Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ne bilim olum eskiden aldıgım bir dizlik pekde iş görmüyordu açıkcası göstermelik desek daha iyi 25 yıllık birşey hatırlamıyorum bile. Dün ne yediğimi bilmiyorum.
Bisikletler Speciliazed Stumpjumper Elite M5 evde ve fabrikada 20 e yakın bisiklet var yarışçıydım eskiden. Tur bisiklerinin sayısı daha fazla şu anda Surrlyden trek 520 e kadar herşey var. ama açıkcası günlük vaktim bile yok binicek.
Şu an oğlum daha çok bniyor.
şu an kıyafet olarak belstaff ve daniese deri ceket ve daniese delta 4 pantalon ve daniese nexus bot giyiyiorum ama hepsini belstaff yapıcagım uyumlu dursun diye. Deri dışındada artık motora binmiyeceğim koksamda batsam deri. çünkü tekstille düştüm çok kötü olmuştu.
ne bilim olum eskiden aldıgım bir dizlik pekde iş görmüyordu açıkcası göstermelik desek daha iyi 25 yıllık birşey hatırlamıyorum bile. Dün ne yediğimi bilmiyorum.
Bisikletler Speciliazed Stumpjumper Elite M5 evde ve fabrikada 20 e yakın bisiklet var yarışçıydım eskiden. Tur bisiklerinin sayısı daha fazla şu anda Surrlyden trek 520 e kadar herşey var. ama açıkcası günlük vaktim bile yok binicek.
Şu an oğlum daha çok bniyor.
şu an kıyafet olarak belstaff ve daniese deri ceket ve daniese delta 4 pantalon ve daniese nexus bot giyiyiorum ama hepsini belstaff yapıcagım uyumlu dursun diye. Deri dışındada artık motora binmiyeceğim koksamda batsam deri. çünkü tekstille düştüm çok kötü olmuştu.
kamyoncu valla helal olsun. Fotolara bakınca hayatı dolu dolu yasadığın belli oluyor.
bu kadar zenginlik içinde nc 700 u sevmen ise çok muhtesem bişey.
benim de ilk motorum olur. 35.000 km yaptım.
2.9 lt le ile çooook gezdiğimi bilirim. 3 kuruş paraya satmıştım
sen, ben, @blueway2, @haluk23 güçlerimizi birleştirsek burda bir tane nc yi kotuleyen adam barındırmayız aslında ama birlik olamıyoruz bizim sorunumuz bu !!
Helal olsun kamyoncu bey, o troll görüntü altında zevkli bir kişilik olduğunuzu tahmin etmiştim. Ve bunu kanıtladınız. Kamyoncu lakabınız srt10’dan mı geliyor? Yoksa aynı fotoda arkadaki kupalardan mı?
guzel cevap
her turlu motor ile gidersin o yollarda ama sorunsuzluk ve olasi rota sapmalari yada bozuk yollarda sorun yasamamak icin, dusup kalkmalarda tek parca motorla devam edebilmek icin en guzel secenek Tenere 700 olur hatta World Rally modeli en guzeli olur
Tracer modelleri daha duzgun temiz asfalt yollar icin uygun, o yollara gider mi? gider ama biraz bozuk yollara vardigin zaman mutlu etmeyebilir
Bilemedin hiç biri gene batıl inancımdan ötürü fotosunu koymadığım toyota 4x4 hiluxdan ötürü. Epey modifikasyonlu onunlada epey yol aldım rusya en en kuzeyi dahil. Aslında motorlar hikaye en sevdiğim araç hilux. Bu aracı yapanlar gerçekten ruhlarını vermiş herşey mekanik. Yenisi değil bu arada bendeki 1992 model babamdan bana geçti. 2 tanede suzuki jimnny var aynı model yılı yani son üretim tarihleri 2016 biri sıfır km diğeri 67binde sıfır oğlana verilicek istek ve arzu duyaraa duymuyor ama. Ben kült araçları severim ruhu olan. Nc ilk çıktıgında benzeri bir araç yoktu. İlk geleni belkide ben aldım çünkü konşuk motora ilk sipariş veren benmişim. Mükemmel bir motordu heleki ön kask yeri. Vespasada mesela kask yeri var ama kask sıgmıyor. Nc nin motoru jazz motorudur yani öldüremezsin o motor zaten düşük devir harley gibi.
Şimdi tenere peşindeyim ama yenşai gelsin ona göre karar kılıcam
Bilemedin hiç biri gene batıl inancımdan ötürü fotosunu koymadığım toyota 4x4 hiluxdan ötürü. Epey modifikasyonlu onunlada epey yol aldım rusya en en kuzeyi dahil. Aslında motorlar hikaye en sevdiğim araç hilux. Bu aracı yapanlar gerçekten ruhlarını vermiş herşey mekanik. Yenisi değil bu arada bendeki 1992 model babamdan bana geçti. 2 tanede suzuki jimnny var aynı model yılı yani son üretim tarihleri 2016 biri sıfır km diğeri 67binde sıfır oğlana verilicek istek ve arzu duyaraa duymuyor ama. Ben kült araçları severim ruhu olan. Nc ilk çıktıgında benzeri bir araç yoktu. İlk geleni belkide ben aldım çünkü konşuk motora ilk sipariş veren benmişim. Mükemmel bir motordu heleki ön kask yeri. Vespasada mesela kask yeri var ama kask sıgmıyor. Nc nin motoru jazz motorudur yani öldüremezsin o motor zaten düşük devir harley gibi.
Şimdi tenere peşindeyim ama yenşai gelsin ona göre karar kılıcam
Nc al geç, nc yi gsden ayıran çok az fark var bu arada. Boxer motoru ağırlığı merkeze ve yere yakın tutar keza nc de aynı boxer motor olmasada açısı ğtibarıyla ağırlık merkezi aşağıdadır. Telever apralerver olayı yok sadece ama inanın bütün gs kazaları telelever yüzünden oluyor. Senelerce kullandım offroadda yol hissi yok kaydımmı anlamıyorsun nc de anlarsın ve zorlamazsın motoru. Nc dünya turu için ideal ve pratik motordur. Ha tenere dedüm çünkü offroad yapıcam dediniz offroad ağırlıklıysa tneere üstüne yok
Nc al geç, nc yi gsden ayıran çok az fark var bu arada. Boxer motoru ağırlığı merkeze ve yere yakın tutar keza nc de aynı boxer motor olmasada açısı ğtibarıyla ağırlık merkezi aşağıdadır. Telever apralerver olayı yok sadece ama inanın bütün gs kazaları telelever yüzünden oluyor. Senelerce kullandım offroadda yol hissi yok kaydımmı anlamıyorsun nc de anlarsın ve zorlamazsın motoru. Nc dünya turu için ideal ve pratik motordur. Ha tenere dedüm çünkü offroad yapıcam dediniz offroad ağırlıklıysa tneere üstüne yok
Anlmıyom hacı seni geçsin z kuşağısın ama inan anlamıyom. Oğlum o benim bisiklette benim. Eğer yakından görmek istersen her pazar caddebostandan tuzlaya gidiyorum ekiple. Yol bisikleti m5 gövdedir çatallar karbon inanılmaz hızlı gidiyor 49 yaşındayım inan bunu alıp dğnya turı yaparım o denli rahat
Anlmıyom hacı seni geçsin z kuşağısın ama inan anlamıyom. Oğlum o benim bisiklette benim. Eğer yakından görmek istersen her pazar caddebostandan tuzlaya gidiyorum ekiple. Yol bisikleti m5 gövdedir çatallar karbon inanılmaz hızlı gidiyor 49 yaşındayım inan bunu alıp dğnya turı yaparım o denli rahat
Yani aslında ben yavaş gitmeyi seviyorum. Zaten yorulan biri değilim uzun süre yol alabiliyorum. Ancak yol çok uzun olduğu için hızlı gitme isteği daha ağır basıyor çünkü orada daha çok vakit geçirmek istiyorum. Ama yol yapmakta istiyorum. Tenereye ısınamadım ben cross sevmiyorum aslında görüntü olarak hoşuma gitmiyor. Km olayına şöyle açıklık getireyim 7 saat uyku bana çok çok yeterli 2 saatte temel ihtiyaçlar için ayırsak 9 saat eder. Günden geriye 15 saat kalır ve bu 15 saat yol alabilirim. 2-3 saatte bir 15-20 dk mola vermek koşuluyla.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Nc ye çok yakın hissediyorum ama bir yandan tracer 900 kafamı kurcalıyor
Yamaha r25 i ben spor touring e çeiciriceğim. Yurt dışından hard case sip verdim mt 03 ün çanta ayaklarını kullanıcağjm nasolsa aynı kasa. Bu yaz avrupayı gezicem onun. Ha diceksiniz hacı tonla motorun var neden bu? Dötüm hiçbir motorda rahat etmiyor 1 saat sonra vespa da bile belim arıyor ama bunda 5 saat büle binsem tık yok. Mğkemmel konfor. Bana kaskı güvence altına alabiliceğim bir setup lazım ve ceketi falan. Ben motordan indimmi üstümde hiçbirşey olmamalı. Cüzdan telefon o kadar acayip sinir olurum elimde kask mask taşımaktan
Ağalar o seyahatte Nc, MeCe olmaz. Yaw zaten 14 lt fındık kadar deposu var hadi bir depoyla 400 km gitsin. Her benzincide benzin almak için arka seledeki çantayı şunu bunu mu sökeceksiniz?