Kasim Istanbul Bulusmasi - Musait olan- Whatsapp grubu

Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Katılım
17 Haz 2025
Mesajlar
153
Motosikleti
Husqvarna Svartpilen 250
Belirlenen tarihlerde müsait olursam ben de gelebilirim...
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Gecenki bulusmaya 700 km gelen erkekler vardı, bu sefer de izmir / balıkesir tarafında yapın da istanbul civarındaki erkekleri görsünler :D
Ben 10 kasima saglikli cikarsam canakkaledeyim. Asagiya sallaniriz. Orada bize eslik edenler cikar umarim
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ben 10 kasima saglikli cikarsam canakkaledeyim. Asagiya sallaniriz. Orada bize eslik edenler cikar umarim
Aslında Çanakkale Şehitler Abidesi çıkışı Çan-Yenice-Balya dağ yolu üzerinden Balıkesir'de benim önerdiğim yer olur, bir başkasının önereceği mekan olur, oraya köfte yemeye gidilse bence güzel bir program olur. Çanakkale'ye gelmeyecek olanlar da ya da İzmir tayfası da direk mekana gelebilir.

https://maps.app.goo.gl/9fgbHTSrCiRviuCJA

 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Ozaman istanbuldan geleceklerin konaklayacagi bir program olmali. sabah 3 saat canakkale, oradan 3-4 saat cayirhiisar gunu tamamlariz. orada da 3-4 saat oturup sohbet ederiz gun biter :)
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,107
Aslında Çanakkale Şehitler Abidesi çıkışı Çan-Yenice-Balya dağ yolu üzerinden Balıkesir'de benim önerdiğim yer olur, bir başkasının önereceği mekan olur, oraya köfte yemeye gidilse bence güzel bir program olur. Çanakkale'ye gelmeyecek olanlar da ya da İzmir tayfası da direk mekana gelebilir.

https://maps.app.goo.gl/9fgbHTSrCiRviuCJA

Süper. Hatta pazar günü olursa hatika olur.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ozaman istanbuldan geleceklerin konaklayacagi bir program olmali. sabah 3 saat canakkale, oradan 3-4 saat cayirhiisar gunu tamamlariz. orada da 3-4 saat oturup sohbet ederiz gun biter :)
Aslında 30.Ağustos köfte turu etkinliğini düzenleyen ekip olarak o gün @Psyduck ve kıymetli eşine söz vermiştik Çanakkale'de bir etkinlik için. 8 Kasım Ctesi ya da 9 Kasım Pazar günü Çanakkale'de buluşup Çamod desteğiyle güzel bir sürüş yapabiliriz. Akşam da konaklanan yere yakın, yürüyüş mesafesinde bir meyhane olur restoran olur toplu muhabbet sohbet edilir. 10 Kasım tören sonrası da Balıkesir yapılabilir. Dolayısıyla doya doya gezmiş, eğlenmiş oluruz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ged
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Aslında 30.Ağustos köfte turu etkinliğini düzenleyen ekip olarak @Psyduck ve kıymetli eşine söz vermiştik Çanakkale'de bir etkinlik için. 8 Kasım Ctesi ya da 9 Kasım Pazar günü Çanakkale'de buluşup Çamod desteğiyle güzel bir sürüş yapabiliriz. Akşam da konaklanan yere yakın, yürüyüş mesafesinde bir meyhane olur restoran olur toplu muhabbet sohbet edilir. 10 Kasım tören sonrası da Balıkesir yapılabilir. Dolayısıyla doya doya gezmiş, eğlenmiş oluruz.
Gold serisi ise ben OK :) 9 kasim da uygun, ben gunubirlik olacagi icin 10 kasim dedim ama konaklamali olacaksa 9 kasim uyar.
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Beylerbeyi uygun. Eslerimiz ile mi gelelim tekmi? Esi gelen varsa esimle gelirim muhtemelen.
Bizim geçen etkinliğe eşleriyle gelen arkadaşlarımız oldu. Ümit ediyorum ki hiçbir problem çıkmamıştır. Bekarlar olarak hiçbirimiz eşlere saygıda kusur etmedik.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,511
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst