- Katılım
- 2 Ağu 2023
- Mesajlar
- 69
- Motosikleti
- Honda SH125
- Konu Yazar
- #1
Vay be... motoru alalı 1 sene,forumda sizlerden tavsiyeler almaya başlayalı,tanışalı 2 sene olmuş. Bu 1 sene içinde canım dio'mla 12000 km yol yaptım. Bunun içinde uzun yol var,Ys kuryelik var,sağanak yağmur var, çiseleyen yağmur var,kar yağışı var,sabah ezanında sürüş var,gece yarısı sürüşü var. Kısa vadede düşüncem motorumu büyütmek. Forza veya ADV350 alabiliyorum önümüzdeki dönem. Uzun vadede ise Transalp
ahhhh Transalp o renkleri,sesi,köpürtmesi. Anlayamazsınız
Sizlerden tam burda tavsiye istiyorum. Yolun sonunda Transalp olduğunu varsayarsak,şimdiden dio'dan cb125f e geçip vitesli sürüş dinamiklerine,yani scooterdan motosiklete geçişi başlatsam mı ?
Dio'dan cb125 e geçmeye değer mi ?
Forzadan yada ADV den eğitimle Transalp'e mi geçsem? A Sınıfı ehliyetim var en son sınavda vitesli mt07 sürmüştüm.
Kamp yapan,hanımla,çocukla uzun yol yapmayı seven biri olarak bagaj vs faktörleri düşünürsek scooterda mı kalmalıyım ? ( içimdeki vitesli,motosiklet aşkını durduramıyorum ama)
Tavsiyeleriniz ve değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Sizlerden tam burda tavsiye istiyorum. Yolun sonunda Transalp olduğunu varsayarsak,şimdiden dio'dan cb125f e geçip vitesli sürüş dinamiklerine,yani scooterdan motosiklete geçişi başlatsam mı ?
Dio'dan cb125 e geçmeye değer mi ?
Forzadan yada ADV den eğitimle Transalp'e mi geçsem? A Sınıfı ehliyetim var en son sınavda vitesli mt07 sürmüştüm.
Kamp yapan,hanımla,çocukla uzun yol yapmayı seven biri olarak bagaj vs faktörleri düşünürsek scooterda mı kalmalıyım ? ( içimdeki vitesli,motosiklet aşkını durduramıyorum ama)
Tavsiyeleriniz ve değerli yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim.