Uzun yol için motosiklet tavsiyesi

Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ulen kamyoncu yine kimin profli çaldın :d

1.soru o dizliklein markası ve modeli ne ?
2.soru bisikletin modeli ne ?
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
ne bilim olum eskiden aldıgım bir dizlik pekde iş görmüyordu açıkcası göstermelik desek daha iyi 25 yıllık birşey hatırlamıyorum bile. Dün ne yediğimi bilmiyorum.

Bisikletler Speciliazed Stumpjumper Elite M5 evde ve fabrikada 20 e yakın bisiklet var yarışçıydım eskiden. Tur bisiklerinin sayısı daha fazla şu anda Surrlyden trek 520 e kadar herşey var. ama açıkcası günlük vaktim bile yok binicek.

Şu an oğlum daha çok bniyor.

şu an kıyafet olarak belstaff ve daniese deri ceket ve daniese delta 4 pantalon ve daniese nexus bot giyiyiorum ama hepsini belstaff yapıcagım uyumlu dursun diye. Deri dışındada artık motora binmiyeceğim koksamda batsam deri. çünkü tekstille düştüm çok kötü olmuştu.
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne bilim olum eskiden aldıgım bir dizlik pekde iş görmüyordu açıkcası göstermelik desek daha iyi 25 yıllık birşey hatırlamıyorum bile. Dün ne yediğimi bilmiyorum.

Bisikletler Speciliazed Stumpjumper Elite M5 evde ve fabrikada 20 e yakın bisiklet var yarışçıydım eskiden. Tur bisiklerinin sayısı daha fazla şu anda Surrlyden trek 520 e kadar herşey var. ama açıkcası günlük vaktim bile yok binicek.

Şu an oğlum daha çok bniyor.

şu an kıyafet olarak belstaff ve daniese deri ceket ve daniese delta 4 pantalon ve daniese nexus bot giyiyiorum ama hepsini belstaff yapıcagım uyumlu dursun diye. Deri dışındada artık motora binmiyeceğim koksamda batsam deri. çünkü tekstille düştüm çok kötü olmuştu.

vay kamyoncu vayyyy.

ulen elit bir zengin olduğunu anlamıştım aslında adsgsf

telefonunu bi ara vermiştin ya, deli olduğunu düşünüp aramadım. başıma bela olur diye korkmuştum sdafa.pişmanımmmm :d
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Gs benim elimin kiri, sırf zevk olsun diye GS alıp Gözlemecilere gidip orda bırakcıam anıt GS olsun diye.
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gs benim elimin kiri, sırf zevk olsun diye GS alıp Gözlemecilere gidip orda bırakcıam anıt GS olsun diye.

kamyoncu valla helal olsun. Fotolara bakınca hayatı dolu dolu yasadığın belli oluyor.

bu kadar zenginlik içinde nc 700 u sevmen ise çok muhtesem bişey.

benim de ilk motorum olur. 35.000 km yaptım.
2.9 lt le ile çooook gezdiğimi bilirim. 3 kuruş paraya satmıştım :(

sen, ben, @blueway2, @haluk23 güçlerimizi birleştirsek burda bir tane nc yi kotuleyen adam barındırmayız aslında ama birlik olamıyoruz bizim sorunumuz bu !!
 

ACT

Katılım
3 Şub 2025
Mesajlar
1,610
Motosikleti
Pilsan Cobra
Helal olsun kamyoncu bey, o troll görüntü altında zevkli bir kişilik olduğunuzu tahmin etmiştim. Ve bunu kanıtladınız. Kamyoncu lakabınız srt10’dan mı geliyor? Yoksa aynı fotoda arkadaki kupalardan mı?
 
Katılım
11 Kas 2020
Mesajlar
180
Tenere 700 World Raid o bütçeye nokta atış olur.
guzel cevap
her turlu motor ile gidersin o yollarda ama sorunsuzluk ve olasi rota sapmalari yada bozuk yollarda sorun yasamamak icin, dusup kalkmalarda tek parca motorla devam edebilmek icin en guzel secenek Tenere 700 olur hatta World Rally modeli en guzeli olur
Tracer modelleri daha duzgun temiz asfalt yollar icin uygun, o yollara gider mi? gider ama biraz bozuk yollara vardigin zaman mutlu etmeyebilir
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Bilemedin hiç biri gene batıl inancımdan ötürü fotosunu koymadığım toyota 4x4 hiluxdan ötürü. Epey modifikasyonlu onunlada epey yol aldım rusya en en kuzeyi dahil. Aslında motorlar hikaye en sevdiğim araç hilux. Bu aracı yapanlar gerçekten ruhlarını vermiş herşey mekanik. Yenisi değil bu arada bendeki 1992 model babamdan bana geçti. 2 tanede suzuki jimnny var aynı model yılı yani son üretim tarihleri 2016 biri sıfır km diğeri 67binde sıfır oğlana verilicek istek ve arzu duyaraa duymuyor ama. Ben kült araçları severim ruhu olan. Nc ilk çıktıgında benzeri bir araç yoktu. İlk geleni belkide ben aldım çünkü konşuk motora ilk sipariş veren benmişim. Mükemmel bir motordu heleki ön kask yeri. Vespasada mesela kask yeri var ama kask sıgmıyor. Nc nin motoru jazz motorudur yani öldüremezsin o motor zaten düşük devir harley gibi.
Şimdi tenere peşindeyim ama yenşai gelsin ona göre karar kılıcam
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bilemedin hiç biri gene batıl inancımdan ötürü fotosunu koymadığım toyota 4x4 hiluxdan ötürü. Epey modifikasyonlu onunlada epey yol aldım rusya en en kuzeyi dahil. Aslında motorlar hikaye en sevdiğim araç hilux. Bu aracı yapanlar gerçekten ruhlarını vermiş herşey mekanik. Yenisi değil bu arada bendeki 1992 model babamdan bana geçti. 2 tanede suzuki jimnny var aynı model yılı yani son üretim tarihleri 2016 biri sıfır km diğeri 67binde sıfır oğlana verilicek istek ve arzu duyaraa duymuyor ama. Ben kült araçları severim ruhu olan. Nc ilk çıktıgında benzeri bir araç yoktu. İlk geleni belkide ben aldım çünkü konşuk motora ilk sipariş veren benmişim. Mükemmel bir motordu heleki ön kask yeri. Vespasada mesela kask yeri var ama kask sıgmıyor. Nc nin motoru jazz motorudur yani öldüremezsin o motor zaten düşük devir harley gibi.
Şimdi tenere peşindeyim ama yenşai gelsin ona göre karar kılıcam

yazıklar olsun ya bu kadar insanı trollemeye utanmıyon mu ???

ulen bisikletli fotoyu google lensle arattınca modeli çıktı. bir arkadas ozel mesaj atmasa uyanmayacaktım duruma. .. ne kadar safım yaa :(
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Speciliazed ulen işte dağ bisikletide yol bisikletide hangisini soruyon biri allez elit m5 diğeri stumpjumper m5 aluminum
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Nc al geç, nc yi gsden ayıran çok az fark var bu arada. Boxer motoru ağırlığı merkeze ve yere yakın tutar keza nc de aynı boxer motor olmasada açısı ğtibarıyla ağırlık merkezi aşağıdadır. Telever apralerver olayı yok sadece ama inanın bütün gs kazaları telelever yüzünden oluyor. Senelerce kullandım offroadda yol hissi yok kaydımmı anlamıyorsun nc de anlarsın ve zorlamazsın motoru. Nc dünya turu için ideal ve pratik motordur. Ha tenere dedüm çünkü offroad yapıcam dediniz offroad ağırlıklıysa tneere üstüne yok
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Speciliazed ulen işte dağ bisikletide yol bisikletide hangisini soruyon biri allez elit m5 diğeri stumpjumper m5 aluminum

onu demiyorum yaaa.
bisikletin modelini sordum ya,.. google lens ile ortaya cıkıyomus diyorum.

ben de saf gibi inandım vay be dedimmm, adam harbi specilşazed kullanıyo demek hersey gerçekmiş...


yine kandırdın beni.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Nc al geç, nc yi gsden ayıran çok az fark var bu arada. Boxer motoru ağırlığı merkeze ve yere yakın tutar keza nc de aynı boxer motor olmasada açısı ğtibarıyla ağırlık merkezi aşağıdadır. Telever apralerver olayı yok sadece ama inanın bütün gs kazaları telelever yüzünden oluyor. Senelerce kullandım offroadda yol hissi yok kaydımmı anlamıyorsun nc de anlarsın ve zorlamazsın motoru. Nc dünya turu için ideal ve pratik motordur. Ha tenere dedüm çünkü offroad yapıcam dediniz offroad ağırlıklıysa tneere üstüne yok

nc yi aşşağılayanlar utansınnnnn. tokat gibi cevap
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Anlmıyom hacı seni geçsin z kuşağısın ama inan anlamıyom. Oğlum o benim bisiklette benim. Eğer yakından görmek istersen her pazar caddebostandan tuzlaya gidiyorum ekiple. Yol bisikleti m5 gövdedir çatallar karbon inanılmaz hızlı gidiyor 49 yaşındayım inan bunu alıp dğnya turı yaparım o denli rahat
 
Katılım
28 Şub 2025
Mesajlar
1,405
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Anlmıyom hacı seni geçsin z kuşağısın ama inan anlamıyom. Oğlum o benim bisiklette benim. Eğer yakından görmek istersen her pazar caddebostandan tuzlaya gidiyorum ekiple. Yol bisikleti m5 gövdedir çatallar karbon inanılmaz hızlı gidiyor 49 yaşındayım inan bunu alıp dğnya turı yaparım o denli rahat
iyi madem.

bana tel veren sendin di mi doğru soyle bak.valla kimseye demem bişey söz veriyorum.kuran çarpsın
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Yani aslında ben yavaş gitmeyi seviyorum. Zaten yorulan biri değilim uzun süre yol alabiliyorum. Ancak yol çok uzun olduğu için hızlı gitme isteği daha ağır basıyor çünkü orada daha çok vakit geçirmek istiyorum. Ama yol yapmakta istiyorum. Tenereye ısınamadım ben cross sevmiyorum aslında görüntü olarak hoşuma gitmiyor. Km olayına şöyle açıklık getireyim 7 saat uyku bana çok çok yeterli 2 saatte temel ihtiyaçlar için ayırsak 9 saat eder. Günden geriye 15 saat kalır ve bu 15 saat yol alabilirim. 2-3 saatte bir 15-20 dk mola vermek koşuluyla.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Nc ye çok yakın hissediyorum ama bir yandan tracer 900 kafamı kurcalıyor
Cevap en sonda saklı. Mümkünse gt'si imu'lu.

Ben nc yi görünüşte hantal buluyorum, satın alma konusunda da ise cebim hantal. Güzel motordur, sürdüm çok kez.

Tracer ise benim hayalim. Bu yaz kısmetse satın almasam bile kiralayıp süreceğim.

Kendime 250 cc şehir içi ve dışı yol motoru ararken başlığa denk gelince karnavala katılmış gibi hissediyorum. İyi bayramlar.
 
Katılım
7 May 2024
Mesajlar
1,859
Motosikleti
cbf 150
Yamaha r25 i ben spor touring e çeiciriceğim. Yurt dışından hard case sip verdim mt 03 ün çanta ayaklarını kullanıcağjm nasolsa aynı kasa. Bu yaz avrupayı gezicem onun. Ha diceksiniz hacı tonla motorun var neden bu? Dötüm hiçbir motorda rahat etmiyor 1 saat sonra vespa da bile belim arıyor ama bunda 5 saat büle binsem tık yok. Mğkemmel konfor. Bana kaskı güvence altına alabiliceğim bir setup lazım ve ceketi falan. Ben motordan indimmi üstümde hiçbirşey olmamalı. Cüzdan telefon o kadar acayip sinir olurum elimde kask mask taşımaktan
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,524
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Ağalar o seyahatte Nc, MeCe olmaz. Yaw zaten 14 lt fındık kadar deposu var hadi bir depoyla 400 km gitsin. Her benzincide benzin almak için arka seledeki çantayı şunu bunu mu sökeceksiniz?
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst