- Katılım
- 17 Eyl 2020
- Mesajlar
- 376
- Motosikleti
- Garajda yatan bir Ninja 650
Konu hakkında şahsi görüşüm, satışı yasak olmayan ve tamamen orjnal veya replica olan bir egzozu ben alıp takıyorsam ve susturucusunu da çıkartmıyorsam ceza yazılmaması gerekli.
Ama gidipte taktırdığım egzozun susturucunu çıkartıyor ve etrafa rahatsızlık verme derecesinde apaçilik yapıyorsam, motoru bağlasınlar...
Tabi Ülkemin polisi çevirmede orjinal olmayan bir egzoz görünce ve hatta orjinal egzoza bile bu çok ses çıkartıyor diyip hop al sana ceza dediğinden dolayı elden ne gelir :/
Ama gidipte taktırdığım egzozun susturucunu çıkartıyor ve etrafa rahatsızlık verme derecesinde apaçilik yapıyorsam, motoru bağlasınlar...
Tabi Ülkemin polisi çevirmede orjinal olmayan bir egzoz görünce ve hatta orjinal egzoza bile bu çok ses çıkartıyor diyip hop al sana ceza dediğinden dolayı elden ne gelir :/