Süper Moderatör (BBRR)
- Katılım
- 12 Haz 2005
- Mesajlar
- 8,442
aynı gün doğmuşuzmutlu yıllara:rendeer:
nice mutlu yaslarinaaa
Hey hey hey parti nerdeee, eğlence nerdeeee, hani nerde pastalar börekler çörekler dansözler? Böyle kuru kuru eğlence mi olur canım aaa.![]()
Doğum günün kutlu olsun, daha nice senelere sevdiklerin ve MT ailesiyle birlikte inşallah. :rendeer:
(biraz geç kaldım ama işim vardı)
Doğum günün kutlu olsun:rendeer:, ben doğum günümde cezalı olduğum için alttaki o görüntüyü yakalayamadım sanırım 'güneşin etrafında' bir kere daha dönmem gerekecek aynı gün doğan forumdaşlarımı görmek için.![]()
:mrgreen: :mrgreen:
mutlu yıllar..:rendeer:
Kutlu olsun haydi kopuyoz:flower:
aaa dünmüş göremişimale: biraz rötarlı oldu ama doğum günün kutlu olsun:rendeer:
ümmet perkitan;483779' Alıntı:doğum günün kutlu olsun sürekli aramızda olman dileğiyle
yeni farkettim nice mutlu yıllara kardeşim
Doğum günün kutlu yüzünden rüzgar eksik olmasın![]()
Doğum gününüz kutlu olsun.:rendeer:
Daha önce bilseydim,hanıma pasta yaptırır,seni anarak bir güzel yerdim.