Bozuk yollar ve lastik ve cc konforu üzerine

Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Yaylar zayıf, belli bir ağırlığın üzerinde isen preload versen bile çok çöküyor çalışma aralığı kalmıyor. Herkes bunu iyi bir özellikmiş gibi anlatıyor da (çünkü bacakları kısa! :D) üzerine oturunca fazla çökmesi hiç iyi bir şey değil, gerektiği kadar çökmeli.

CRF250 düşünürken hesaba hyperpro ön yay seti + komple arka amortisör eklemiştim. Saçma bir tutara geliyordu, o fiyata 2 yıllık 9.000km'de temiz bir CB500F almıştım. NC'den sonra çok hafif kalacaktı CRF250 zaten. CB500F performans anlamında çok büyük bir fark hissetirmedi.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,468
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Yaylar zayıf, belli bir ağırlığın üzerinde isen preload versen bile çok çöküyor çalışma aralığı kalmıyor. Herkes bunu iyi bir özellikmiş gibi anlatıyor da (çünkü bacakları kısa! :D) üzerine oturunca fazla çökmesi hiç iyi bir şey değil, gerektiği kadar çökmeli.

CRF250 düşünürken hesaba hyperpro ön yay seti + komple arka amortisör eklemiştim. Saçma bir tutara geliyordu, o fiyata 2 yıllık 9.000km'de temiz bir CB500F almıştım. NC'den sonra çok hafif kalacaktı CRF250 zaten. CB500F performans anlamında çok büyük bir fark hissetirmedi.
Enteresan hir detaymis. E dusuk cc ve agirlikta olup da uzun bacakli, arada stabilizeye toprak yola vurulacak, vurunca da cok uzulunmeyecek, suspansiyonlari 90 100kg adami tasiyan baska bisi var mi ki.
 
Katılım
14 Ocak 2023
Mesajlar
661
Motosikleti
yok:(
SV650 yi alırsan çok mutlu yaşarsın bence. 19-17 cennete tek bilet 21 ise ateistlik.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Enteresan hir detaymis. E dusuk cc ve agirlikta olup da uzun bacakli, arada stabilizeye toprak yola vurulacak, vurunca da cok uzulunmeyecek, suspansiyonlari 90 100kg adami tasiyan baska bisi var mi ki.
Benim bildiğim Hero xpulse var.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

abi bu caplarda düsük sisi var mı :( valla bu sefer önermedim dediğim naked :D . çabuk espresso abi gelmeden
Yok, ben bu arkadaşa vstrom önermiyorum, daha çok genç. trident 660 ona yakışır.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,468
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,008
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
Çin malı almaya totosu yiyenler için crf rallyden daha makul süspansiyonları olan voge 300-250 rally var ama sorun yaşama ihtimali hiç az değil. Ben yaşadım biliyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ged
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
989
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Önler için bir çözüm var mı bu elemanda? (Satıcı üreticinin kendisi mi anlayamadım...)
Satıcı kendisi talep toplayıp ürettiriyor. Çok sağlam motorcudur kendisi aynı zamanda.

ama artık ilgilenmiyor olabilir.

kendisiyle bir görüşeyim de bilgi veririm.
 
Katılım
8 Haz 2023
Mesajlar
294
Motosikleti
tehlikeli pıskileyt
Gece düşüyor zaten insan kötü yola. Göz gözü görmüyor gece, dua et sadece ufak çukurlarla atlatmissin. Ben geceleri motor sürmeyi bırak dışarı çıkmıyorum...

Bir keresinde 2011 yılında marketten gelirken yeni dökülmüş betonun içine girdi ayağımın teki... Yani bunu da yaşadık... Beton oldu ayakkabinin her yeri... Yani gecenin 00:15 sularindaydi net hatirliyorum, gündüz atsalar çoktan kururdu beton ama kurumamış
Gece sürmek çok tehlikeli ama dağ yollarında hava tam zifiri olmadan sürmek bambaşka bir zevk. Bu zamana kadar en sevdiğim sürüş gece ışıksız dağ yollarında sürmek oldu. Tabi ikincisi olmadı tehlikesinden dolayı.

Hava kararırken yolun daha akıcı ve güzel hale gelmesi, ormandan gelen hayvan sesleri, etrafta hiç ışık yokken doğayı tam anlamıyla hissetmek, hafiften içeri doğru sıçmak falan farklı bir deneyimdi, acayip eğlenmiştim...
 
Katılım
28 Eyl 2007
Mesajlar
989
Motosikleti
Crf250 L - Wave 110i - Crypton S - CB125F
Gece sürmek çok tehlikeli ama dağ yollarında hava tam zifiri olmadan sürmek bambaşka bir zevk. Bu zamana kadar en sevdiğim sürüş gece ışıksız dağ yollarında sürmek oldu. Tabi ikincisi olmadı tehlikesinden dolayı.

Hava kararırken yolun daha akıcı ve güzel hale gelmesi, ormandan gelen hayvan sesleri, etrafta hiç ışık yokken doğayı tam anlamıyla hissetmek, hafiften içeri doğru sıçmak falan farklı bir deneyimdi, acayip eğlenmiştim...
Kaliteli sis farlarıyla o tip yollarda gece sürüşü yapmak daha da keyifli oluyor valla. Hella Black series kullanıyorum bir süredir. Çok başarılı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Valla beyler 1-2 ay önce yetersiz aydınlatmalı Er6f ile full dağ yolu ve firkete virajlı Çan (Çanakkale) - Balya (Balıkesir) yolunu akşam karanlığında yanlışlıkla kullanmıştım. Bağırarak küfretmekten neredeyse sesim kısılmıştı.
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Çin malı almaya totosu yiyenler için crf rallyden daha makul süspansiyonları olan voge 300-250 rally var ama sorun yaşama ihtimali hiç az değil. Ben yaşadım biliyorum.
Tvs rtx 300 modeli türkiyeye gelirse gayet güzel olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gece sürmek çok tehlikeli ama dağ yollarında hava tam zifiri olmadan sürmek bambaşka bir zevk. Bu zamana kadar en sevdiğim sürüş gece ışıksız dağ yollarında sürmek oldu. Tabi ikincisi olmadı tehlikesinden dolayı.

Hava kararırken yolun daha akıcı ve güzel hale gelmesi, ormandan gelen hayvan sesleri, etrafta hiç ışık yokken doğayı tam anlamıyla hissetmek, hafiften içeri doğru sıçmak falan farklı bir deneyimdi, acayip eğlenmiştim...
Gece zevkli ama hayvanlardan çok insanlarda korkutucu durduk yere katana ile kadına saldıran adam var yani en iyisi gündüz vakti
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst