Yüksek cc elektroniği az karadüzen motosiklet

Katılım
31 Ocak 2025
Mesajlar
312
Motosikleti
RKS TNT 202
ben hayabusayla gitmiyorum o hızlarda ne hayeller kuruyorsunuz. En kral motorda o hızlarda rüzgar sesinden geberirisiniz. Altına 50cc motor alan 190kmnhıxla gitme hayalinde. Buyur git hayat senin ama fazla yaşamazsın. Gezmeyemi gidiyorsunuz yoksa bir yere yetişmeyemi?
bana ara sıra da olsa gazlamadığını söyleme abi sakın, inanmam valla. Ben sürekli o hızlarda gitmek için değil gazlamak istediğimde altımda bir güç olmasını istediğim için öyle yazdım.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Ben ara sırada olsa gazlarım ama bunun yeri vardır, bağdat caddesinde gazlamam motor zaten 1. vitesde 200 yapıyor.

Show için asla gazlamam, ama bazen motoru açmak gerekir bu tür yarış motorları arada açılmalı sağlıklı çalışmaları için ozaman çıkarım paralı yola sabah erkenden motoru açarım bir 15 20 dakka biter gider.

Zamanında yeterince gazladık ve benim nerdeyse hiç arkadaşım kalmadı hayatta. O yüzden ne konuştumu iyi biliyorum.
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
Kamyoncu gardaş Hayabusa sürdüğüne eminmisin ? vallahi merak ettim yoksa da Allah 5 tane nasip etsin..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
BU
Arada bi 10-15 dk yaramazlıkda mı yapmayalım ☺️
yaramazlık motora göre değişir yapılır neden olmasın hızlı yaşa genç öl cesedin yakışıklı olsun
benim max hız 160 170 km/h bi defa 200 denedim ama tırstım
bizim genç bi arkadaş var afrika ile ben otobana çıktımmı gazlarım diyor kaç yapıyor dedim 230 yapıyor diyor len etme eyleme guzum daha çok gençsin diyorum abi afrika yürüyor ben ne yapayım diyor vuruyorum kırbaçı
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
BU

yaramazlık motora göre değişir yapılır neden olmasın hızlı yaşa genç öl cesedin yakışıklı olsun
benim max hız 160 170 km/h bi defa 200 denedim ama tırstım
bizim genç bi arkadaş var afrika ile ben otobana çıktımmı gazlarım diyor kaç yapıyor dedim 230 yapıyor diyor len etme eyleme guzum daha çok gençsin diyorum abi afrika yürüyor ben ne yapayım diyor vuruyorum kırbaçı
Yüklü motorla zaten 200 lü hızlara çıkmak sıkıntı da uzun süre sonra motor boş çıkmışken bi gaza geliyoruz işte 10-15 dk 😅 sizin genç arkadaş hafiften uçmuş 1100 lük yeni Africa bile 210 dan gram yukarı çıkmıyor..
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
onun motor 2017 model
bak şimdi youtube den bakacağım sonra kara burak gibi ahan bak afrika 230 yapıyormuş diye buraya konu açacağım:LOL:
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
onun motor 2017 model
bak şimdi youtube den bakacağım sonra kara burak gibi ahan bak afrika 230 yapıyormuş diye buraya konu açacağım:LOL:
İki üç tane 1000 bir tanede 1100 kullandım merak edip yürüdük 210 da nefesi bitiyor , yutupda da hiç 230 yapmış videosuna da denk gelmedim , belki dişlisiyle yazılımıyla oynanmışsa fazlasınıda görür ama stok Africa ile zor , zaten bu kadar yumuşak süspansiyonlu motorla 200 üstü hızlar huzursuz eder , şu yeni 19 inç ön tekerli elektronik amortisörlüsünü kullanmak nasip olmadı merak ediyorum ☺️
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
aga şimdi sidik yarıştırmak gibi olmasın ama bi dünya video var hatta dyno testine almış 265 yapıyor
cayır cayır basıyorlar
evet çok tehlikeli süratler afrika için ama yapan yapıyor
 
Katılım
16 Şub 2011
Mesajlar
8,913
aga şimdi sidik yarıştırmak gibi olmasın ama bi dünya video var hatta dyno testine almış 265 yapıyor
cayır cayır basıyorlar
evet çok tehlikeli süratler afrika için ama yapan yapıyor
Stok Africa mı 265 yapmış 🤔 160-170 bg Ducati ler Ktm ler anca görüyor o hızları yav 95 bg blokla imkansız ötesi..
 
Katılım
2 Eki 2023
Mesajlar
2,220
Motosikleti
Honda CB750 Hornet / Kanuni Seha 150
Şalvarla kullanılacaksa o hızlara çıkılmaz zaten :)
 
Katılım
3 Şub 2012
Mesajlar
1,321
Yazılan motorların çoğu öyle hart diye göremez o hızları ve koruyamazlar.
Sizin beklentilerinize her anlamda en uygun motor Africa twin dct'dir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst