Yüksek cc elektroniği az karadüzen motosiklet

Katılım
31 Ocak 2025
Mesajlar
312
Motosikleti
RKS TNT 202
Gazlamak istediğimde gazlayabileceğim, 180 190 ları zorlamadan görecek; şehir içinde kıvrak, karadüzen, elektroniği az anahtarı elime aldığımda korkmadan motoru kurcalayabileceğim bir motosiklet var mıdır
 
Katılım
25 Eki 2022
Mesajlar
2,085
Motosikleti
Yamaha XSR700
cbf500 muhtemelen beklentilerini karşılar her konuda. Tamamen karadüzen bir makine ve benim arkadaşım 200ü görebiliyor.
 
Katılım
31 Ocak 2025
Mesajlar
312
Motosikleti
RKS TNT 202
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
186
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gazlamak istediğimde gazlayabileceğim, 180 190 ları zorlamadan görecek; şehir içinde kıvrak, karadüzen, elektroniği az anahtarı elime aldığımda korkmadan motoru kurcalayabileceğim bir motosiklet var mıdır
Tam benim hayallerim. Şahsen istediğim düzen 2025 model Regal Raptor Daytona 250V.
Klasik, kara düzen, hava soğutmalı.
Sadece karbüratör, abs ve 500cc motoru olsa istediğim motordu. Ne yazık ki iyi markaların cruiserları, chopperları hatta klasik geçen modelleri bile dijital ekran, bozulsa parçasını bulamayacağın, yolda karanlıkta kalacağın led far sistemli ve de anahtarsız çalıştırmalı. Şu tip teknolojik motorlarla insan güvenip uzun yol yapamaz. Anahtarsız çalıştırma, ecu, beyin, sensörler en iyi markaların en bakımlı motorlarını bile yolda bırakabiliyor. Bu arızalar da modern teçhizatlı bir tamircinin yapabileceği arızalar. Farın yanmasa led farlar yüzünden benzinlikten bir ampul alıp takamayacaksın.
Taknoloji servislere ve kurtarıcılara bağımlı yaptı bizi.
 
Katılım
31 Ocak 2025
Mesajlar
312
Motosikleti
RKS TNT 202
Tam benim hayallerim. Şahsen istediğim düzen 2025 model Regal Raptor Daytona 250V.
Klasik, kara düzen, hava soğutmalı.
Sadece karbüratör, abs ve 500cc motoru olsa istediğim motordu. Ne yazık ki iyi markaların cruiserları, chopperları hatta klasik geçen modelleri bile dijital ekran, bozulsa parçasını bulamayacağın, yolda karanlıkta kalacağın led far sistemli ve de anahtarsız çalıştırmalı. Şu tip teknolojik motorlarla insan güvenip uzun yol yapamaz. Anahtarsız çalıştırma, ecu, beyin, sensörler en iyi markaların en bakımlı motorlarını bile yolda bırakabiliyor. Bu arızalar da modern teçhizatlı bir tamircinin yapabileceği arızalar. Farın yanmasa led farlar yüzünden benzinlikten bir ampul alıp takamayacaksın.
Taknoloji servislere ve kurtarıcılara bağımlı yaptı bizi.

benim de derdim o abi. İlla bi şeyler tıkıştırıyolar. Adamlar cb125f e anahtarsız çalıştırma koymuş, ula koysana abs, tabi ne anlıyoruz dertleri kullanıcının güvenliğini sağlamak değil kullanıcıyı tavlayıp mal satmak
 
Katılım
5 Ağu 2022
Mesajlar
186
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benim de derdim o abi. İlla bi şeyler tıkıştırıyolar. Adamlar cb125f e anahtarsız çalıştırma koymuş, ula koysana abs, tabi ne anlıyoruz dertleri kullanıcının güvenliğini sağlamak değil kullanıcıyı tavlayıp mal satmak
Ben de donu dedim cb125f başlığında. Start stop eklemiş hala abs yok. Arka kampana. Şov yapıyorlar. Start stop akü ve motor düşmanı bir safsata.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
V-Strom 650, Er6 gibi 650 cc çift silindir 70-72 bg makineler 180-190 gibi hızlara çıkar ama o hızlarda rahat gitmek için tasarlanmış makineler değildir. Ha gitmesine gider ama V-Strom fazla yakar, Er6 da titreşimden sana kan kusturur. Cbf 500 ile o hızlara çıktığınızda 57 bg karbüratörlü o motor, 1000'lik Ss gibi yakar.

Seçtiğiniz kriterde bir motor bulsanız bile mutlaka sizi hayattan soğutacak bir defosu olacaktır.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
180 190 km/h ne yapacaksın arkadaş canına mı susadın git işte fıtı fıtı ne acelen var
 
Katılım
31 Ocak 2025
Mesajlar
312
Motosikleti
RKS TNT 202
V-Strom 650, Er6 gibi 650 cc çift silindir 70-72 bg makineler 180-190 gibi hızlara çıkar ama o hızlarda rahat gitmek için tasarlanmış makineler değildir. Ha gitmesine gider ama V-Strom fazla yakar, Er6 da titreşimden sana kan kusturur. Cbf 500 ile o hızlara çıktığınızda 57 bg karbüratörlü o motor, 1000'lik Ss gibi yakar.

Seçtiğiniz kriterde bir motor bulsanız bile mutlaka sizi hayattan soğutacak bir defosu olacaktır.

sen ne tavsiye edersin abi
 
Katılım
5 Tem 2022
Mesajlar
428
Fanatiği gibi olucam ama Tracer 700. Tüm yazdıklarınızı karşılıyor. V-Strom ve Varadero şehir içi hantal kalır, CBF500 gazlamada fena yakar ve bence güç olarak da yeterli gelmez. Belki Fazer 600 veya CBF600 olabilir ama cebi de fazlasıyla yorabilir. Bence Tracer 700 ya...
 
Katılım
31 Ocak 2025
Mesajlar
312
Motosikleti
RKS TNT 202
Fanatiği gibi olucam ama Tracer 700. Tüm yazdıklarınızı karşılıyor. V-Strom ve Varadero şehir içi hantal kalır, CBF500 gazlamada fena yakar ve bence güç olarak da yeterli gelmez. Belki Fazer 600 veya CBF600 olabilir ama cebi de fazlasıyla yorabilir. Bence Tracer 700 ya...

gelen tavsiyeler arasında en çok kafama yatan yorumu yaptın hocam
 
Katılım
4 Haz 2016
Mesajlar
1,362
Motosikleti
Triumph Tiger 800XRx
Gazlamak istediğimde gazlayabileceğim, 180 190 ları zorlamadan görecek; şehir içinde kıvrak, karadüzen, elektroniği az anahtarı elime aldığımda korkmadan motoru kurcalayabileceğim bir motosiklet var mıdır
180-190'lar biraz yüksek süratler. Memleketimizin yollarında karşımıza ne zaman ne çıkacağı belli değilken hele hele bu kadar cahşl ve sığır sürücü varken bu süratlerde gitmekhayli riskli. Bu süratleri zorlanmadan görecek makinalara gelir isek "bence" en az 800 cc hatta 1000 cc ve üzeri, 3 ya da 4 silindir olmalı. Ayrıca adventure sport, dual sport, yol endurosu vb. tabir edilen makinalar bu süratleri rahat görseler de nispeten daha büyük ön jantları ve uzun bacakları, yüksek kafa ve camları sebebiyle ters rüzgarlarda biraz tedirgin edebilirler.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,857
Motosikleti
cbf 150
ben hayabusayla gitmiyorum o hızlarda ne hayeller kuruyorsunuz. En kral motorda o hızlarda rüzgar sesinden geberirisiniz. Altına 50cc motor alan 190kmnhıxla gitme hayalinde. Buyur git hayat senin ama fazla yaşamazsın. Gezmeyemi gidiyorsunuz yoksa bir yere yetişmeyemi?
 
  • Beğen
Tepkiler: F54

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst