GS e binen adamlarin sonu budur arkadaslar.
Problemi olmayan adamin ne isi var , birinci dünya savasinda kullanilmis ucaklarin artan parcalarindan yapilmis , traktör gibi titreyen , su gibi yag yakan , dalgali denizde ki balikci takasi gibi sallana sallana yol alan , %35 i suyla %65 i havayla soguyan sacma sapan bir bloga sahip , her 5 yilda bir hacmi 50cc arttirilarak gelistirildigi iddia edilen . Üzerine 150 kg ilave aksesuar takildiktan sonra hala kivrak ve hafif oldugu iddia edilen . Her seyi yaptigi söylenen ama hicbirseyi 100% yapamayan traktörle.
Hayat 3 silindirle baslar , 4 silindirle harika olur
Sevgilerimle