- Katılım
- 31 Ocak 2025
- Mesajlar
- 312
- Motosikleti
- RKS TNT 202
- Konu Yazar
- #21
bana ara sıra da olsa gazlamadığını söyleme abi sakın, inanmam valla. Ben sürekli o hızlarda gitmek için değil gazlamak istediğimde altımda bir güç olmasını istediğim için öyle yazdım.ben hayabusayla gitmiyorum o hızlarda ne hayeller kuruyorsunuz. En kral motorda o hızlarda rüzgar sesinden geberirisiniz. Altına 50cc motor alan 190kmnhıxla gitme hayalinde. Buyur git hayat senin ama fazla yaşamazsın. Gezmeyemi gidiyorsunuz yoksa bir yere yetişmeyemi?