Bozuk yollar ve lastik ve cc konforu üzerine

Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Dün akşam teoman konserine kağıthane cendere cad,besiktaş tünel üzerinden gittim.
Benim lastik çapı 14. Yol boyu yokuşlarda frenleme yaparken ve bozuk yollarda amatisör tak diye vuruyor ve ses geliyor.
Yol bozuk ve karanlık olduğundan 70 km üzerine çıkmadım zaten sukuter 100 yapıyor 😂.
Konser bitmiş eğlenceli bir şekilde eve dönerken yine aynı bozukluk hissi ile motosikleti yükseltmek istiyorum ama bu yollarda yükseltmenin mantığı ne diye düşündüm çap büyüdükçe hissediş azalıyormuş ama manevra düşüyormuş manevra ve sürüş konforu için en mantıklı motosiklet modeli ve çap aralığı nedir acaba.
Not: şimdi muzaffır gelir metal dinleyip teomana mı gittin der. Onu da acıklayım doğum günü hediyesi olarak alındı.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,513
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
17-17 de iyidir, 19-17 de. Güzel bir amortisör sistemi olan, gidon dönüş çapı Racing gibi dar olmayan, ağırlık merkezi yere yakın bir motorla alıştıktan sonra şehir içinde kötü yolda ya da manevralarda sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum. Buarada 2 teker arası mesafe de ne kadar kısaysa benim bilgim ve kullanım alışkanlığıma göre o kadar rahat araya dere girer, oradan buradan rahat dönersin.
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
kardeş toplu taşıma kullan da kurtulalım artık senden =)
İki gün önce felan admin yoksay diye bir secenek ekledi bilgine 😊
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

nalaka lan anlamadım, al bi tane SV650 motor neymiş gör aq
Moruk 4 ilan var la
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

17-17 de iyidir, 19-17 de. Güzel bir amortisör sistemi olan, gidon dönüş çapı Racing gibi dar olmayan, ağırlık merkezi yere yakın bir motorla alıştıktan sonra şehir içinde kötü yolda ya da manevralarda sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum. Buarada 2 teker arası mesafe de ne kadar kısaysa benim bilgim ve kullanım alışkanlığıma göre o kadar rahat araya dere girer, oradan buradan rahat dönersin.
Aa trident 660 dan bahsediyorsun 😆
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Senin amortisör bitmiş tak tak ediyorsa. Aman dikkat et yere yapışırsın... Bir bakım yaptırmak lazım; yani yağ ve keçe değişimleri.
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
O tarz bozuk yola 21-18 hafif bir arazi odaklı motor öneririm. Mesela crf rally. İnsan çukurdan kaçmayı unutuyor. Kaldırıma falan çıkıp iniyordum hiç rahatımı bozmadan.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,464
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Bence de crf. Tridentin de amortisor calisma mesafesi fazla degil. Cukur rahatsiz ediyo diyosan tek caren uzun bacak, onun da alasi crfde var. Hem dereye tepeye de gidersin. Al bak burada ornegi de var:
Not: Fanticte de var ama onu istemedigin icin yazmiyorum.
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,001
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
Bence de crf. Tridentin de amortisor calisma mesafesi fazla degil. Cukur rahatsiz ediyo diyosan tek caren uzun bacak, onun da alasi crfde var. Hem dereye tepeye de gidersin. Al bak burada ornegi de var:
Not: Fanticte de var ama onu istemedigin icin yazmiyorum.
CRF amortisörleri 70kg'dan ağırsan kaldırmaz. Mutlaka bir elden geçmesi lazım. @haluk23 daha sağlam yay üreten bir yerli tedarikçiden bahsediyordu. Ben seneler önce alacaktım sırf bu amortisör derdi nedeniyle sıfır CRF yerine ikinci el CB500F almıştım. (İyi de olmuş aslında...)
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Bence de crf. Tridentin de amortisor calisma mesafesi fazla degil. Cukur rahatsiz ediyo diyosan tek caren uzun bacak, onun da alasi crfde var. Hem dereye tepeye de gidersin. Al bak burada ornegi de var:
Not: Fanticte de var ama onu istemedigin icin yazmiyorum.
Fantiğin piyasası olsa alırdım
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,464
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
CRF amortisörleri 70kg'dan ağırsan kaldırmaz. Mutlaka bir elden geçmesi lazım. @haluk23 daha sağlam yay üreten bir yerli tedarikçiden bahsediyordu. Ben seneler önce alacaktım sırf bu amortisör derdi nedeniyle sıfır CRF yerine ikinci el CB500F almıştım. (İyi de olmuş aslında...)
Ayarlanmiyor mu🙄
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Gece düşüyor zaten insan kötü yola. Göz gözü görmüyor gece, dua et sadece ufak çukurlarla atlatmissin. Ben geceleri motor sürmeyi bırak dışarı çıkmıyorum...

Bir keresinde 2011 yılında marketten gelirken yeni dökülmüş betonun içine girdi ayağımın teki... Yani bunu da yaşadık... Beton oldu ayakkabinin her yeri... Yani gecenin 00:15 sularindaydi net hatirliyorum, gündüz atsalar çoktan kururdu beton ama kurumamış
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Gece düşüyor zaten insan kötü yola. Göz gözü görmüyor gece, dua et sadece ufak çukurlarla atlatmissin. Ben geceleri motor sürmeyi bırak dışarı çıkmıyorum...

Bir keresinde 2011 yılında marketten gelirken yeni dökülmüş betonun içine girdi ayağımın teki... Yani bunu da yaşadık... Beton oldu ayakkabinin her yeri... Yani gecenin 00:15 sularindaydi net hatirliyorum, gündüz atsalar çoktan kururdu beton ama kurumamış
Gece araç kullanmaktan ben de kaçınırım istanbulda olsa görüş çok daralıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Abi crf 0 300 bin.
Trident ikinci el en ucuzları 350-400 bin
Aradaki farka kesinlikle değer bence modelleri farklı olsada
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,464
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Gece araç kullanmaktan ben de kaçınırım istanbulda olsa görüş çok daralıyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Abi crf 0 300 bin.
Trident ikinci el en ucuzları 350-400 bin
Aradaki farka kesinlikle değer bence modelleri farklı olsada
Zevkler ve renkler🤷🏻‍♂️ binecek olan sensin ama trident de symden daha fazla sonumlemeyebilir cukurlari
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst