Uzun yol için motosiklet tavsiyesi

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Nc al geç, nc yi gsden ayıran çok az fark var bu arada. Boxer motoru ağırlığı merkeze ve yere yakın tutar keza nc de aynı boxer motor olmasada açısı ğtibarıyla ağırlık merkezi aşağıdadır. Telever apralerver olayı yok sadece ama inanın bütün gs kazaları telelever yüzünden oluyor. Senelerce kullandım offroadda yol hissi yok kaydımmı anlamıyorsun nc de anlarsın ve zorlamazsın motoru. Nc dünya turu için ideal ve pratik motordur. Ha tenere dedüm çünkü offroad yapıcam dediniz offroad ağırlıklıysa tneere üstüne yok
Düz tenereyle toroslar yaptı bizim bir abimiz, (daha önce nepal seyahati yapan, daha önce bahsettiğim kişi) geri dönerken asfaltta 140ı geçince (ki çok hızlı gitmez) tank slapper yaşayınca sattı. Geçen sene Husky norden 901 aldı. Şu an memnun. World raid çıkmamıştı sanırım o tenere kullandığında. Demem o ki bir gidon amortisörü alınmalı. World raid harici yok, üstünde gelmiyor.
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
Cevap en sonda saklı. Mümkünse gt'si imu'lu.

Ben nc yi görünüşte hantal buluyorum, satın alma konusunda da ise cebim hantal. Güzel motordur, sürdüm çok kez.

Tracer ise benim hayalim. Bu yaz kısmetse satın almasam bile kiralayıp süreceğim.

Kendime 250 cc şehir içi ve dışı yol motoru ararken başlığa denk gelince karnavala katılmış gibi hissediyorum. İyi bayramlar.
Nc den vazgeçtim zaten hocam. Çok istiyordum dct olduğu için. Transalp hoşuma gitti ama traceri en başında düşünüyordum.
 
Katılım
21 Kas 2016
Mesajlar
5,669
15 günlük turun içinde 15 saat sürüş günü yapmış biri olarak bu şekilde planlama yapılmasını önermem.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Nc den vazgeçtim zaten hocam. Çok istiyordum dct olduğu için. Transalp hoşuma gitti ama traceri en başında düşünüyordum.
transalp daha iyi, nx bence kalıpsız. transalp e çok şaşırmıştım, çok hafif bir motor bence. tracer nispeten ağır geliyor. yakıt tüketimleri, servis ücretleri, çalınma ihtimallerini düşününce tracer'dan vazgeçmek durumda kalacağım. nc dahil bu risklere. Alınacak motor için garaj ve güvenliği düşünün derim. 125 cc çin malı scooterımı dahi sokağa park ederken tedirginim.
 
Katılım
10 Nis 2017
Mesajlar
1,513
transalp daha iyi, nx bence kalıpsız. transalp e çok şaşırmıştım, çok hafif bir motor bence. tracer nispeten ağır geliyor. yakıt tüketimleri, servis ücretleri, çalınma ihtimallerini düşününce tracer'dan vazgeçmek durumda kalacağım. nc dahil bu risklere. Alınacak motor için garaj ve güvenliği düşünün derim. 125 cc çin malı scooterımı dahi sokağa park ederken tedirginim.
Kapalı garajım var, zaten aile apartmanımız var. Ailemizden başka kimse yaşamıyor. Birde takip cihazı takarsam başka bir yere gittiğimde de güvende olur bence.
 
Katılım
29 Mar 2025
Mesajlar
13
Geçen yaz cf moto 650 mt ile istanbul ankara arasında yaptım. Çok konforlu bir yolculuk yaşadığımı söyleyebilirim. Titreşim makul seviyedeydi. Yan çantalarının yanında gelmesi özellikle uzun depolama için harika bir özellik.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst