Motosiklette Eldiven Takma Zorunluluğu Getirildi

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Teşekkürler, almaya gittiğim gün sahibini beklerken 2 resim çektim sadece, satın aldıktan sonra hiç resim çekmedim, şöyle bir güzel yıkayıp güzel bir yerde biraz çekeceğim ama ne zaman olur bilmiyorum... Benimki de 2015 model, 49 bin km de ve 405 bin tl ye aldım..

9hpfi3m.jpg


7wbpdkq.jpg



teşekkürler :) valla görmemiş gibi yani 10 km işe git gel mesafem var böyle bir hayvan aldım bununla işe gidip geliyorum... kendimi tuhaf hissediyorum biraz ama motora bayıldım... ağır motorları severim ama bu biraz fazla ağır geldi, gülü seven dikenine katlanır artık.
Kazasız belasız maşallah güzel canavar.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Kazasız belasız maşallah güzel canavar.
Allah razı olsun, tank gibi diyorlar, fotolarda belli olmuyor ama yakından gören çok büyük diyor... ilk denemede 152 km yol yaptım, şehir içi bol durk kalk trafiğinde yüksek devir ve hızda yaptım ve 11,7 litre yaktı... yani yaklaşık 100 km de 7,6 litre yaktı.. km de 4,13 tl yakmış oldu...

anlık yakıt tüketimi göstergesinden bakarak ekonomik kullanım sergileyeyim dedim ve 2 bin devirde kullanınca anlık tüketim 4 ile 4,5 litre oluyor... yani ekonomik kullanımda 6 litreyi görmez şehir içinde..

edit: sevinemiyorum tam :( hatunum benden baya soğumuş durumda, benim yanımda mutlu olduğunu söylerken şimdi yüzümü görmek istemiyor... normalde sevinçten sarhoş olmam gerekirken yüzüm gülmüyor.
 
Katılım
2 Haz 2018
Mesajlar
1,729
Teşekkürler, almaya gittiğim gün sahibini beklerken 2 resim çektim sadece, satın aldıktan sonra hiç resim çekmedim, şöyle bir güzel yıkayıp güzel bir yerde biraz çekeceğim ama ne zaman olur bilmiyorum... Benimki de 2015 model, 49 bin km de ve 405 bin tl ye aldım..

9hpfi3m.jpg


7wbpdkq.jpg



teşekkürler :) valla görmemiş gibi yani 10 km işe git gel mesafem var böyle bir hayvan aldım bununla işe gidip geliyorum... kendimi tuhaf hissediyorum biraz ama motora bayıldım... ağır motorları severim ama bu biraz fazla ağır geldi, gülü seven dikenine katlanır artık.
Güle güle kullan kazasız belasız inşallah. Maşallah tiger tankı gibi, yazın şehir içi trafiğinde ne ısınır bu var ya.🥵
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

edit: sevinemiyorum tam :( hatunum benden baya soğumuş durumda, benim yanımda mutlu olduğunu söylerken şimdi yüzümü görmek istemiyor...
Yeni motorun heyecanı var sende şimdi, onu kıskanmıştır yenge. Bizimkiler de diyorlar öz evladın olsa bu kadar özenmezsin diye. Zamanla alışır.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Teşekkürler, almaya gittiğim gün sahibini beklerken 2 resim çektim sadece, satın aldıktan sonra hiç resim çekmedim, şöyle bir güzel yıkayıp güzel bir yerde biraz çekeceğim ama ne zaman olur bilmiyorum... Benimki de 2015 model, 49 bin km de ve 405 bin tl ye aldım..

9hpfi3m.jpg


7wbpdkq.jpg



teşekkürler :) valla görmemiş gibi yani 10 km işe git gel mesafem var böyle bir hayvan aldım bununla işe gidip geliyorum... kendimi tuhaf hissediyorum biraz ama motora bayıldım... ağır motorları severim ama bu biraz fazla ağır geldi, gülü seven dikenine katlanır artık.
maşallah güzel motor(y)
elciklerin deforme olmuş decatlondan raket sargısı alıp sararsan kötü görüntü ortadan kaybolur
temudan daha ucuza hallediliyor ama beklemek lazım
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Teşekkürler, almaya gittiğim gün sahibini beklerken 2 resim çektim sadece, satın aldıktan sonra hiç resim çekmedim, şöyle bir güzel yıkayıp güzel bir yerde biraz çekeceğim ama ne zaman olur bilmiyorum... Benimki de 2015 model, 49 bin km de ve 405 bin tl ye aldım..

9hpfi3m.jpg


7wbpdkq.jpg



teşekkürler :) valla görmemiş gibi yani 10 km işe git gel mesafem var böyle bir hayvan aldım bununla işe gidip geliyorum... kendimi tuhaf hissediyorum biraz ama motora bayıldım... ağır motorları severim ama bu biraz fazla ağır geldi, gülü seven dikenine katlanır artık.
Hayırlı olsun. Güzel motor.
Ağırmış ama. Bence fırsat bulursan kapalı alanda hakimiyet eğitimi olayını tekrarla, çok faydasını görürsün. Ağır motorda devrilince kaldırmayı da öğrenmek gerekiyormuş.

Parayla itibar satın aldım kısmına katılıyorum. Ye kürküm ye coğrafyasındayız ne de olsa.
Bunun üzerinde revit mont bile fakir işi durur, en az klim falan olmalı, ya da deri mont al. :)
Kardeşim reklamcı, müşterilerine ortağı ile toplantıya giderlerken tracer 9 ve ducati diavel ile bile gitseler binaya girişte kurye muameleri yapıyorlar ama bu kapıdan girmiyorsunuz siz diyecek oluyorlar diye gidip deri mont almışlardı, o zaman havalı oluyor, bizim reklam işi de biraz gösteriş işi zaten demişti. Bu bahsettiği firma da pandeminden öncesinde TV'de reklamları dönen kocaman bi holdingdi, TV reklamlarının prodiksiyonunu falan yapıyorlardı.


Bizim burada küçücük ilçece bile motorun büyüklüğü farkediyor trafikte. Küçücük scooterları arabalar hiç takmıyor ama xmax ile gezince yol veren çıkıyor.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
maşallah güzel motor(y)
elciklerin deforme olmuş decatlondan raket sargısı alıp sararsan kötü görüntü ortadan kaybolur
temudan daha ucuza hallediliyor ama beklemek lazım
elcik değil o, üzerine bir şey sarmışlar, söksem altında temiz elcikler duruyordur, aldığımdan beri henüz temizlemedim motoru, ilgilenmedim motorlar hiç,

içim yanıyor, bu günler baya zor benim için, kimseyle dertleşmekte istemiyor insan, bir yararı yok... zaten motoru da bir anda tepem attı gece yarısı ilanlardan buldum ve ertesi gün iş yerinden izin alıp gidip satın aldım motoru...

şu an öncelikli olarak bir tane alarmlı disk kilidi alacağım, sonrasında araç takip sistemiyle ilgili bir koruma gerekiyor, yıllık abonelik şeklinde yapanlarda var ama detayını bilmiyorum... kasko yapayım dedim 30 binden aşağı fiyat yok... araç takip sistemi ve alarmlı disk kilidi almam gerekiyor.

en son artık maddi manevi kendime geldiğimde egzoz bakarım diye düşünüyorum çünkü şu an orjinal egzoz takılı ve motordan ses çıkmıyor resmen, paketçi motorları bundan daha gürültülü çalışıyordur diyeyim.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
elcik değil o, üzerine bir şey sarmışlar, söksem altında temiz elcikler duruyordur, aldığımdan beri henüz temizlemedim motoru, ilgilenmedim motorlar hiç,

içim yanıyor, bu günler baya zor benim için, kimseyle dertleşmekte istemiyor insan, bir yararı yok... zaten motoru da bir anda tepem attı gece yarısı ilanlardan buldum ve ertesi gün iş yerinden izin alıp gidip satın aldım motoru...

şu an öncelikli olarak bir tane alarmlı disk kilidi alacağım, sonrasında araç takip sistemiyle ilgili bir koruma gerekiyor, yıllık abonelik şeklinde yapanlarda var ama detayını bilmiyorum... kasko yapayım dedim 30 binden aşağı fiyat yok... araç takip sistemi ve alarmlı disk kilidi almam gerekiyor.

en son artık maddi manevi kendime geldiğimde egzoz bakarım diye düşünüyorum çünkü şu an orjinal egzoz takılı ve motordan ses çıkmıyor resmen, paketçi motorları bundan daha gürültülü çalışıyordur diyeyim.
Kasko mutlaka yaptır, yeme içme ama yaptır.
bende turuncu takip vardı, 20 gün sonra süresi doluyor, haftasonu motorun başına indiğimde sökeceğim, akü katili olmak dışında bir faydasını görmedim. samsung galaxy tag aldım, yurtdışında da konum gösterebiliyor, turuncu yurtdışı için ilave para istemişti vermemiştim, hatta biizm köfteci yollarında dağlarda falan çekmediği yerlerde konum kaybediyordu.

Bir de ses yapsın diye temu'dan bisiklet alarmı aldım, uzaktan kumandaya basınca kapanabiliyor, pilli, onu sele altına koysam maksat dışarıda gezerken parkettiğim yerde biri kurcalarsa ötsün.
zincir kilit olarak abus granit extreme almıştım evde onunla kilitli ama çok ağır, çantada taşınacak gibi değil, dışarıd agezerken de sağlam bir disk kilidi ya da U kilit yeterli olur.

Kasko kesin yaptır diye bir kere daha demiş olayım. MRT sigorta gibi yalnızca motosiklet sigortası yapan acentelerden birini ara güzel fiyat çıkarıyorlar.

Sen Avrupa yakasındasın, Çatalca Subaşı köyünden Saray'a doğru orman içinde yollardan, köyden köye giden yollara dal, köylerde köfteciler de var en dandiği bile güzel, biraz gez dolaş manita derdini unutmana faydası olur. :)
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Allah razı olsun, tank gibi diyorlar, fotolarda belli olmuyor ama yakından gören çok büyük diyor... ilk denemede 152 km yol yaptım, şehir içi bol durk kalk trafiğinde yüksek devir ve hızda yaptım ve 11,7 litre yaktı... yani yaklaşık 100 km de 7,6 litre yaktı.. km de 4,13 tl yakmış oldu...

anlık yakıt tüketimi göstergesinden bakarak ekonomik kullanım sergileyeyim dedim ve 2 bin devirde kullanınca anlık tüketim 4 ile 4,5 litre oluyor... yani ekonomik kullanımda 6 litreyi görmez şehir içinde..

edit: sevinemiyorum tam :( hatunum benden baya soğumuş durumda, benim yanımda mutlu olduğunu söylerken şimdi yüzümü görmek istemiyor... normalde sevinçten sarhoş olmam gerekirken yüzüm gülmüyor.
Sana uzun uzun nasihat veya akıl vermeyeceğim
triumph'çu Steve amca gerekeni söylüyor bak:cool:

 
Son düzenleme:
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Kasko mutlaka yaptır, yeme içme ama yaptır.
bende turuncu takip vardı, 20 gün sonra süresi doluyor, haftasonu motorun başına indiğimde sökeceğim, akü katili olmak dışında bir faydasını görmedim. samsung galaxy tag aldım, yurtdışında da konum gösterebiliyor, turuncu yurtdışı için ilave para istemişti vermemiştim, hatta biizm köfteci yollarında dağlarda falan çekmediği yerlerde konum kaybediyordu.

Bir de ses yapsın diye temu'dan bisiklet alarmı aldım, uzaktan kumandaya basınca kapanabiliyor, pilli, onu sele altına koysam maksat dışarıda gezerken parkettiğim yerde biri kurcalarsa ötsün.
zincir kilit olarak abus granit extreme almıştım evde onunla kilitli ama çok ağır, çantada taşınacak gibi değil, dışarıd agezerken de sağlam bir disk kilidi ya da U kilit yeterli olur.

Kasko kesin yaptır diye bir kere daha demiş olayım. MRT sigorta gibi yalnızca motosiklet sigortası yapan acentelerden birini ara güzel fiyat çıkarıyorlar.

Sen Avrupa yakasındasın, Çatalca Subaşı köyünden Saray'a doğru orman içinde yollardan, köyden köye giden yollara dal, köylerde köfteciler de var en dandiği bile güzel, biraz gez dolaş manita derdini unutmana faydası olur. :)
araba alarmı var onu takacağım uygun zamanda... samsung smart tag beğenmedim çünkü konum iletmek için yakınlarda başka akıllı telefonlara bağlanıp onlardan konum bilgisi alıyormuş... yani bağlantı kurabileceği bir telefon bulamayıp konum bilgisi veremeyebilir... yani bana çok riskli geldi...

turuncu takip demek istedim evet, onu yapacağım, motosiklet yerinden oynadığı anda konumunu aktif olarak alabileceğim bir sistem galiba... bunu yapacağım, kasko olsa çok iyi olur ama motoru zor aldım, olmayınca olmuyor, ihtiyaçlar çok :confused: alarmlı disk kilidi ve turuncu takip öncelik şu an.

.... hatun işi farklı, şeytan tüyü mü var bilmiyorum ama genelde hoşlanıp onlar yürüyor ama ben birine takıldım işte, zaman her şeyin ilacı artık..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sana uzun uzun nasihat veya akıl vermeyeceğim
triumph'çu Steve amca gerekeni söylüyor bak:cool:

farkında olmadan yapıyormuşum bu çözümü zaten, hatta milletin 6 litreyi bulmadığı yakıt tüketiminde ben 7,69 yani 8 litreye yaklaşmışım... bakalım, geçecek bu günler :) belki hatun ile aramız düzelir de ona da biraz heyecan yaşatırım belki.
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,837
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
araba alarmı var onu takacağım uygun zamanda... samsung smart tag beğenmedim çünkü konum iletmek için yakınlarda başka akıllı telefonlara bağlanıp onlardan konum bilgisi alıyormuş... yani bağlantı kurabileceği bir telefon bulamayıp konum bilgisi veremeyebilir... yani bana çok riskli geldi...

turuncu takip demek istedim evet, onu yapacağım, motosiklet yerinden oynadığı anda konumunu aktif olarak alabileceğim bir sistem galiba... bunu yapacağım, kasko olsa çok iyi olur ama motoru zor aldım, olmayınca olmuyor, ihtiyaçlar çok :confused: alarmlı disk kilidi ve turuncu takip öncelik şu an.

.... hatun işi farklı, şeytan tüyü mü var bilmiyorum ama genelde hoşlanıp onlar yürüyor ama ben birine takıldım işte, zaman her şeyin ilacı artık..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


farkında olmadan yapıyormuşum bu çözümü zaten, hatta milletin 6 litreyi bulmadığı yakıt tüketiminde ben 7,69 yani 8 litreye yaklaşmışım... bakalım, geçecek bu günler :) belki hatun ile aramız düzelir de ona da biraz heyecan yaşatırım belki.
Eğer turuncu takip ya da benzer aküye bağlı bir şey alacaksan kesinlikle noco genius 2 gibi otomatik akü şarj aleti edin, evde parkettiğin yere kablo çekip parkedince şarjda bırak. aküyü gebertiyor. Motosiklet aküler çok düşük akım da olsa sürekli akım çekilmesine gelmiyorlar, marşa basacak kadar kısa sürede yüksek akım verip sonra dolacak şekilde yapılmışlar.
Samsung smarttag iyi, etrafta mutlaka sinyal alabilen birileri oluyor. alakasız köyde bile 100 metre çevresinde birilerinde samsung telefon olur. Hem bir kere alıyorsun, kendi pili bir yıldan uzun gidiyor, açıp değiştirmek kolay, ayrıca abonelik falan yok. ben 4lü paket almıştım xmax ve vstrom için, kalan ikisini de çocukların okul çantalarına taktık, okula bisikletle gidip gelirken nerelerdeymişler görebiliyoruz.

Kaskoyu da ihmal etme.

Hatun işi de, ençsin, çivi çiviyi söker, çok kafana takıp kendini üzme, tamam aşk acıtır ama az üzül.

Haa, yakıtı da çok düşünme, bunlar yakacak, çaresi yok. aman az yaksın diye 2bin devirle gitme, en az 3500 devir altına düşmemeye çalış ya da düşük devirde sabit hızla sürüyorsan da hızlanacağın zaman vites düşür, 2bin devirle yüksek viteste hızlanma krank zorlanır. Bir de bazen düşük devir yüksek viteste hızlanmaya çalışırken daha fazla benzin yakabiliyor motor zorlandığı için, en yüksek torku verdiği devirlere yakın devirler en az yaktığı devir hem de en az zorlandığı sağlıklı devir. senin motorun devir aralığı nedir bilmiyorum ama webde bir yerlerde yazıyordur, mesel abenimkinde 4bin devirden itibaren torku yüksek vermeye başlıyor, 2bin dvire düşsem de gazı açınca hızlanıyor ama riske girmeyip 3500 devrin altına inmemeye çalışıyorum.
 

Ged

Katılım
19 Ağu 2025
Mesajlar
1,468
Motosikleti
Forza 250, Tiger Sport 660
Teşekkürler, almaya gittiğim gün sahibini beklerken 2 resim çektim sadece, satın aldıktan sonra hiç resim çekmedim, şöyle bir güzel yıkayıp güzel bir yerde biraz çekeceğim ama ne zaman olur bilmiyorum... Benimki de 2015 model, 49 bin km de ve 405 bin tl ye aldım..

9hpfi3m.jpg


7wbpdkq.jpg



teşekkürler :) valla görmemiş gibi yani 10 km işe git gel mesafem var böyle bir hayvan aldım bununla işe gidip geliyorum... kendimi tuhaf hissediyorum biraz ama motora bayıldım... ağır motorları severim ama bu biraz fazla ağır geldi, gülü seven dikenine katlanır artık.
Cok guzel alet. Triumphlarin neredeyse hepsinin hastasiyim. Kazasiz belasiz gunlerdenkullanin.
 
Katılım
16 Mar 2006
Mesajlar
1,077
TS EN 13594 uyumlu eldiven şart mı yoksa herhangi bir koruyuculu eldiven yetiyor mu ? Ayrıca TS EN 13594 olup olmadığını sadece eldivene dikişlenen etiketten mi anlarız ?
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,456
Motosikleti
D400
İzmirdeki Yunus polisleri takmıyor, imam osursa cemaat zıçar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst