- Katılım
- 7 May 2024
- Mesajlar
- 1,854
- Motosikleti
- cbf 150
Gözünü sevim orada metro var bin git yorma bizi burak
Ya moruk beğenmiyorsan sen de yoksayGözünü sevim orada metro var bin git yorma bizi burak
Yaylar zayıf, belli bir ağırlığın üzerinde isen preload versen bile çok çöküyor çalışma aralığı kalmıyor. Herkes bunu iyi bir özellikmiş gibi anlatıyor da (çünkü bacakları kısa!Ayarlanmiyor mu![]()
Enteresan hir detaymis. E dusuk cc ve agirlikta olup da uzun bacakli, arada stabilizeye toprak yola vurulacak, vurunca da cok uzulunmeyecek, suspansiyonlari 90 100kg adami tasiyan baska bisi var mi ki.Yaylar zayıf, belli bir ağırlığın üzerinde isen preload versen bile çok çöküyor çalışma aralığı kalmıyor. Herkes bunu iyi bir özellikmiş gibi anlatıyor da (çünkü bacakları kısa!) üzerine oturunca fazla çökmesi hiç iyi bir şey değil, gerektiği kadar çökmeli.
CRF250 düşünürken hesaba hyperpro ön yay seti + komple arka amortisör eklemiştim. Saçma bir tutara geliyordu, o fiyata 2 yıllık 9.000km'de temiz bir CB500F almıştım. NC'den sonra çok hafif kalacaktı CRF250 zaten. CB500F performans anlamında çok büyük bir fark hissetirmedi.
Dusuk cc dedim amaSV650 yi alırsan çok mutlu yaşarsın bence. 19-17 cennete tek bilet 21 ise ateistlik.
SYM NHT 200Enteresan hir detaymis. E dusuk cc ve agirlikta olup da uzun bacakli, arada stabilizeye toprak yola vurulacak, vurunca da cok uzulunmeyecek, suspansiyonlari 90 100kg adami tasiyan baska bisi var mi ki.
abi bu caplarda düsük sisi var mıDusuk cc dedim amaayrica vstrom 650 by default her baslikta oneriliyir, bunu kabul ettim
![]()
Hadi isi zorlastirayim: tubeless lastik olan var miSYM NHT 200
Benim bildiğim Hero xpulse var.Enteresan hir detaymis. E dusuk cc ve agirlikta olup da uzun bacakli, arada stabilizeye toprak yola vurulacak, vurunca da cok uzulunmeyecek, suspansiyonlari 90 100kg adami tasiyan baska bisi var mi ki.
Yok, ben bu arkadaşa vstrom önermiyorum, daha çok genç. trident 660 ona yakışır.abi bu caplarda düsük sisi var mıvalla bu sefer önermedim dediğim naked
. çabuk espresso abi gelmeden
Satıcı kendisi talep toplayıp ürettiriyor. Çok sağlam motorcudur kendisi aynı zamanda.Önler için bir çözüm var mı bu elemanda? (Satıcı üreticinin kendisi mi anlayamadım...)
Gece sürmek çok tehlikeli ama dağ yollarında hava tam zifiri olmadan sürmek bambaşka bir zevk. Bu zamana kadar en sevdiğim sürüş gece ışıksız dağ yollarında sürmek oldu. Tabi ikincisi olmadı tehlikesinden dolayı.Gece düşüyor zaten insan kötü yola. Göz gözü görmüyor gece, dua et sadece ufak çukurlarla atlatmissin. Ben geceleri motor sürmeyi bırak dışarı çıkmıyorum...
Bir keresinde 2011 yılında marketten gelirken yeni dökülmüş betonun içine girdi ayağımın teki... Yani bunu da yaşadık... Beton oldu ayakkabinin her yeri... Yani gecenin 00:15 sularindaydi net hatirliyorum, gündüz atsalar çoktan kururdu beton ama kurumamış
Kaliteli sis farlarıyla o tip yollarda gece sürüşü yapmak daha da keyifli oluyor valla. Hella Black series kullanıyorum bir süredir. Çok başarılı.Gece sürmek çok tehlikeli ama dağ yollarında hava tam zifiri olmadan sürmek bambaşka bir zevk. Bu zamana kadar en sevdiğim sürüş gece ışıksız dağ yollarında sürmek oldu. Tabi ikincisi olmadı tehlikesinden dolayı.
Hava kararırken yolun daha akıcı ve güzel hale gelmesi, ormandan gelen hayvan sesleri, etrafta hiç ışık yokken doğayı tam anlamıyla hissetmek, hafiften içeri doğru sıçmak falan farklı bir deneyimdi, acayip eğlenmiştim...
Tvs rtx 300 modeli türkiyeye gelirse gayet güzel olurÇin malı almaya totosu yiyenler için crf rallyden daha makul süspansiyonları olan voge 300-250 rally var ama sorun yaşama ihtimali hiç az değil. Ben yaşadım biliyorum.
Gece zevkli ama hayvanlardan çok insanlarda korkutucu durduk yere katana ile kadına saldıran adam var yani en iyisi gündüz vaktiGece sürmek çok tehlikeli ama dağ yollarında hava tam zifiri olmadan sürmek bambaşka bir zevk. Bu zamana kadar en sevdiğim sürüş gece ışıksız dağ yollarında sürmek oldu. Tabi ikincisi olmadı tehlikesinden dolayı.
Hava kararırken yolun daha akıcı ve güzel hale gelmesi, ormandan gelen hayvan sesleri, etrafta hiç ışık yokken doğayı tam anlamıyla hissetmek, hafiften içeri doğru sıçmak falan farklı bir deneyimdi, acayip eğlenmiştim...