Motosiklette Eldiven Takma Zorunluluğu Getirildi

Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
abi yanlış anlama da 13 tane eskort beğenmiş seni. eğer aksini iddia edersen yalan söylüyorsun demektir. :D
kalbimi kırdın, eskort da olsa kadın sonuçta, beğenmişler işte, hani motorcular biraz daha çevik ve kanı akan tipler olduğu için belki hem para alıp hemde doyarız diye düşünmüşlerdir.. bir şekilde kendimi teselli etmem lazım benim :)
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Kadın deyince aklıma geldi, arkadaşlarım bir uygulamadan bahsetmişti bana, "Tinder" isminde bir uygulama, bir kaç gün önce merak ettim ve gece 00:48 sularında telefonuma kurdum, forum profilindeki fotomu koydum profil resmi olarak ve ertesi gün öğleye kadar 14 kişi beğeni atmış.. bir tanesi erkek olduğu için onu eledim direkt.. 13 tane 21-35 yaş arası hatun beğeni atmış :)

motoru mu beğendiler benimi beğendiler bilemedim şimdi :D

şaka yapıyorum ama şöyle bir gerçek var ki biz forum olarak beyin takımındayız bence, kadın milleti beyin yormayı pek sevmiyor, onlar daha çok his peşinde, heyecan peşinde... kafalarını yoran şeylerden çabuk sıkıldıklarını fark ettim ben...,

biz burada tartışmalar yapıyoruz, konuları istişare ediyoruz ve beyin fırtınası yapıyoruz yada bilgi birikimlerimizi döküyoruz buraya... peki kadınlar gelip ne yapacak? hani şimdi kadınlar görse kızar ama genel olarak onlar çoğu zaman beyinlerini kullanmak yerine hislerinin peşinden koşmayı seçtikleri için böyle forumlarda pek görülmezler... burası kafa yorma ve bilgi paylaşma yeri... onların heyecanını doyuracak fazla şey yok burada.
Kadınlar kulubune sitesine bir bakın konuştukları konuları görürsünüz 🥲
 
Katılım
20 Mar 2024
Mesajlar
1,115
kalbimi kırdın, eskort da olsa kadın sonuçta, beğenmişler işte, hani motorcular biraz daha çevik ve kanı akan tipler olduğu için belki hem para alıp hemde doyarız diye düşünmüşlerdir.. bir şekilde kendimi teselli etmem lazım benim :)
abi kalbini kırmak gibi bir niyetim asla yok ama seni beğendikleri için beğenmiyor onlar ya :) kalp kırmak istesem feci konuşurum benim bayramlık ağzımı açtırmayın!!!!!!
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
Dün depoda paket bekliyorum çevirmelerden kaçmaya çalışıyorlar. Konuştuklarında birinin sigortası yok, birinin çantası işli değil. Başka zamanlarda ehliyeti olmayana bile rastladım, P1* belgesi olmayanlarda var. Ben trafik polisi olsaydım nerede esnaf kurye var hepisini çevirmeye çekerdim, kuryelerin %98 i motosikletten bir haberler.
ben bu kuryelerden çok rahatsız oluyorum, yani öyle bir kullanıyorlar ki bunlar yüzünden kaza yapacağım diye korkuyorum hep... geçen cumartesi motor değiştirdim, tiger explorer 1200 aldım ve ilginç şekilde trafikte diğer araçların tutumu değişti bana karşı... dibime sokulan kurye sayısında azalma oldu, yol veren araç sayısı arttı biraz, etrafta durduk yere sohbet etmek isteyenlerin sayısı arttı...

yeni motosiklet ile beraber itibar satın aldım :D bir taşla iki kuş... şimdi biraz da ekipmanları değiştirirsem tam olur, şöyle polis kamuflajını andıran mont ve pantolon ayarlarsam tamamdır... motora da bir kaç ekleme yaparım belki... çok hoşuma gitti milletin pozitif tutumu.
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
dostum, aksi kanıtlanana kadar internetteki herkes erkektir.
Tamamda hangi erkek zarımı diktirdim şu doktor çok iyi,oramı buramı yaptırdım memnun kalmadım,eşimin annesi kotü davraniyor,sürtündük hamile kalır mıyım,aldattım, eşimi sevmiyorum ama on yıldır beraberiz gibi konuları erkek konusur mu 🫠
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
kalbimi kırdın, eskort da olsa kadın sonuçta, beğenmişler işte, hani motorcular biraz daha çevik ve kanı akan tipler olduğu için belki hem para alıp hemde doyarız diye düşünmüşlerdir.. bir şekilde kendimi teselli etmem lazım benim :)
Senin beğenenlerle eşleşmek için görüntülere dikkatli bakıp flu olanlara. Eşlesmeye calısırken denk getirmen lazım.
Bu arada düsüyor yani ustam 35 yaşındaydı çok denk geliyordu ben 25'm kücük gözüyle bakıyorlar 😂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Peki
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
ben bu kuryelerden çok rahatsız oluyorum, yani öyle bir kullanıyorlar ki bunlar yüzünden kaza yapacağım diye korkuyorum hep... geçen cumartesi motor değiştirdim, tiger explorer 1200 aldım ve ilginç şekilde trafikte diğer araçların tutumu değişti bana karşı... dibime sokulan kurye sayısında azalma oldu, yol veren araç sayısı arttı biraz, etrafta durduk yere sohbet etmek isteyenlerin sayısı arttı...

yeni motosiklet ile beraber itibar satın aldım :D bir taşla iki kuş... şimdi biraz da ekipmanları değiştirirsem tam olur, şöyle polis kamuflajını andıran mont ve pantolon ayarlarsam tamamdır... motora da bir kaç ekleme yaparım belki... çok hoşuma gitti milletin pozitif tutumu.
Bir çoğu polis sanıyor, birde bir araç ne kadar büyükse itibar o kadar büyük oluyor trafikte. Mesela kendi arabam ile trafiğe çıktığımda önüme kıranlar ve yol vermeyenler bir anda sıfıra iniyor, birde bizimkilerin Tipo ile çıktığımda sümük muammelesi uygulamaya çalışıyorlar.

Bu arada hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
abi kalbini kırmak gibi bir niyetim asla yok ama seni beğendikleri için beğenmiyor onlar ya :) kalp kırmak istesem feci konuşurum benim bayramlık ağzımı açtırmayın!!!!!!
kalp de kırarım üstünde de tepinirim diyorsun yani :D

Senin beğenenlerle eşleşmek için görüntülere dikkatli bakıp flu olanlara. Eşlesmeye calısırken denk getirmen lazım.
Bu arada düsüyor yani ustam 35 yaşındaydı çok denk geliyordu ben 25'm kücük gözüyle bakıyorlar 😂
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Peki
gerek yok, yine denk geliyor beğenen ama ben öyle bir denemesine yükleyip baktım, hiç biri ile konuşmadım çünkü gerek yok, bana lazım değil..

yukarıda mesajda şaka yaptım ben, çevremde kadınlar beğeniyor genelde, şöyle iltifat ediyorlar; kokun aroman güzel, sesin, bakışların, herkes neden seni bu kadar koruyor? çok sakinsin, gizli psikopat bir yönün var ama belli etmiyorsun, çok yakışıklı giyiniyorsun v.s. iltifatlar alıyorum çeşitli kadınlardan.

ben şu anda sadece tek bir kadını etkilemek istiyorum, oda aşık olduğum kadın, aramız baya açıldı, bakalım zaman neyi gösterecek :/
Bir çoğu polis sanıyor, birde bir araç ne kadar büyükse itibar o kadar büyük oluyor trafikte. Mesela kendi arabam ile trafiğe çıktığımda önüme kıranlar ve yol vermeyenler bir anda sıfıra iniyor, birde bizimkilerin Tipo ile çıktığımda sümük muammelesi uygulamaya çalışıyorlar.

Bu arada hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanız dileğiyle.
teşekkürler, ilk kazamı yaptım, olduğu yerde devirdim motoru, çok ağırmış, 269 kg yazıyor ama ağırlık merkezi yukarıda olmasından dolayı belirli açıdan sonra yatınca tutulmuyor..

edit: utandım ya, hemen yardıma koştular, 3 kişi anca kaldırdık motoru yerden, arka fren manetinin ucu kırıldı, onun dışında hiç bir yerine bir şey olmadı motorun... o manetin ucu da kaynaklıydı, benden önceki sahibi de aynı şekil devirip kırmış orayı :D
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
kalp de kırarım üstünde de tepinirim diyorsun yani :D


gerek yok, yine denk geliyor beğenen ama ben öyle bir denemesine yükleyip baktım, hiç biri ile konuşmadım çünkü gerek yok, bana lazım değil..

yukarıda mesajda şaka yaptım ben, çevremde kadınlar beğeniyor genelde, şöyle iltifat ediyorlar; kokun aroman güzel, sesin, bakışların, herkes neden seni bu kadar koruyor? çok sakinsin, gizli psikopat bir yönün var ama belli etmiyorsun, çok yakışıklı giyiniyorsun v.s. iltifatlar alıyorum çeşitli kadınlardan.

ben şu anda sadece tek bir kadını etkilemek istiyorum, oda aşık olduğum kadın, aramız baya açıldı, bakalım zaman neyi gösterecek :/

teşekkürler, ilk kazamı yaptım, olduğu yerde devirdim motoru, çok ağırmış, 269 kg yazıyor ama ağırlık merkezi yukarıda olmasından dolayı belirli açıdan sonra yatınca tutulmuyor..

edit: utandım ya, hemen yardıma koştular, 3 kişi anca kaldırdık motoru yerden, arka fren manetinin ucu kırıldı, onun dışında hiç bir yerine bir şey olmadı motorun... o manetin ucu da kaynaklıydı, benden önceki sahibi de aynı şekil devirip kırmış orayı :D
Geçmiş olsun,hayırlısı ne ise o olsun 😇
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
İnstagram'da maganda kuryeler başlamış ağlamaya hemen. Ben neden medeni insan gibi davranmıyorum demiyorlar da neden ceza yazılıyor diye ağlıyorlar. Adam olup giy ekipmanını, cezadan da korkma sonra. Buna ceza yazılıyor da ona ( alakasız bir şey) neden yazılmıyor diyenlere de bayılıyorum. Onlara kalsa hayvandan farksız yaşıyor olurduk.
eldiven pahalı bir şey değil ve mutlaka bir şey alıp giymek gerek... bu kanunda tek bir şey bana yanlış geldi oda kanun çıktıktan sonra en azından milletin haberi olması için 1 hafta beklemeliydi, kanun hemen yürürlüğe girdi galiba.

bana soracak olurlarsa ben zaten eldiven mont v.s. hepsini giyiyorum çünkü her an kaza yapabiliyoruz, hatta dün öğle yemeğine giderken "bitti mi işin" diye sordu şantiyede bir eleman ve bende "yok, yemeğe gidip gelecem" dedim ve adam benim neden komple koruma giydiğimi sordu...

adama sakin şekilde güzelce cevap verdim ama harbi sıkıldım, abi salaklığında bir sınırı olur, öğle yemeğine giderken kaza yapılmıyor mu motosiklet ile?

yani gerçekten bazen sorun bende mi diye düşünüyorum, hani çok sinirleniyorum, bu kadar sinirlenmek mi yanlış yoksa milletin bu kadar cahil ve aptal olması mı yanlış bilemiyorum.
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
teşekkürler, ilk kazamı yaptım, olduğu yerde devirdim motoru, çok ağırmış, 269 kg yazıyor ama ağırlık merkezi yukarıda olmasından dolayı belirli açıdan sonra yatınca tutulmuyor..

edit: utandım ya, hemen yardıma koştular, 3 kişi anca kaldırdık motoru yerden, arka fren manetinin ucu kırıldı, onun dışında hiç bir yerine bir şey olmadı motorun... o manetin ucu da kaynaklıydı, benden önceki sahibi de aynı şekil devirip kırmış orayı :D
En büyük kazanız bu olsun, boşuna dememişler taze moka sinek çabuk konar diye. Yeni malın başına illa bir şey gelecek. :)
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
eldiven pahalı bir şey değil ve mutlaka bir şey alıp giymek gerek... bu kanunda tek bir şey bana yanlış geldi oda kanun çıktıktan sonra en azından milletin haberi olması için 1 hafta beklemeliydi, kanun hemen yürürlüğe girdi galiba.

bana soracak olurlarsa ben zaten eldiven mont v.s. hepsini giyiyorum çünkü her an kaza yapabiliyoruz, hatta dün öğle yemeğine giderken "bitti mi işin" diye sordu şantiyede bir eleman ve bende "yok, yemeğe gidip gelecem" dedim ve adam benim neden komple koruma giydiğimi sordu...

adama sakin şekilde güzelce cevap verdim ama harbi sıkıldım, abi salaklığında bir sınırı olur, öğle yemeğine giderken kaza yapılmıyor mu motosiklet ile?

yani gerçekten bazen sorun bende mi diye düşünüyorum, hani çok sinirleniyorum, bu kadar sinirlenmek mi yanlış yoksa milletin bu kadar cahil ve aptal olması mı yanlış bilemiyorum.
Empati konusunda ya da belirli kalıplar dışında pek düşünmeye meyilli bir halk değiliz
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
eldiven yok diye motorları bağlamaya başlamışlar bile bu ne hız yiğidim yavaş çiğerimi söktün 🤣
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,005
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
..., tiger explorer 1200 aldım ve ilginç şekilde trafikte diğer araçların tutumu değişti bana karşı... dibime sokulan kurye sayısında azalma oldu, yol veren araç sayısı arttı biraz, etrafta durduk yere sohbet etmek isteyenlerin sayısı arttı...

yeni motosiklet ile beraber itibar satın aldım :D bir taşla iki kuş... şimdi biraz da ekipmanları değiştirirsem tam olur, şöyle polis kamuflajını andıran mont ve pantolon ayarlarsam tamamdır... motora da bir kaç ekleme yaparım belki... çok hoşuma gitti milletin pozitif tutumu.
Tiger hayırlı olsun.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
ben bu kuryelerden çok rahatsız oluyorum, yani öyle bir kullanıyorlar ki bunlar yüzünden kaza yapacağım diye korkuyorum hep... geçen cumartesi motor değiştirdim, tiger explorer 1200 aldım ve ilginç şekilde trafikte diğer araçların tutumu değişti bana karşı... dibime sokulan kurye sayısında azalma oldu, yol veren araç sayısı arttı biraz, etrafta durduk yere sohbet etmek isteyenlerin sayısı arttı...

yeni motosiklet ile beraber itibar satın aldım :D bir taşla iki kuş... şimdi biraz da ekipmanları değiştirirsem tam olur, şöyle polis kamuflajını andıran mont ve pantolon ayarlarsam tamamdır... motora da bir kaç ekleme yaparım belki... çok hoşuma gitti milletin pozitif tutumu.
hayırlı olsun hani resimler
benim bi arkadaşta cumartesi aldı xc expo 2015 model 35000 km de 420000 ye
motor azcık dışarda bırakılmış toz toprak olmuş yıkadık pakladık yılan gibi oldu two egzoz var yarış motoru gibi ses çıkıyor
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
hayırlı olsun hani resimler
benim bi arkadaşta cumartesi aldı xc expo 2015 model 35000 km de 420000 ye
motor azcık dışarda bırakılmış toz toprak olmuş yıkadık pakladık yılan gibi oldu two egzoz var yarış motoru gibi ses çıkıyor
Teşekkürler, almaya gittiğim gün sahibini beklerken 2 resim çektim sadece, satın aldıktan sonra hiç resim çekmedim, şöyle bir güzel yıkayıp güzel bir yerde biraz çekeceğim ama ne zaman olur bilmiyorum... Benimki de 2015 model, 49 bin km de ve 405 bin tl ye aldım..

9hpfi3m.jpg


7wbpdkq.jpg


Kardeşim hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.
teşekkürler :) valla görmemiş gibi yani 10 km işe git gel mesafem var böyle bir hayvan aldım bununla işe gidip geliyorum... kendimi tuhaf hissediyorum biraz ama motora bayıldım... ağır motorları severim ama bu biraz fazla ağır geldi, gülü seven dikenine katlanır artık.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst