Bu iş böyle olmuyor maaşlı çalısan olarak

Katılım
8 Mar 2020
Mesajlar
344
Motosikleti
Dominar D250
"12.000 TL paran var, bu parayı para piyasasında, faizde, emtiada vs bir şekilde büyütmeye başladın, her işleminde %5-%10 kazanç sağladığında para adım adım büyümeye başlayacak,"

hocam kusura bakma sesli güldüm.

bana eski şirletimde çalışan ismai i hatırlattın. baktım android çalışıyo bu. napıyon olm dedim.

"android te oyun yazsak o oyun için ayda sadece 1 tl odeseler(şimdiki 5 tl gibi düşünün) 1 milyon kişi indirip kullansa al sana her ay 1 milyon yaaaa, 1 tl nedirr olm sadece 1 tl yaaa"

diyordu...naptı bilmiyorum.

dafadgsf
Bu tür gaz verme örnekleri, kısa hesaplarla büyük para kazanma hayali örnekleri çok var :)
bir dönem de dropshipping moda olmuştu, malum şahıs sosyal medyada reklamlarla çok kişiye eğitim satıp köşeyi döndü, eğitim alanların da büyük kısmı hayal satın aldı muhtemelen.
Oyun örneği çok yanlış değil, mobil oyun dünyasında ciddi paralar var o yüzden herkes o işe yöneliyor, şahsen bende çok sardığım bir oyunda oyun içi satın alıma birkaç yüz tl ödemişliğim var :)
Burada önemli olan bu gaz ile bir adım atmak, harekete geçmek, bir işe başlamak için bahaneleri ve oyalanmayı kenara bırakıp hedefin ne ise o yönde ilerlemek.
bende birilerine bir hedef sunabilirsem, birinin hayatına dokunabilirsem ne ala.
Kendim uyguladığım ve bana çok şey kattığı için başkalarına da faydalı olması adına paylaştım.


Yazı için teşekkürler bileşik getiri muhabbetini biliyorum,harcayan değil biriktebilen birisiyim ama enlfasyona yetisebileceğimi düşünmek çok zor. Çünki ben kenara attığımı biriktirdiğimi, dişimden arttıdığımın çok ötesinde bir zam geliyor 🥲
Bu konuda mevcut düzen aynen öyle maalesef.
Uzun bir süredir gittiğim bir kurs var, zamların ardı arkası kesilmeyince ilk başladığımdaki kurs ücreti ve maaşım ile mevcut dönemdeki kurs ücretiyle maaşımı karşılaştırdım. Maalesef kurs zammı maaş zammından çok çok ilerde gidiyor, harcamalarımız gelire göre fazla artıyor. :(
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,609
Motosikleti
Pilsan Cobra
Burası Türkiye, yeterince ahlaksızsan, devrin adamıysan birden zengin olabilirsin. Ya da biriyle inatlaşırsan bir kaç saat içinde fakir.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Sıkıntı yok kardeşim.
Herkesin tercihi hayatı farklı.
Ben senin yaşın da tam sur hendek operasyonlarına denk geldim.
Yaşamak tatil falan hayattan zevk almak nedir anca öğrendim.
Kolu eyp den kopan arkadaşlarımı teselli ediyordum şehit naaşı taşıyordum.
Bu benim tercihim şikayet yok .
Maaş için girmedim mesleğe diğerleri gibi.
Sende başarılı olacaksın eminim.
Hedefe odaklan gerisi kolay.
En ufak şeyde yılma yaşın en büyük zenginlik.
Şu forum abileri var ya köfte yiyen hepsi bütün mal varlıklarını verir senin yaşına dönmek için.
Bizden zenginsin.
Hemen zengin ol şu köfteci abilere bir bonfile ısmarla :D
Bak yemin ederim 25 yaşına geri dönmek için neler vermezdim. Çok doğru bir yazı olmuş. Tespitler çok iyi ve öğretici nitelikte. Sabır bu işin en önemli adımı.
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Burası Türkiye, yeterince ahlaksızsan, devrin adamıysan birden zengin olabilirsin. Ya da biriyle inatlaşırsan bir kaç saat içinde fakir.
Son cümleyi 22 yaşına kadar kabullenmek zor oldu iki gün çalıştım çıktım.
Şimdi küfür de etseler itin popisinede soksalar ,yapmak istemediğimi de yaptırsalar ,tamam abi deyip geçiyorum çünki bunun baska yolu yok.
Ölene kadar köprüyü geçmeye çalışacağız anlaşılan.
 
Katılım
17 Şub 2025
Mesajlar
190
Motosikleti
HONDA FORZA 2025
Ülkemiz Türkiye burada neler değerli bunlara bakmak lazım altın döviz gibi öncelik altın olmadığından döviz ile para kazanmak olsun. Bu yolda gidersek dövizi nasıl cebimize koyarız asıl soru bu ve bu yöne gitmek gerekli. Hepimiz tatil yapıyoruz ilk başlarda sermaye yaratmak için bence döviz kazanacağımız yada döviz ile harcama yapanlara yönelmek oluyor.
Peki kimdir bunlar ?!!
Bizim ülkemiz bir tatil cenneti çok fazla ilgi gören ingilizinden avusturalyasına kadar her millet gelip ülkemizde tatil yapıyor. Yaşın genç imkanın varsa tatil beldelerine git derim. Bak uçuk kaçık yapılmayacak işlerden bahsetmiyorum yaptığım işlerden bahsediyorum.
Örnek;
İki sene önce marmarise halamlara gittim aracım opel corsa c kasa bir ağacın aldına parkettim iki gün kaldım dönücem ulan bir baktım sileceklerim çam recinesi olmuş neyse cıktım eve sıcak su alıp dönücem çok sevgili eşim silecek suyuna bir bastı cam reçinesi ile camı sıvadığı kalmamış gibi hem cizdi hemde silecek motorunu yaktı. Yola cıkamıyorum önümü göremiyorum çıktım gittim sanayine ufacık bir sanayisi var 10 dükkan vardı tek tek dolaştım hepsi yabancı turistlere bakıyor iki gün sonra gel üç gün sonra gel diyor neyse gittim dükkandan silecek motoru aldım bendede teknisyenlik var söktüm ne var ne yok değiştirdim kapının önünde onu gören iki kişi geldi benım aracımda ampül yanmıyor diyor başka biri baaşka birşey söylüyor yardımcı oldum biri çıkarttı 50 dolar verdi diğeri düz hesap 100 dolar verdi ulan bir günde 150 dolar allah bereket versin. umarım kafanda birşeyler canlanmıştır.

neyse döndüm iki hafta sonra bir adamla tanışmıştım elektrikçiye ihtiyacı vardı ona numaramı vermiştim o adam aradı teknesi tersaneden çıkmış elektrikçiler yaz sonuna randevu veriyormuş çünkü sanayide düzgün usta yok koca marmariste 3 tane elektrikçi var.
Aradı konuştuk kardeş tekne tersaneden çıktı suya indirdik motorun safta bağlanması ve kamara ile dümene elektrik çekilmesi gerekli dedisana 3 hafta süre 7500 dolar para malzemelerde benden teknede kalabilirsiniz dedi. Ben bi elektrikçi arkadaşımla görüştüm ikimizde mercedeste çalışıyoruz izinlerimizi 2 hafta aldık çıktık gittik marmarise adam 3000 dolar saydı devamı iş bitince dedi yanmaz kablolar vs fln herşeyi almış gösterdi verdi. Biz kamaraya yan ışıklara tuvalete dümene fln elektrik çektik arkadaş bana yardım etti şaftı bağladım su tahliye pompasını bağladım marş yaptik herşey normal kalibreleri yapıldı adamı çağırdık test etti bir iki tur attık tmm dedi iban istedi verdim geri kalan parayı yatırdı iki 2 haftada bitirdik diye 500 dolar daha fazla verdi 8000 doları arkadaş ile kırıştık geldik.
Bana kalırsa sadece yaz aylarında orada bu işleri yapabilir bir sermaye edinebilirsin. Sonrası için kafanda mutlaka birşeyler şekillenir. Zengin olamazsın ama döviz olarak kazancın diğer insanlardan bir adım önde tutar seni.
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,609
Motosikleti
Pilsan Cobra
Son cümleyi 22 yaşına kadar kabullenmek zor oldu iki gün çalıştım çıktım.
Şimdi küfür de etseler itin popisinede soksalar ,yapmak istemediğimi de yaptırsalar ,tamam abi deyip geçiyorum çünki bunun baska yolu yok.
Ölene kadar köprüyü geçmeye çalışacağız anlaşılan.
Benim peder 68 kuşağı 51 doğumlu. 3 kere inat uğruna battı. En sonuncusu yine inatlaşıp bu işin doğrusu böyle dediği için alakasız konudan 2012'de 3.5 milyon TL vergi cezası yedi. 12 sene sonra kazandık açtığımız davaları. (2010'da 100.000'TL'ye sıfır e90 3.20d almıştım, 2012 ya da 2013'te 2007 model e92 3.35'i 90.000TL'ye satmıştım. bu rakamlardan hesap et ne kadar büyük para)

Davaları kazandıktan sonra yatırdığımız para bir otomobil ediyordu. Ben o zaman günlük kullandığım otomobilimi falan satıp 35/1'ini yatırmıştım cezanın. Hala parayı alamadık bu arada.

Özetle köprü möprü uğraşmayacaksın. Bizim ülkede köprünün başında ayrı, ortasında ayrı, sonunda ayrı adam durur. Milletin fabrikasını Mısıra taşımasının sebebi bu.

Başka köprüler arayacaksın.
 
Katılım
5 Eki 2017
Mesajlar
1,598
Motosikleti
Triumph Trident 660
Ülkemiz Türkiye burada neler değerli bunlara bakmak lazım altın döviz gibi öncelik altın olmadığından döviz ile para kazanmak olsun. Bu yolda gidersek dövizi nasıl cebimize koyarız asıl soru bu ve bu yöne gitmek gerekli. Hepimiz tatil yapıyoruz ilk başlarda sermaye yaratmak için bence döviz kazanacağımız yada döviz ile harcama yapanlara yönelmek oluyor.
Peki kimdir bunlar ?!!
Bizim ülkemiz bir tatil cenneti çok fazla ilgi gören ingilizinden avusturalyasına kadar her millet gelip ülkemizde tatil yapıyor. Yaşın genç imkanın varsa tatil beldelerine git derim. Bak uçuk kaçık yapılmayacak işlerden bahsetmiyorum yaptığım işlerden bahsediyorum.
Örnek;
İki sene önce marmarise halamlara gittim aracım opel corsa c kasa bir ağacın aldına parkettim iki gün kaldım dönücem ulan bir baktım sileceklerim çam recinesi olmuş neyse cıktım eve sıcak su alıp dönücem çok sevgili eşim silecek suyuna bir bastı cam reçinesi ile camı sıvadığı kalmamış gibi hem cizdi hemde silecek motorunu yaktı. Yola cıkamıyorum önümü göremiyorum çıktım gittim sanayine ufacık bir sanayisi var 10 dükkan vardı tek tek dolaştım hepsi yabancı turistlere bakıyor iki gün sonra gel üç gün sonra gel diyor neyse gittim dükkandan silecek motoru aldım bendede teknisyenlik var söktüm ne var ne yok değiştirdim kapının önünde onu gören iki kişi geldi benım aracımda ampül yanmıyor diyor başka biri baaşka birşey söylüyor yardımcı oldum biri çıkarttı 50 dolar verdi diğeri düz hesap 100 dolar verdi ulan bir günde 150 dolar allah bereket versin. umarım kafanda birşeyler canlanmıştır.

neyse döndüm iki hafta sonra bir adamla tanışmıştım elektrikçiye ihtiyacı vardı ona numaramı vermiştim o adam aradı teknesi tersaneden çıkmış elektrikçiler yaz sonuna randevu veriyormuş çünkü sanayide düzgün usta yok koca marmariste 3 tane elektrikçi var.
Aradı konuştuk kardeş tekne tersaneden çıktı suya indirdik motorun safta bağlanması ve kamara ile dümene elektrik çekilmesi gerekli dedisana 3 hafta süre 7500 dolar para malzemelerde benden teknede kalabilirsiniz dedi. Ben bi elektrikçi arkadaşımla görüştüm ikimizde mercedeste çalışıyoruz izinlerimizi 2 hafta aldık çıktık gittik marmarise adam 3000 dolar saydı devamı iş bitince dedi yanmaz kablolar vs fln herşeyi almış gösterdi verdi. Biz kamaraya yan ışıklara tuvalete dümene fln elektrik çektik arkadaş bana yardım etti şaftı bağladım su tahliye pompasını bağladım marş yaptik herşey normal kalibreleri yapıldı adamı çağırdık test etti bir iki tur attık tmm dedi iban istedi verdim geri kalan parayı yatırdı iki 2 haftada bitirdik diye 500 dolar daha fazla verdi 8000 doları arkadaş ile kırıştık geldik.
Bana kalırsa sadece yaz aylarında orada bu işleri yapabilir bir sermaye edinebilirsin. Sonrası için kafanda mutlaka birşeyler şekillenir. Zengin olamazsın ama döviz olarak kazancın diğer insanlardan bir adım önde tutar seni.
Abi projelerde yanına çırak lazımsa ben gelebilirim ☺️
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Bu foruma 2006 da üye oldum, o zaman 26 yaşındaydım, o yıllarda gençlerin ve abilerimizin istekleri mutlulukları çok farklıydı. herkes ufak bir gezide veya kendi motosikleti ile, alabildiği ekipmanı ile mutluydu.. şimdi gençler çok haklılar çünkü durum umutsuz bir hal aldı..
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Ne demiş büyük düşünür
Fakir çalmasını bilmediği içim fakirdir.
50 yaşıma merdiven dayadım daha çalmayan zengin görmedim.
Çalışanın sigortasını asgariden gösterir. İşçiden çalar
Çalışan maaşlarını cumadan vermez ppf yapar. İşçiden çalar
Çıkardığı işçinin tazminatını vermez bir ay hatta iki ay ppf yapar. İşçiden çalar
Evine airfryer, kızına bisiklet alır faturayı şirkete kestirir. Halktan çalar
Çalarda çalar,
Sonuç
Çalar, üstünü de güzelce kapatır.
Sonra da çıkar, biz bu noktaya çok çalışarak geldik der.
 
Katılım
14 Ocak 2016
Mesajlar
275
burak r25,

profil fotona baktım temiz yuzlu bir cocuksun.
biraz para kazanmana yardım edecem.

yarın 16.00 da rolland garros erkekler finali var.

sinner vs alcatraz

sinner e 1.68 oran veriliyor. alcatraz a 1.66

sinner e oyna... tenis uzmanıyım, alcatraz denen ibikibik tutunamaz.

bana güven ne var ne yok bas.
Senin kupon yatmış. Seni gidi tenis uzmanı seni 😅
 
Katılım
13 Ara 2024
Mesajlar
254
Para biriktirip istediğimiz motora binmek hayli zor.
Hadi kendimi kariyer alanında gelistirdim ettim eyledim 20-30 k fazla alacam o seviyeye gelene kadar da her yerimi belleyecekler.
Ekip kurmamız lazım banka soymalıyız, hırsızdan biz çalmalıyız,adi olmalıyız ,şerefsiz olmalıyız.
Şartlar ekibe dinamik ruhlu arkadaslar lazım.
Zenginler katılamaz.
@diyanet
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Ne demiş büyük düşünür
Fakir çalmasını bilmediği içim fakirdir.
50 yaşıma merdiven dayadım daha çalmayan zengin görmedim.
Çalışanın sigortasını asgariden gösterir. İşçiden çalar
Çalışan maaşlarını cumadan vermez ppf yapar. İşçiden çalar
Çıkardığı işçinin tazminatını vermez bir ay hatta iki ay ppf yapar. İşçiden çalar
Evine airfryer, kızına bisiklet alır faturayı şirkete kestirir. Halktan çalar
Çalarda çalar,
Sonuç
Çalar, üstünü de güzelce kapatır.
Sonra da çıkar, biz bu noktaya çok çalışarak geldik der.
Bunları yapanlar suçlu değil ki adamlar hırsız olsun. . Esas bunları bilipde ses çıkarmayanlar, göz yumanlar suçludur. Yukarıda bahsettiklerinizin hepsi yasal şeyler. Bunların hepsi biliniyor. Kiimse ses çıkarmıyor. Demek ki suçluyu başka yerde aramak lazım.
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Bunları yapanlar suçlu değil ki adamlar hırsız olsun. . Esas bunları bilipde ses çıkarmayanlar, göz yumanlar suçludur. Yukarıda bahsettiklerinizin hepsi yasal şeyler. Bunların hepsi biliniyor. Kiimse ses çıkarmıyor. Demek ki suçluyu başka yerde aramak lazım.
Çocukken erik, dut çalardık göz hakkı derdik. Onun gibi bişey mi?
 
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,405
Motosikleti
2013 Honda Cbf150
Değil. Kanun yapıcıların çoğu zengin insanlardır. Orada hesap edin.
Bu kısımda mutabıkız.
Diyorum ki,
Adamın işe ihtiyacı var zor durumda olduğunu biliyorsun.
30 bin veririm ama sigortanı 22 binden gösteririm diyorsun.
Adamda el mahkum kabul ediyor.
Şimdi bu suç olmasa bile çalmak mıdır değil midir?
 
Katılım
7 Kas 2016
Mesajlar
9,831
Motosikleti
Suzuki Vstrom DL650 XT, Yamaha X max 250
Değil. Kanun yapıcıların çoğu zengin insanlardır. Orada hesap edin.
Bizim anarşist ortamlarda "Hukuk iktidarın fahişesidir" diye bir sloganımız var, tam da bu dediğinizi tanımlıyor. Yönetim zaten hep zengin sınıfların elinde, onlar da kanunları kendi çıkarlarına göre yapıyorlar haliyle bu dediğimiz aslında yasal ama meşru olmayan şeyler suç olmaktan çıkıyor.

Mesela bir başka örnek, çok kızdığımız israilde zorunlu askerlik var, soykırıma alet olmamak için askerliği reddedip onu yerine hapis yatmayı göze alan gençler var orada, yaptıkları yasa dışı ama gayet meşru ve bence doğru bir hareket. Eğer bir insan başka insanların ölmesine karşıysa ilk başta kendisi eline silah almayı reddetmeli zaten. Aman hapis yatarım hapislerde çürürüm demiyorlar, savaş kötü elime silah almam deyip başlarına gelecek şeylere katlanıyorlar.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu kısımda mutabıkız.
Diyorum ki,
Adamın işe ihtiyacı var zor durumda olduğunu biliyorsun.
30 bin veririm ama sigortanı 22 binden gösteririm diyorsun.
Adamda el mahkum kabul ediyor.
Şimdi bu suç olmasa bile çalmak mıdır değil midir?
Sigortayı düşükten göstermek suç ama gerçek hayatta işverenler bu riske giriyorlar. Çalışanlar örgütlü değil ki topluca pazarlık yapabilsinler, zengin patrona karşı yaşamak için çalışmak zorunda olan fakir işçinin ne gibi pazarlık şansı olabilir bireysel olarak.
 
Katılım
9 Eyl 2024
Mesajlar
2,109
Bu kısımda mutabıkız.
Diyorum ki,
Adamın işe ihtiyacı var zor durumda olduğunu biliyorsun.
30 bin veririm ama sigortanı 22 binden gösteririm diyorsun.
Adamda el mahkum kabul ediyor.
Şimdi bu suç olmasa bile çalmak mıdır değil midir?
Bende diyorum ki karşı taraf bunu kabul ediyorsa bu çalmak mıdır değil midir?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şimdi insanlar, suç, gayri ahlaki ve etik olmamak arasındaki farkı bilmiyorlar. Sigortayı düşükten göstermek karşı tarafın rızası var ise suç mudur?
Sizin dediğiniz gibi düşünürsek etik değildir. Ama bizim ülkedeki (hatta dünyadaki) esas problem bu değil. Problem şudur. Kanunlar zenginlerden ve güçlülerden yanadır.
Bunun yanında maaşlı bir çalışanın maaşı eline ulaşmadan vergi kesilirken, bir şirket bilançosunda önce kar zarar vs.. gibi değerler cirodan düşülür ve geriye kalan para üzerinden vergi alınır. Bunun yanında siz aldığınız arabaya ötv öderken şirket ödemez. Sizin şirketiniz bir de yandaş ise, ooooohhh.
Ucuz kredileri kapıp bunu enflasyon üzerinden değerlenen mallara yatırıp , üzerine vergiden düşüp, mis gibi kazanırsınız.

Altta kalanın canı çıksın.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst