- Konu Yazar
- #1
Selamünaleyküm abilerim,ablalarım 15 yaşındayım ve Ankara da yaşıyorum 2 3 aydır motor tutkusu var ve motorsiket almak istiyorum.Trafiğe çıkmadan sadece sokak arası sürmek gibi bir planım var, hız tutkunu değilim sadece 16'ya geldiğimde ehliyeti sınavını daha kolay geçmek isitiyorum.Sizce almalımıyım yoksa 1 sene daha mı sabır etmelimiyim.(Scooter sürmüşülüğüm var.)Yardım ederseniz sevinirim.