R 1200 GS almak istiyorum, yardım rica ediyorum.

Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Yine de ilker.a dostumuz Gs'leri beğeniyor, o nedenle Gs önermek daha sağlıklı.

Bana kalsa yol motoru olarak 2i el Fjr, Bmw K serisi ya da Rt serisi , Kawa Gtr serisi gibi makinelere bakardım.
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Yine de ilker.a dostumuz Gs'leri beğeniyor, o nedenle Gs önermek daha sağlıklı.

Bana kalsa yol motoru olarak 2i el Fjr, Bmw K serisi ya da Rt serisi , Kawa Gtr serisi gibi makinelere bakardım.
Temizinden düşük km.li full donanımlı Trophy SE 1200 alalım sana mubarek. Boşver Bmw'yi Kawa'yı. Uzun yol kaptanları gibi günde 1500 km sürersin☺️
 
Katılım
10 Eki 2019
Mesajlar
82
Dostum ilanlara bir göz atayım dedim şunuda gördüm. https://www.sahibinden.com/ilan/vas...00-gs-adv-k.k-12-ay-taksitle-1264217007/detay

Ayriyetten GS konusunda epey tecrübeli arkadaş görmüşken sorayım. Pek fazla değişik motorsiklet kullanmadım, şuan Tenere700 sahibiyim ama uzun yol için ayrıca konforlu birşey almak istiyorum. 600/800 km yol yaptığımızı düşünürsek Tenere700 / GS karşılaştırması yaptığımızda konfor ne kadar farkeder tavsiyelerinizi duymak isterim.

Tenere ile şuanki deneyimim günde 600 km yol yaparsam sonrası epey yorgunluk yaşıyorum. Tenere'den vazgeçmem ama yanına şöye 2015/2016 model civarı bir GS alıcak olsam hangi modeli daha iyi bir tercih olur?
Konfor %280-300 arası değişir.(Kusuratlı atayım da bilimsel olsun)

Tenere 700 Kullanmadım ama benzer mantıkla bir üst segmenti için üretilmiş olan eski motorlarımdan Crf1000 Africa Twin konforu ile GS konforu arasında bile dağlar kadar fark var....

Gs ile 2 Hafta önce Fİlibeden İstanbula dağ yollarından 400 km viraj 250 km otoban toplam 650 km geldim ertesi sabah oram buram ağrımadan işe gidebildim.Macera Motoru/Yol Endurolarında GS , Supertenere ve Tiger 1200 serileri çok ama çok konforlu.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,857
Motosikleti
cbf 150
En uygun asfalt tur motoru nt1100 hondadır şu anda. Hemde çok uygun fiyatı var
 
Katılım
26 Mar 2018
Mesajlar
10,019
Motosikleti
2022 Suzuki V Strom 650 (DL650)
En uygun asfalt tur motoru nt1100 hondadır şu anda. Hemde çok uygun fiyatı var
Onun DCT olmayanını getirmedikleri için ocak dışı + getirseler bunun kitlesi DCT isteyeceği için aldığın anda değerinden %30 düşmen gerekir. Hurdaya çıkana kadar kullanmayacaksanız alınmaz bunun düzü, DCT olanı da ben almam. E-Clutch yapsalar ne güzel olur; DCT fazla karmaşık ve ağır.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,857
Motosikleti
cbf 150
E clutch sanıyordum dctmi? DCT aslında piyasadaki en iyi otomatik sistem bildiğim kadarıyla. Gs in otomatiğini kullandım pek akıllı değildi ama tabi ilk sürüm 2027 28 gibi o sistem data toplamayla epey bir oturur. ama honda zaten becermiş bunu.

nt1100 nc750x ailesnin devaı gibi. hatta eskilerde şaftlı NT birşey vardı 700 müydü neydi transalp motorlu entegra çantalı. o motorun devamı da olabilir. Bu motorlar alınır satılmaz devamlı yolda km bindiriceksin ufak goldwingler özetle.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
201
Konfor %280-300 arası değişir.(Kusuratlı atayım da bilimsel olsun)

Tenere 700 Kullanmadım ama benzer mantıkla bir üst segmenti için üretilmiş olan eski motorlarımdan Crf1000 Africa Twin konforu ile GS konforu arasında bile dağlar kadar fark var....

Gs ile 2 Hafta önce Fİlibeden İstanbula dağ yollarından 400 km viraj 250 km otoban toplam 650 km geldim ertesi sabah oram buram ağrımadan işe gidebildim.Macera Motoru/Yol Endurolarında GS , Supertenere ve Tiger 1200 serileri çok ama çok konforlu.
Africa Twin'in rüzgar direnci iyi diye bilirdim, onda bile okadar fark ettirdiyse Tenereden farkı dahada yüksek olucaktır demekki. Teşekkürler.
 
Katılım
10 Mar 2014
Mesajlar
435
Motosikleti
Kymco Xciting VS 400
Şu 3 ilan için fikirleri olanları dinlemek isterim:

2009 Model - 92.000'de - İstanbul'da - 345.000 TL
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...iye-orijinal-kazasiz-bmw-gs-1273058944/detay/

2007 Model - 103.000'de - Muğla'da - 340.000 TL - Muğla'da olması benim açımdan sıkıntılı, gidip bakmak zor, gdersem alıp dönmem lazım
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...ale-erdi-jubile-vakti-geldi-1244864279/detay/

2007 Model - 108.000'de - Yine Muğla'da - 360.000 TL - Muğla'da olması benim açımdan sıkıntılı, gidip bakmak zor, gdersem alıp dönmem lazım
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...den-yedek-anahtarli-kazasiz-1231692564/detay/
Bu kilometrelerde bir GS için mutlaka sağlam yedek akçeniz olmalı.
Geçtiğimiz hafta serviste kuru GS in debriyaj balatası değişti. Motoru ortadan ikiye ayırdılar. Sanırım 40k civarında bir maliyet var.
ABS de sorun çıkarsa o da ciddi bir maliyet.
Benim mesela debriyaj müşürümde bir sorun var. Motor 1. vitesteyken çalışmıyor. Mutlaka boşa almam gerekiyor. Küçücük plastik parça 3k civarı.

RT için de 2 kelamım var. Arkadaşımın 1250 RT sini kullandım deneme amaçlı. Kesinlikle bir GS değil. Belki yüksek makina kullanım alışkanlığımdandır, bilemedim. Her yerinden teknoloji fışkırıyor bu arada.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,857
Motosikleti
cbf 150
Africa Twin'in rüzgar direnci iyi diye bilirdim, onda bile okadar fark ettirdiyse Tenereden farkı dahada yüksek olucaktır demekki. Teşekkürler.
v strom 800 unutma, bir oturuşta depo bitirdim. Africa Twinde rahat motordur ama süspansiyon ayarlarını iyi yapmak lazım. Bizim Türkler böyle teknolojik motor alırlar ama süspansiyonla oynamak konusunda çekincelidirler. Abi dilediğiniz gibi oynayın motorun karakteri gece gündüz gibi değişir.

Africa twin bilhassa adventure kasası kullanabiliceğiniz en rahat motorlardan biridir. Ve inanılmaz dengelidirde. Ama tekrar ediyorum bir Gs1250 gibi rüzgardan korunmak piyasadaki çogu motorda yoktur. Gsin büyük göğsü cidden çok iyi iş görüyor.
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Selamlar,

Konuyu açtığımdan beri favorilerime ekleyip ciddi olarak takip ettiğim 8-10 tane ilan var.
Her gün bir mail geliyor bana, şu ilanın fiyatı düştü diye, her gün fiyatını 5.000 - 10.000 TL düşüren biri oluyor.
Ya satıcılarda para yok, üçe beşe bakmadan bir an önce satıp elden çıkartma ve yollarına bakma derdindeler.
Ya da alıcılarda para yok, istenen paraları hiç kimse ödeyemiyor, satıcılar da biraz daha düşeyim deyip düşüyor.

Maksimum 450.000 TL olacak şekilde filtreleyip o ilanlara bakıyorum.
Çoğu model 2006-2007, fiyatlar 300.000-400.000 arası.
Bu aralıkta bir tane 2010 var galiba ama ağır hasarlıymış.
Ağır hasar konusu da tam bir bilinmezlik; hasar neydi, kim tamir etti, hangi parçaları kullandı vs.
İyi bir usta tarafından düzgün şekilde tamir edildiyse belki tercih edilebilir ama hem kafada hep bir soru işareti olur, hem de satma durumunda büyük bir eksi yazar.

Bir de aksesuar meselesi var.
2007 model ve aynı fiyatta olan iki seçenek var diyelim; biri daha sade (sadece üçlü çanta seti var mesela), diğeri antin kuntin ne varsa doldurmuş motora.
İnsan psikolojisi, iki ürün aynı paraysa daha aksesuarlı olanı alayım diyor ama ben aksesuar sevmem, dolayısıyla o aksesuarlardan kurtulma durumu var.
Motorun her yerindeki sticker'lar, motorun ufacık boşluklarına takılmış ve ne işe yaradığı belli olmayan yumruk kadar çantalar, farlar, aynalar, antin kuntin şeyler bende göz yoruyor. Ayna, çanta, sticker gibi kozmetik aksesuarlar kabul ama elektriksel aksesuarların (farlar, USB çıkışları vs.) ne kadar iyi bir işçilikle yapıldığı da muamma.

Bir de üçlü çanta değişkeni var. Kimi motorların üçlü çantaları daha güzel ve daha işlevsel görünüyorken, kimilerinde yan çanta yok, sadece arkada ufak bir çanta var. Bazılarında alüminyum çantalar var, bazılarında BMW'nin seti var. Bazen diyorum ki, üçlü seti olan bir motor al, bazen de diyorum ki çantasız alıp kafana göre bir çanta seti taktır. Ama alüminyum çanta setleri tahminen 30.000-40.000 TL arasındadır.

Değişkeni bu kadar bol bir araştırma içindeyken olur da bir motorda karar kılarsam buraya yazarım zaten :giggle:
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,840
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Bir de üçlü çanta değişkeni var. Kimi motorların üçlü çantaları daha güzel ve daha işlevsel görünüyorken, kimilerinde yan çanta yok, sadece arkada ufak bir çanta var. Bazılarında alüminyum çantalar var, bazılarında BMW'nin seti var. Bazen diyorum ki, üçlü seti olan bir motor al, bazen de diyorum ki çantasız alıp kafana göre bir çanta seti taktır. Ama alüminyum çanta setleri tahminen 30.000-40.000 TL arasındadır.
Aluminyum çanta seti fiyatları konusunda çok naif gördüm sizi. Sırf demileri o kadar para tutar.
Ben bir buçuk yıl önce vstrom'u aldığımda hasanpaşa'daki motosiklet mağazaları mahallesine uğradığımda givi çantaları satan bir dükkan görmüştüm, benim vstromdaki 3lü çanta seti demirleri ile birlikte ne kadar tutar yaklaşık diye meraktan sormuştum, 50bin'i geçer demişlerdi. BMW için olanları çok daha yüksektir kesin.
Yani ikinci el motoru çanta seti ile almak her zaman daha makul oluyor.
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,151
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Selamlar,

Konuyu açtığımdan beri favorilerime ekleyip ciddi olarak takip ettiğim 8-10 tane ilan var.
Her gün bir mail geliyor bana, şu ilanın fiyatı düştü diye, her gün fiyatını 5.000 - 10.000 TL düşüren biri oluyor.
Ya satıcılarda para yok, üçe beşe bakmadan bir an önce satıp elden çıkartma ve yollarına bakma derdindeler.
Ya da alıcılarda para yok, istenen paraları hiç kimse ödeyemiyor, satıcılar da biraz daha düşeyim deyip düşüyor.
Az daha bekleee. Sezon sonu gelip havalar sogudukca fiyatlar düsecek veya pazarlik marjlari daha artacak. Bu sene bitti say seneye sezon acilana kadar genis genis bakimlarini yaptir . Cantalarini hallet sonrada keyifle bin.

Sevgilerimle
 
Katılım
19 Ocak 2015
Mesajlar
458
Motosikleti
BMW F650 GS (2006)
Selamlar,

Konuyu takip edip GS almak isteyen varsa aşağıdaki ilanda bulunan motosiklet hakkında olumlu konuştular.
Nuri Uyanıkoğlu'nun video yayınında denk geldim, videoda 5:45'ten itibaren konuşuyorlar.
Temiz motormuş, alınabilirmiş, onların yalancısıyım, videoda 400.000 TL gözüküyor ama şu anda 398.000 TL.
Benim de takibimdeki bir motor ama henüz para denkleştiremediğim için gidip görmedim.

2008 Model - yaklaşık 100.000'deki GS ilanı:
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...al-en-sorunsuz-seri-r1200gs-1275192564/detay/

Bu da videodaki ilgili bölüm:
 
Katılım
12 May 2007
Mesajlar
431
Motosikleti
Triumph Street Triple RS, Yamaha Tracer 9 GT+
Selamlar,

Konuyu takip edip GS almak isteyen varsa aşağıdaki ilanda bulunan motosiklet hakkında olumlu konuştular.
Nuri Uyanıkoğlu'nun video yayınında denk geldim, videoda 5:45'ten itibaren konuşuyorlar.
Temiz motormuş, alınabilirmiş, onların yalancısıyım, videoda 400.000 TL gözüküyor ama şu anda 398.000 TL.
Benim de takibimdeki bir motor ama henüz para denkleştiremediğim için gidip görmedim.

2008 Model - yaklaşık 100.000'deki GS ilanı:
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...al-en-sorunsuz-seri-r1200gs-1275192564/detay/

Bu da videodaki ilgili bölüm:
Merhaba Ilker Bey

oncelikle umarim gonlunuzdekini bulursunuz. Bende bakirkoydeyim, bir suredir bahcelievler calislar caddesinin bitiminde bir kafeye gidiyorduk aksamlari (20 gune kadar, 20 gundur yokum), o kafenin sahibi cok temiz bir 1200 aldi, satacakti Austin cafe. Bir aksam oradan ugrayin kapida gorursunuz muhtemelen. 30 K yoktu kmsi, kaza falanda yoktu. bir bakin
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Selamlar,

Konuyu takip edip GS almak isteyen varsa aşağıdaki ilanda bulunan motosiklet hakkında olumlu konuştular.
Nuri Uyanıkoğlu'nun video yayınında denk geldim, videoda 5:45'ten itibaren konuşuyorlar.
Temiz motormuş, alınabilirmiş, onların yalancısıyım, videoda 400.000 TL gözüküyor ama şu anda 398.000 TL.
Benim de takibimdeki bir motor ama henüz para denkleştiremediğim için gidip görmedim.

2008 Model - yaklaşık 100.000'deki GS ilanı:
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...al-en-sorunsuz-seri-r1200gs-1275192564/detay/

Bu da videodaki ilgili bölüm:
2008 model için 400.000 biraz fazla gibi
Ben Facebook GS grubunda bir ara çantasız 400.000 e verecektim 2012 model ki 2008 lerde sorunsuz ama tek egzantrikli 105 bg lik daha eski nesil bir bloğa sahip , elektronik suspansiyonda yoktu bu senelerde , yalnız bakımlarını yapan Nazım usta ile aynı lisede okuduk , eski evimdende komşumdu , Bmw de çok tecrübeli , dürüst bir adamdır..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst