935840825344_n.jpg
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Abiler ne anlatıyorsunuz siz? Bu konunun açılış amacı kim ne kadar yetenekli kim ne kadar yatırabiliyor, kim pistte hızlı değildi ki? Sürüş sırasında dikkat dağıtıp fazlasını limitlerin üzerini denememek. Birbirinize niyetinizi bozmayın. Her ikinizde belli ki iyi niyetle buradasınız. Amaç ekranda kaç derece yattım acaba diye takip edip, işin ego tatminine dönüşmemesi. Sezgi ve gözleme dayalı sürüş. Ama görüyorum ki kişisel egolar öne geçiyor. Tabii ki kimsenin ne egosu umurumda, ne kişisel fikirleri. Ben öğrendiğime bakarım.

Hepimiz en az 80'e kadar motor üstünde kalalım. Amaç bu değil mi?

Aramızdan birinin eksiği varsa tamamlamak tabii ki gerekli, üstüne gitmeli. Gerilmeye ne gerek var? Bilmiyorum demek insan psikolojisine aykırı, bir savunma mekanizmasıdır. Andragoji (umarım doğru yazmışımdır) eğitiminden biliyorsunuzdur @Okan Sinan Ocan Hocam. Ama bilmeyene güç göstermek? Bilen birinin bilmeyene ego tatmini için üstünlük kurması değil mi? Hem konu sahibi hem hoca olarak iş size düşer. Burada benim bunları yazmamam lazımdı.

Umursamayabilirsiniz. İkinizide birebir tanımam. Tahminen ikinizden de 10-15 yaş küçük forumu paylaştığınız bir arkadaşınız olarak merak etmesenizde söyleyeyim, her iki tarafta hatalı. Birbirinize bilenmeyin. Belki ben yanlış anlamış boşuna bu kadar uzun yazmışımdır. Ama dışarıdan öyle gözüküyor. ister istemez egolarınızdan sıyrılın dedirtiyor.

Niyetim için not: Normal hayatta çok karışmam böyle sorunlara, kim ne yaparsa yapsın şeklindedir. Ama son zamanlarda fark etmişsinizdir forumda da, doğrudan düşüncelerimi paylaşıyorum. Amaç kimseye bir şey ispatlamak ya da ben sizi yönetirim tavırlarına girmek değil. Her zaman aynı şeyleri aynı şekilde söylüyorum. Ancak kendimi doğru ifade etmeye çalıştıkça daha yanlış anlaşılıyorum. (Muzo herkese laf sokuyorsun diyerek fark ettirdi birazda aslında) Yanlış anlaşılmaların önüne geçmek için hakkımda bilgi verdikçe ya da bir önceki sayfada olduğu gibi tecrübe paylaşınca gülende oluyor, inanmayanda :) Optimist bir insanda değilim ki olumlama yapıp gülüp geçeyim. Ses çıkarınca sosyal filtrelerimin olmaması dolayısıyla insanlar kırılıyor. (Belki filtresizlik geçmişten bu güne benim savunma mekanizmamdır.) Umarım yanlış anlamaz iyi niyetli bir ortam yumuşatma hamlesi olduğunu görürsünüz. Niyetim o yönde çünkü.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,150
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Abiler ne anlatıyorsunuz siz? Bu konunun açılış amacı kim ne kadar yetenekli kim ne kadar yatırabiliyor, kim pistte hızlı değildi ki? Sürüş sırasında dikkat dağıtıp fazlasını limitlerin üzerini denememek. Birbirinize niyetinizi bozmayın. Her ikinizde belli ki iyi niyetle buradasınız. Amaç ekranda kaç derece yattım acaba diye takip edip, işin ego tatminine dönüşmemesi. Sezgi ve gözleme dayalı sürüş. Ama görüyorum ki kişisel egolar öne geçiyor. Tabii ki kimsenin ne egosu umurumda, ne kişisel fikirleri. Ben öğrendiğime bakarım.

Hepimiz en az 80'e kadar motor üstünde kalalım. Amaç bu değil mi?

Aramızdan birinin eksiği varsa tamamlamak tabii ki gerekli, üstüne gitmeli. Gerilmeye ne gerek var? Bilmiyorum demek insan psikolojisine aykırı, bir savunma mekanizmasıdır. Andragoji (umarım doğru yazmışımdır) eğitiminden biliyorsunuzdur @Okan Sinan Ocan Hocam. Ama bilmeyene güç göstermek? Bilen birinin bilmeyene ego tatmini için üstünlük kurması değil mi? Hem konu sahibi hem hoca olarak iş size düşer. Burada benim bunları yazmamam lazımdı.

Umursamayabilirsiniz. İkinizide birebir tanımam. Tahminen ikinizden de 10-15 yaş küçük forumu paylaştığınız bir arkadaşınız olarak merak etmesenizde söyleyeyim, her iki tarafta hatalı. Birbirinize bilenmeyin. Belki ben yanlış anlamış boşuna bu kadar uzun yazmışımdır. Ama dışarıdan öyle gözüküyor. ister istemez egolarınızdan sıyrılın dedirtiyor.

Niyetim için not: Normal hayatta çok karışmam böyle sorunlara, kim ne yaparsa yapsın şeklindedir. Ama son zamanlarda fark etmişsinizdir forumda da, doğrudan düşüncelerimi paylaşıyorum. Amaç kimseye bir şey ispatlamak ya da ben sizi yönetirim tavırlarına girmek değil. Her zaman aynı şeyleri aynı şekilde söylüyorum. Ancak kendimi doğru ifade etmeye çalıştıkça daha yanlış anlaşılıyorum. (Muzo herkese laf sokuyorsun diyerek fark ettirdi birazda aslında) Yanlış anlaşılmaların önüne geçmek için hakkımda bilgi verdikçe ya da bir önceki sayfada olduğu gibi tecrübe paylaşınca gülende oluyor, inanmayanda :) Optimist bir insanda değilim ki olumlama yapıp gülüp geçeyim. Ses çıkarınca sosyal filtrelerimin olmaması dolayısıyla insanlar kırılıyor. (Belki filtresizlik geçmişten bu güne benim savunma mekanizmamdır.) Umarım yanlış anlamaz iyi niyetli bir ortam yumuşatma hamlesi olduğunu görürsünüz. Niyetim o yönde çünkü.
Maalesef profilini kisitladigin icin özelden ulasamiyorum. Telefonumun sende oldugunu saniyorum eger yok ise özelden yaz yollayayim ,beni aramani rica ediyorum.

Sevgiler
 
  • Beğen
Tepkiler: ACT
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Abiler ne anlatıyorsunuz siz?
Valla ben sağa güzel dönerken sola o kadar dönemiyorum , farkınıda ayağımın değmesinden biliyorum dedim hoca sağ ayağın nerde duracağını bilmiyor dedi , sol ayağım biliyor galiba 🤣
sonra pistte öperim seni dedi , üşenmedi Google dan foto buldu aha sen busun dedi ama ben kendisinin paçalı donla gezdiği yılları bilirim 🤣
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Şimdi filtresiz, daha olduğum gibi kendim gibi yazayım, niyetimi açıkça bir önceki mesajda belirttiğim için yanlış anlayacağını düşünmüyorum. Zira Okan Bey'den bir mesaj bekliyordum, Mesaj almayı kısıtlamış olmamdan dolayı mesaj atarsam cevap verebiliyor çünkü.

O kadar yazdım ortamı yumuşatmaya çalıştım. Ne derece etkili oldu ya da olmadı merak etmiyordum. Belli ki pek olmamış. İnsan bu adam gecenin 1'inde bu kadar uğraşmış hiç tarzı olmayan bir şekilde yazmış. Belli ki değer vermiş uğraşmış, hatır için bari bugün tansiyon yükseltebilecek bir şey yazmayayım ya da işimi özelden halledeyim der. Ne diyeyim abi. İyi geceler size.
 
Katılım
23 Kas 2024
Mesajlar
3,871
Motosikleti
Aprilia Tuareg 660
Şimdi filtresiz, daha olduğum gibi kendim gibi yazayım, niyetimi açıkça bir önceki mesajda belirttiğim için yanlış anlayacağını düşünmüyorum. Zira Okan Bey'den bir mesaj bekliyordum, Mesaj almayı kısıtlamış olmamdan dolayı mesaj atarsam cevap verebiliyor çünkü.

O kadar yazdım ortamı yumuşatmaya çalıştım. Ne derece etkili oldu ya da olmadı merak etmiyordum. Belli ki pek olmamış. İnsan bu adam gecenin 1'inde bu kadar uğraşmış hiç tarzı olmayan bir şekilde yazmış. Belli ki değer vermiş uğraşmış, hatır için bari bugün tansiyon yükseltebilecek bir şey yazmayayım ya da işimi özelden halledeyim der. Ne diyeyim abi. İyi geceler size.
çok uzun yazıyon bence onlar da okumuyo :rolleyes:
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,150
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Valla ben sağa güzel dönerken sola o kadar dönemiyorum , farkınıda ayağımın değmesinden biliyorum dedim hoca sağ ayağın nerde duracağını bilmiyor dedi , sol ayağım biliyor galiba 🤣
sonra pistte öperim seni dedi , üşenmedi Google dan foto buldu aha sen busun dedi ama ben kendisinin paçalı donla gezdiği yılları bilirim 🤣

Pacali don sevmem . Sorttur o :cool:
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bu bence tam tersi. Tabii ki lak lak yapacaksan dikkat dağıtması olası ancak, sağdan araba çıkıyor, solda yaya var, çıkıra dikkat, yer ıslak gibi güzel bilgi alışverişi ile daha güvenli sürüş yapılabiliyor.
Benim uzun zamandır sürdüğüm arkadaşlarımla en önde süren bir tehlike sezdiğinde genelde el ya da ayak hareketleriyle grubun arkasını uyarıyor. Tabi burada bir arkadaki mesajı daha arkaya iletmezse mesaj kopuyor, tehlikenin varlığı iletilmiyor. Dediğin gibi intercom burada faydalı olacaktır. Lakin geyik dönmeye başlarsa o iş biraz kötü olacaktır.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,018
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Valla ben sağa güzel dönerken sola o kadar dönemiyorum , farkınıda ayağımın değmesinden biliyorum dedim ...
Garip olgu; normalde sağa dönmek/yatmaj sola dönmek/yatmaktan iki sebeple daha zor gelir:
  1. Gaz kontrolü sağ elde, aynı elle hem gaz kontrolü yapmak hem de kontra vermek zor gelebilir (ilk başlarda).
  2. Türkiye'de trafiğin sağdan akmasından mütevellit sağ dönüşler daha dar, sol dönüşler daha geniştir. Dar dönüş daha zor gelebilir (ilk başlarda).
Sol ayak vites kolu sebebiyle daha ileride durduğu anlar oluyor (ama vites değiştirirken, viraj içinde yapılan bir faaliyet değil), sağ ayak daha ileride duruyorsa arka fren üzerinde hazır bekletme refleksindendir.
 
Katılım
11 Eki 2025
Mesajlar
861
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Killingroad un videolarindan gördügüm kadari ile pek bir sürüs becerisi yok ama lafa gelince masallah mangalda kül birakmiyor.

Sevgilerimle

gercekten mi ?

gorenler cok iyi adam, acayip suruyor diyorlar.

alla allaaa.. kime inanacağımızı şaşırdık valla.
 
Katılım
12 Eyl 2015
Mesajlar
212
Motosikleti
Bajaj Pulsar NS 400 Z
Belirli zaman aralığındaki sürüşünüz "uygulamanın arka planda açık kalması gerekiyor" ile ilgili istatistiklere ulaşabileceğiniz android tarafında uygulama mevcut.
Kayıt sonrası kaç viraja girdiğiniz, sağa sola yatma açilariniz, sürüş stiliniz, ivmelenme ve rota vb gibi bilgilere ulaşabilirsiniz.

Motobit - Motosiklet Turları
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
gercekten mi ?

gorenler cok iyi adam, acayip suruyor diyorlar.

alla allaaa.. kime inanacağımızı şaşırdık valla.
bu hoca tayfasına göre en iyi kendileri sürer 🤣

hatta onlardan yavaş süren birini gördüklerinde o kişinin ders alması gereklidir..

onları virajda yardırıp geçen biriyle denk gelmişlerse o kişide ders almalıdır 😁

ve hatta marketin önünde motoru evirip çeviren , orta ayağa alan biriyle denk gelirlerse onunda derse ihtiyacı olduğunu düşünürler..

Buyur işte hocam Killingi izlemiş ve yeteneklerini beğenmemiş , ders almış ama tam alamamış Killing 🤪
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
bu hoca tayfasına göre en iyi kendileri sürer 🤣

hatta onlardan yavaş süren birini gördüklerinde o kişinin ders alması gereklidir..

onları virajda yardırıp geçen biriyle denk gelmişlerse o kişide ders almalıdır 😁

ve hatta marketin önünde motoru evirip çeviren , orta ayağa alan biriyle denk gelirlerse onunda derse ihtiyacı olduğunu düşünürler..

Buyur işte hocam Killingi izlemiş ve yeteneklerini beğenmemiş , ders almış ama tam alamamış Killing 🤪
Abi durumu çok yanlış yorumluyorsun gibi görünüyor. @killingroad nasıl sürer bilmiyorum. Ama senin kendini anlattığın üzerinden tekrar ihtiyaç olduğunu söylemem lazım. En azından motor üzerinde oturuş için. Anlattığın şekilde, bir sağ virajda hız ve motorun ağırlığı ile ayağını kırabilirsin.

Kendi güvenliğin için lazım.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Abi durumu çok yanlış yorumluyorsun gibi görünüyor. @killingroad nasıl sürer bilmiyorum. Ama senin kendini anlattığın üzerinden tekrar ihtiyaç olduğunu söylemem lazım. En azından motor üzerinde oturuş için. Anlattığın şekilde, bir sağ virajda hız ve motorun ağırlığı ile ayağını kırabilirsin.

Kendi güvenliğin için lazım.
Ayağımı kıracak baskıyı hissetsem kaldırırım makinayı 😊

birde benim motor botları 47 no çocuk mezarı gibi 😁 normalde 46 giyiyorum..

dümdüz yolda 250 görmek beni pek mutlu etmez sadece ilk defa sürdüğüm bir motoru merak eder bir iki defa top speed zorlarım..

viraj ve temiz asfalt gördüğümde içime Rossi kaçar ciddi riskli sürerim kendime engel olamam , beraber sürdüklerim bunu hemen farkeder , 160-170 yatırırım falan hiç girmiyorum detaya..

İzmir'de beraber sürdüğüm birçok arkadaşım var Mertowski tanır kendilerini , umarım geldiğimde karşılaşma fırsatı buluruz hem tanışmak hemde seninlede sürmek isterim..
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Aynı dertten ben de müzdaribim. Ayaklarım 46. Solda sorun yokta, sağ ayağımın topuğu egzozun hemen üstünde duruyor. :) zaten bunu düşünmüş olacaklar ısı kalkanı var tam bastığım noktada :) Sığamama gibi bir derdim olabiliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst