- Katılım
- 17 Mar 2014
- Mesajlar
- 1,291
- Motosikleti
- 1190 ADV
Benim motoru 2 parmakla durdurabilene depo dolu şekilde motorumu hediye ediyorum, yanında da sıfır, hiç kullanılmamış buff. İki parmak fren kullanımı zinhar yasak değil, yanlış değil ama herkes yapamaz, yapmamalı da. Söz gelimi yeni başlayan biri, daha motorunun A'sına, B'sine, C'sine hakim değilken onu 2 parmak frene alıştırmak adama anca kaza yaptırır. Hele bir 4 parmakla alışsın, öğrensin, ileride yapabiliyorsa 2 parmak frenle dursun.
Gerçekten 2 parmakla durmuyorsa motorun yada çok kuvvet uygulamak gerekiyorsa manete, bir problem vardır fren sisteminde. Çelik fren hortumuna geçmeyi dene... çok fark görürsün.