Şalvar işi hallettin mi?
Niyet ettim niyet eyledim V-Strom 650 önermeye. İşi anlayana bence basit yapısı var, elektronikte denildiği üzere cilalı taş devrine ait.
Tam benim hayallerim. Şahsen istediğim düzen 2025 model Regal Raptor Daytona 250V.Gazlamak istediğimde gazlayabileceğim, 180 190 ları zorlamadan görecek; şehir içinde kıvrak, karadüzen, elektroniği az anahtarı elime aldığımda korkmadan motoru kurcalayabileceğim bir motosiklet var mıdır
Tam benim hayallerim. Şahsen istediğim düzen 2025 model Regal Raptor Daytona 250V.
Klasik, kara düzen, hava soğutmalı.
Sadece karbüratör, abs ve 500cc motoru olsa istediğim motordu. Ne yazık ki iyi markaların cruiserları, chopperları hatta klasik geçen modelleri bile dijital ekran, bozulsa parçasını bulamayacağın, yolda karanlıkta kalacağın led far sistemli ve de anahtarsız çalıştırmalı. Şu tip teknolojik motorlarla insan güvenip uzun yol yapamaz. Anahtarsız çalıştırma, ecu, beyin, sensörler en iyi markaların en bakımlı motorlarını bile yolda bırakabiliyor. Bu arızalar da modern teçhizatlı bir tamircinin yapabileceği arızalar. Farın yanmasa led farlar yüzünden benzinlikten bir ampul alıp takamayacaksın.
Taknoloji servislere ve kurtarıcılara bağımlı yaptı bizi.
Ben de donu dedim cb125f başlığında. Start stop eklemiş hala abs yok. Arka kampana. Şov yapıyorlar. Start stop akü ve motor düşmanı bir safsata.benim de derdim o abi. İlla bi şeyler tıkıştırıyolar. Adamlar cb125f e anahtarsız çalıştırma koymuş, ula koysana abs, tabi ne anlıyoruz dertleri kullanıcının güvenliğini sağlamak değil kullanıcıyı tavlayıp mal satmak
V strom 650Gazlamak istediğimde gazlayabileceğim, 180 190 ları zorlamadan görecek; şehir içinde kıvrak, karadüzen, elektroniği az anahtarı elime aldığımda korkmadan motoru kurcalayabileceğim bir motosiklet var mıdır
Arada bi 10-15 dk yaramazlıkda mı yapmayalım180 190 km/h ne yapacaksın arkadaş canına mı susadın git işte fıtı fıtı ne acelen var
V-Strom 650, Er6 gibi 650 cc çift silindir 70-72 bg makineler 180-190 gibi hızlara çıkar ama o hızlarda rahat gitmek için tasarlanmış makineler değildir. Ha gitmesine gider ama V-Strom fazla yakar, Er6 da titreşimden sana kan kusturur. Cbf 500 ile o hızlara çıktığınızda 57 bg karbüratörlü o motor, 1000'lik Ss gibi yakar.
Seçtiğiniz kriterde bir motor bulsanız bile mutlaka sizi hayattan soğutacak bir defosu olacaktır.
Fanatiği gibi olucam ama Tracer 700. Tüm yazdıklarınızı karşılıyor. V-Strom ve Varadero şehir içi hantal kalır, CBF500 gazlamada fena yakar ve bence güç olarak da yeterli gelmez. Belki Fazer 600 veya CBF600 olabilir ama cebi de fazlasıyla yorabilir. Bence Tracer 700 ya...
180-190'lar biraz yüksek süratler. Memleketimizin yollarında karşımıza ne zaman ne çıkacağı belli değilken hele hele bu kadar cahşl ve sığır sürücü varken bu süratlerde gitmekhayli riskli. Bu süratleri zorlanmadan görecek makinalara gelir isek "bence" en az 800 cc hatta 1000 cc ve üzeri, 3 ya da 4 silindir olmalı. Ayrıca adventure sport, dual sport, yol endurosu vb. tabir edilen makinalar bu süratleri rahat görseler de nispeten daha büyük ön jantları ve uzun bacakları, yüksek kafa ve camları sebebiyle ters rüzgarlarda biraz tedirgin edebilirler.Gazlamak istediğimde gazlayabileceğim, 180 190 ları zorlamadan görecek; şehir içinde kıvrak, karadüzen, elektroniği az anahtarı elime aldığımda korkmadan motoru kurcalayabileceğim bir motosiklet var mıdır
Ne yalan söyleyeyim aklıma ilk Cbr 1100 XX geldisen ne tavsiye edersin abi