Cruiser motor aleminin en delikanlı modeli rahmetli Hyosung Gv 650 idi. Adamlar 650 cc makineden o zamanlar 72 bg, yarış motoru performansı veren blok üretmişler. Bastın mı yapıştırdın mı sağlam gidiyormuş. Şimdiki makinelere bakıyorum, hayvan gibi cc, düşük bg. Hani bana "Hacım biz yelek giyip 90-100 gezip doğayı seyrediyoruz" cümlesi çok kolpa geliyor. Cruiserci olsam Gv 650 Aquila alırdım, gerçi alsam da sonu Er6F'ten farklı olmazmış, en basit işlem için bile Göçmen, Daytona, Sabri gibi tirreklerden medet umar hale gelirmişim.