- Katılım
- 5 Eki 2017
- Mesajlar
- 1,598
- Motosikleti
- Triumph Trident 660
- Konu Yazar
- #1
Dün akşam teoman konserine kağıthane cendere cad,besiktaş tünel üzerinden gittim.
Benim lastik çapı 14. Yol boyu yokuşlarda frenleme yaparken ve bozuk yollarda amatisör tak diye vuruyor ve ses geliyor.
Yol bozuk ve karanlık olduğundan 70 km üzerine çıkmadım zaten sukuter 100 yapıyor
.
Konser bitmiş eğlenceli bir şekilde eve dönerken yine aynı bozukluk hissi ile motosikleti yükseltmek istiyorum ama bu yollarda yükseltmenin mantığı ne diye düşündüm çap büyüdükçe hissediş azalıyormuş ama manevra düşüyormuş manevra ve sürüş konforu için en mantıklı motosiklet modeli ve çap aralığı nedir acaba.
Not: şimdi muzaffır gelir metal dinleyip teomana mı gittin der. Onu da acıklayım doğum günü hediyesi olarak alındı.
Benim lastik çapı 14. Yol boyu yokuşlarda frenleme yaparken ve bozuk yollarda amatisör tak diye vuruyor ve ses geliyor.
Yol bozuk ve karanlık olduğundan 70 km üzerine çıkmadım zaten sukuter 100 yapıyor
Konser bitmiş eğlenceli bir şekilde eve dönerken yine aynı bozukluk hissi ile motosikleti yükseltmek istiyorum ama bu yollarda yükseltmenin mantığı ne diye düşündüm çap büyüdükçe hissediş azalıyormuş ama manevra düşüyormuş manevra ve sürüş konforu için en mantıklı motosiklet modeli ve çap aralığı nedir acaba.
Not: şimdi muzaffır gelir metal dinleyip teomana mı gittin der. Onu da acıklayım doğum günü hediyesi olarak alındı.